5 کافی شاپ در شیراز برای قرارهای کاری و خصوصی

ژیوار

کافی‌ شاپ‌های زیادی در شیراز وجود دارد که افراد بسته به سلیقه خود می­توانند یکی از آنها را برای قرار خصوصی و کاری یا گذراندن وقت انتخاب ‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج کافی شاپ در شیراز برای قرارهای کاری و خصوصی پرداخته است.

کافه ایتالیایی لئو در شیراز

علاقه‌­مندان به کافه‌ها و رستوران‌های شبیه به سبک کشورهای مختلف می‌توانند از حضور در کافه لئو که به سبک ایتالیایی ساخته شده است، لذت ببرند. این کافی‌ شاپ شیراز نه فقط در دکوراسیون، بلکه در غذاهای خود نیز به صورت تخصصی به غذاهای ایتالیایی اهمیت بیشتری داده است.

در این کافی شاپ می‌توان انواع غذاها و میان وعده‌های ایتالیایی را سفارش داد و از نوشیدنی‌های خاص آن لذت برد. محیط این کافه به صورتی طراحی شده است که علاوه بر زیبایی و مناسب بودن برای عکاسی، آرامش خوبی نیز به مشتریان می‌دهد.

کافه ایتالیایی لئو شیراز در خیابان قصر الدشت – خیابان صورتگر – نبش کوچه 14 قرار گرفته است.

دریان سفر امید

کافه عمارت شاپوری

بسیاری از افراد، کافه‌های سنتی با محیط تاریخی را به کافه‌های مدرن و بین‌المللی امروزی ترجیح می‌دهند. این دسته از افراد نیز می‌توانند عصرهای دل‌انگیز شیراز را در محیط تاریخی کافه عمارت شاپوری بگذرانند. آنان شاید نتوانند نوشیدنی‌ها و خوردنی‌های مدرن را در این کافه پیدا کنند، اما نشستن در محیط تاریخی و باصفای آن و صرف چای و نبات با کیک دارچینی معروف عمارت شاپوری، روزی به یاد ماندنی را برایشان رقم خواهد زد.

این کافه دارای محیط زیبای اندرونی و محیط باصفای بیرونی است و به­ویژه در فصول گرم سال، زیبایی محیط بیرونی کافه می‌تواند هر عابری را به سمت خود بکشاند.

کافه عمارت شاپوری شیراز در خیابان کریم خان زند – خیابان انوری قرار دارد.

کافه عمارت شاپوری شیراز

کافه این

کافه این نیز یک کافی شاپ در شیراز با چند ویژگی خاص است. این کافه در عین حال که یک کافی شاپ لوکس و مدرن است، در منوهای آن بسیاری از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سنتی و خانگی نیز قرار دارد. این کافه به خاطر کیک‌های خوشمزه خانگی خود بسیار مشهور است.

از دیگر ویژگی‌های این کافی شاپ، ارائه غذاهای مختلف برای وعده‌های ناهار و شام است. در واقع این کافه همانند بسیاری از رستوران‌های شیراز دارای منوی غذایی کامل است. کافه این، در یک مجتمع تجاری واقع شده است و همیشه مشتریان ثابت و غیر ثابت زیادی را میزبانی می‌کند.

کافه این در خیابان معالی آباد – نبش خیابان بهاران – مجتمع تجاری آرین قرار دارد.

کافه گفتگو

اگر به دنبال یک کافی شاپ در شیراز برای گپ و گفت کاری یا دوستانه می‌گردید، کافه گفتگو انتخاب مناسبی است. همانطور که از نام این کافه نیز پیداست، مدیران کافه گفتگو تلاش کرده‌اند که یک محیط دنج و ایده‌­آل مناسب قرار و گفت‌­وگو را برای مشتریان خود فراهم کنند. این کافه دارای یک محیط روباز بزرگ و با صفا است تا مهمانان آن بتوانند از آب و هوای دل انگیز عصرگاهی این شهر در کنار دوستان و همکاران با صرف چای و قهوه لذت ببرند.

کافه گفتگو در پل معالی آباد – ساختمان الف – طبقه همکف واقع شده است.

کافه مون لایت شیراز

کافه مون لایت، یک کافی شاپ در شیراز با محیطی دنج برای هر نوع قرار و جمع‌های کاری و دوستانه است. این کافی شاپ دارای محیطی زیبا و مدرن همراه با تمی بر مبنای ماه و نور ماه است. تابلوها و دکوراسیون خاص این کافه برای کسانی که دوست دارند عکس‌های بی­نظیری از خود ثبت کنند نیز ایده‌­آل است.

کافه مون لایت شیراز دارای منوی کاملی از انواع خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها است که با کیفیت بسیار بالا به مشتریان عرضه می‌شود. این کافه دارای امکانات بیرون­بر نیز هست.

کافه مون لایت شیراز در خیابان جمهوری – نبش کوچه 13 قرار دارد.

کافه مون لایت شیراز

انتخاب بهترین کافی شاپ در شیراز با «پی جو»

پی جو، یک سامانه جست‌­وجو در بانک مشاغل برتر شیراز بوده که با هدف معرفی برترین‌های مشاغل شیراز راه‌­اندازی شده است. مشاغل برتر در رشته‌های کافه رستوران، زیبایی، پزشکان، باشگاه‌های ورزشی، دکوراسیون و سایر مشاغل با مراجعه به این وبسایت در آدرس payju.ir  قابل جست­‌وجو بوده و تخفیف‌های در نظر گرفته شده نیز قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جو
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز