معرفی سه نمایندگی برتر مدیران خودرو در شیراز

ژیوار

شرکت مدیران خودرو با عرضه خودروهای پرطرفداری همچون ام وی ام، تیگو و آریزو توانسته سهم مناسبی در بازار خودرو ایران به خود اختصاص دهد. عرضه این خودروها به صورت اقساطی و لیزینگی باعث اقبال بیشتر مردم به خرید از این شرکت شده است.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر چند نمایندگی مدیران خودرو در شیراز فعالیت می‌کنند و شیرازی‌ها می‌توانند با مراجعه به این نمایندگی‌ها به خرید خودروی مورد علاقه خود اقدام کنند.

در این گزارش علاوه بر بررسی اجمالی خودروهای پرطرفدار شرکت مدیران خودرو، سه نمایندگی فعال و برتر این خودروساز در شیراز معرفی ‌شده است.

خودروهای پرطرفدار مدیران خودرو در شیراز

بیشتر نمایندگی‌های مدیران خودرو در شیراز انواع محصولات سواری و شاسی بلند تولید شده در این شرکت را به صورت نقد و اقساطی به بازار عرضه می­کنند، ولی فروش اقساطی در نهایت به نفع مشتری است. از جمله پرفروش­ترین خودروهای سواری مدیران خودرو که در شیراز قابل خریداری است، می‌توان به آریزو 5 تی، آریزو 6، ام وی ام 315 و ام وی ام 315 اچ اشاره کرد. نمایندگی مدیران خودرو در شیراز خودروهای شاسی بلند تیگو 5، تیگو 7، تیگو 8، ام وی ام ایکس 55، ام وی ام ایکس 33، ام وی ام 33 ایکس و ام وی ام 22 را نیز به صورت اقساطی به مشتریان ارائه می‌کند.

دریان سفر امید

کدام نمایندگی‌ مدیران خودرو در شیراز فعال‌تر است؟

بیشتر نمایندگی‌های فروش مدیران خودرو در شیراز خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریان ارائه می‌کنند؛ با این وجود اقبال شیرازی‌ها به برخی از این نمایندگی‌ها به دلایل مختلف بیشتر است. در واقع چند نمایندگی مدیران خودرو در شیراز بیشتر از سایر نمایندگی‌ها مطرح هستند و عملکرد بهتری در این زمینه داشته­اند.

در ادامه با سه نمایندگی مدیران خودرو در شیراز که فعال‌تر و شناخته‌ شده‌تر از سایر نمایندگی‌های این شهر هستند، آشنا می‌شوید.

1 نمایندگی مدیران خودرو دل افکار: نمایندگی فروش دل افکار یکی از شناخته شده‌ترین و فعال‌ترین نماینده‌هایی است که در شیراز اقدام به ارائه محصولات مدیران خودرو کرده است. این نمایندگی خودروهای مورد تقاضا را به صورت نقد و اقساط به فروش می‌رساند.

همچنین در این نمایندگی شرایط تعویض خودروهای کارکرده و فرسوده با خودروهای جدید مدیران خودرو نیز فراهم شده است. در این روش، تسهیلات تا سقف 70 درصد و با بازپرداخت پنج ساله به مشتری ارائه می‌شود.

نمایندگی دل افکار شرایط را برای مشاوره آنلاین قبل از خرید نیز فراهم کرده است و کارشناسان این نمایندگی اطلاعات لازم را برای انتخاب درست به مشتری از طریق مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین ارائه می‌دهند.

نمایندگی دل افکار در بلوار امیرکبیر – نبش خیابان یقطین قرار دارد.

2 نمایندگی مدیران خودرو تشویر: تشویر، یکی دیگر از نمایندگی­های مدیران خودرو در شیراز است که فروش بالایی نسبت به سایر نمایندگی‌ها دارد. نمایندگی تشویر تمام خودروهای تولیدی مدیران خودرو را به مشتری عرضه می­کند و شرایط مناسبی را برای تمام اقشار فراهم کرده است.

نمایندگی تشویر دارای دو شعبه فروش و یک شعبه فروش و خدمات پس از فروش بوده و از جمله نمایندگی‌هایی است که علاوه بر فروش، خدمات تعمیر و نگهداری خودروهای مدیران خودرو را نیز برعهده دارد. همچنین وجود شعبات مختلف باعث شده است که دسترسی به نمایندگی مدیران خودرو تشویر راحت‌تر شود.

نمایندگی تشویر در بلوار دکتر حسابی – نبش خیابان آدینه قرار دارد.

3 نمایندگی مدیران خودرو قاسم پور: این نمایندگی نیز علاوه بر فروش به ارائه خدمات پس از فروش مانند نگهداری و تعمیر نیز می‌پردازد. این نمایندگی دارای انبار قطعات و بخش فروش اکسسوری خودروهای چری، ام وی ام و سایر خودروها هم هست.

این نمایندگی مدیران خودرو در شیراز دارای یک شعبه اصلی و سه شعبه فرعی کارشو است تا دسترسی به خودروهای عرضه شده و دریافت مشاوره در تمام مناطق شیراز آسان‌تر شود.

نمایندگی قاسم پور در بلوار امیرکبیر – نبش کوچه 49 قرار دارد.

انتخاب بهترین نمایندگی مدیران خودرو در شیراز با «پی جو»

پی جو، یک سامانه جست‌­وجو در بانک مشاغل برتر شیراز بوده که با هدف معرفی برترین‌های مشاغل شیراز راه‌­اندازی شده است. مشاغل برتر در رشته‌های کافه رستوران، زیبایی، پزشکان، باشگاه‌های ورزشی، دکوراسیون و سایر مشاغل با مراجعه به این وبسایت در آدرس payju.ir  قابل جست­‌وجو بوده و تخفیف‌های در نظر گرفته شده نیز قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جو
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز