کیا سراتو 2024 ؛ رویایی دست نیافتنی برای جوانان ایرانی

ژیوار

قیمت عرضه کیا سراتو مدل 2024 در سامانه 2 میلیارد و 750 میلیون تومان تعیین شده‌ است. اما قیمت آن در بازار ایران هنوز مشخص نیست.

به گزارش کاماپرس، کیا سراتو مدل 2024 در حالی با 2 میلیارد و 750 میلیون تومان عرضه شده‌ است که در حال حاضر مدل 2017 این خودرو با 70 هزار کیلومتر در بازار ایران 2 میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت خورده است.

همچنین باید توجه داشت که ارزانترین مدل کیا سراتو در ایران مدل 2008 است که حدود یک میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده، در حالی که بیش از 300 هزار کیلومتر پیمایش داشته است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

کیا سراتو مدل 2024 با طراحی جدید وارد بازار ایران شده‌است. اما این خودرو از نظر آپشن نسبت به رقبای خود بسیار ضعیف عمل کرده‌است. به طور کلی بسیاری از مشتریان به خرید خودروهای کره ای علاقمند هستند. به همین دلیل برای آنها کیفیت نسبت به آپشن اهمیت بیشتری دارد. اما با توجه به اینکه در حال حاضر خودروهای چینی از نظر آپشن پیشرفت قابل توجهی کرده‌اند، با این قیمت خودروهای لوکس چینی مانند هونگچی در بازار عرضه شده که طرفداران زیادی پیدا کرده است. حتی هونگچی در مقطعی در بازار تا 5 میلیارد تومان نیز معامله می‌شد.

مشخصات کیا سراتو مدل 2024

این خودرو دارای موتوری ۲ لیتری با تنفس طبیعی ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۹۶ نیوتن متر گشتاور است. کیا سراتو مدل 2024 دارای گیربکس ۶ سرعته AT روی چرخ‌های جلو است.

همچنین این خودرو دارای امکاناتی همچون ۲ ایربگ، کروز کنترل، کنترل پایداری، استارت دکمه‌ای، تنظیم حالت رانندگی، سنسور پارک عقب، سانروف برقی، دنده پشت فرمان، دوربین عقب، تهویه دستی، نمایشگر لمسی، سنسور نور، اتولایت است.

با توجه به اینکه در سال جاری واردات خودرو به کشور سرعت بیشتری پیدا کرده و از طرف دیگر قیمت دلار تثبیت شده است. پیش بینی می شود که قیمت خودروهای وارداتی کارکرده در ایران تعدیل شوند.

به نظر شما کیا سراتو مدل 2024 در بازار ایران چقدر قیمت می‌خورد؟

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان