هیوندای بایون 2024 ؛ یک رقیب تازه وارد

ژیوار

هیوندای بایون یک کراس‌اوور جمع و جور است که به صورت رسمی جایگزین هیوندای آی ایکس 20 شده است. این خودرو به گونه‌ای طراحی شده که بتواند مخاطبان جوان را جذب کرده و به رقابت با خودروهایی مانند فورد پوما، پژو 2008 و نیسان جوک بپردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، آن‌طور که کمپانی هیوندای اعلام کرده است اسم همه شاسی‌بلندها و کراس‌اووهای ساخت این کمپانی از یک مکان جغرافیایی برگرفته شده‌اند و  اسم این کراس‌اوور جدید نیز برگرفته شده از شهر بایون در فرانسه است.

در طراحی هیوندای بایون سرنخ‌هایی از دیگر محصولات هیوندای مانند کونا، توسان و سانتافه به چشم می‌خورد و شاید منصفانه باشد که بگوییم قسمت انتهایی آن شباهت‌هایی به پونتیاک آزتک دارد.

دریان سفر امید

در طراحی کابین داخلی هیوندای بایون موارد زیادی مانند نمایشگر مرکزی بزرگ و نشانگرهای دیجیتالی از هاچ‌بک هیوندای آی20 به عاریت گرفته شده است و دریچه‌های هوا در سرتاسر داشبورد پراکنده شده‌اند.

هیوندای بایون جدید در سه تیپ Advance، Premium و Ultimate به بازار عرضه می‌شود که همگی به یک موتور 1.0 لیتری توربو T-GDi مجهز شده‌اند. این موتور 99 اسب بخار قدرت دارد و در کنار یک گیربکس شش سرعته دستی و یا هفت سرعته DCT قرار می‌گیرد.

تیپ پایه Advance به تجهیزاتی مانند رینگ‌های 16 اینچی، چراغ‌های اتوماتیک و دو نمایشگر 12.25 اینچی مجهز شده است. تیپ بالاتر Premium از تجهیزاتی مانند کنترل هوای اتوماتیک، رینگ‌های 17 اینچی، شیشه های دودی، گرمکن غربیلک فرمان و گرمکن صندلی‌های جلو بهره می‌برد.

 از تجهیزات تیپ Ultimate می‌توان به سیستم صوتی Bose، شارژر وایرلس تلفن همراه، سانروف برقی و سیستم هشدار نقاط کور اشاره کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان