یک پذیرایی گرم و دلنشین با میزهای فایرپیت + قیمت

میز فایبرپیت- کاماپرس
ژیوار

این روزها در ویلاها و خانه‌های لوکس شومینه‌های هیزمی و گازی، جای خود را به میزهای فایرپیت داده‌اند. میزهایی که علاوه بر گرم کردن فضا، کارکردهای دیگر همچون پخت و پز را هم دارند.

کاماپرس در این گزارش تفاوت میز فایرپیت با شومینه را ارزیابی و قیمت‌ انواع این میزهای جدید لوکس را در بازار بررسی می‌کند.

میز فایرپیت جای شومینه را می‌گیرد

شومینه معمولا فضای دنجی را در فصل‌های سرد سال خانه ایجاد می‌کند؛ اما این روزها در بیشتر فضاهای مدرن و به روز مثل کافه، رستوران، هتل، ویلا و یا خانه‌های مسکونی از میزهای فایرپیت استفاده می‌شود که شعله‌های آن معطوف به یک فصل خاص نیست. طراحی این میزها به شکلی است که حتی در شب‌های تابستان هم می‌توان با خانواده و دوستان دور آتش میزهای فایرپیت جمع شد. امکانات این میزها به شکلی است که  روی برخی از آنها می‌توان پخت و پز هم انجام داد که کارایی آن را بیشتر می‌کند.

میز فایبرپیت- کاماپرس

استفاده از میز فایرپیت آسان‌تر از شومینه

شومینه‌های سنتی به دو صورت هیزمی و گازی کار می‌کند و قابل انتقال به دیگر قسمت‌های خانه، باغ و یا ویلا نیستند. این در حالی است که میز فایرپیت امکان جابه‌جایی و انتقال به فضای باز یا بسته را هم دارد. نگهداری نوع گازی این میزها آسان‌تر از نوع هیزمی است. همچنین آتشدان‌های گازی، دود تولید نمی‌کنند، پس آلودگی هوا به همراه ندارد. بنابراین نیاز نیست مانند شومینه دودکشی در محل جاگذاری برای آن نصب شود.

دریان سفر امید

انواع قیمت میز فایرپیت در بازار

قیمت میز فایرپیت در بازار بسته به مدل و جنس آن کاملا متفاوت است. مثلا میزهای فلزی، چدنی و سنگی دارای قیمت‌های مختلفی هستند و هرچه امکانات و ویژگی‌های آتشدان بیش‌تر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت.

نوعی از میز‌های فایرپیت با ضخامت 2 الی 3 میل تولید می‌شوند و پوشش رنگ کوره‌ای آنان برای سوخت هیزمی و گازی مناسب است. این میز با اشکال مختلف هندسی تولید می‌شود و شیشه‌های سکوریت به‌کار رفته در میز فایرپیت به صورت دودی و یا شفاف بنا به سلیقه افراد انتخاب می‌شوند. این نوع از میز‌های فایرپیت با قیمت 12 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

همچنین نوع دیگری از این میزهای گرمایشی با تلفیق ورق فلز و سرامیک در ابعاد 100 × 160 با ارتفاع 50 سانتیمتر با بهترین کیفیت ساخته شده‌اند. رنگ کوره‌ای این مدل آلمانی است و ارزش قیمتی 17 میلیون و 300 هزار تومان دارد.

بیشتر بخوانید:

قیمت میز فایرپیت ترکیبی و تلفیقی

شاید بتوان گفت همه‌ میزهای فایرپیت، دارای ضخامت بالا و مقاوم در برابر حرارت و رطوبت هستند. نوع دیگری از این میزها از جنس بدنه ورق مقاوم با ضخامت 3 میل و پوشش رنگ استاتیک و نوع سوخت هیزمی و گازی در سایت‌های اینترنتی قابل خریداری است. جنس بدنه‌ این میز از ورق استیل و یا چوب ترموود و سنگ و یا ترکیبی از آنها تولید شده است. قیمت این کالا در سایت‌های مختلف حدود 9 میلیون و 500 هزار تومان ذکر شده است.

در انواع میزهای فایرپیت، نوع تلفیقی فلز و سرامیک آن همیشه مخاطب‌های خاص خود را دارد. بدنه اصلی این نوع فایرپیت از جنس فلز با ضخامت بالا است که با رنگ استاتیک پوشیده شده است و سطح آن نیز سرامیک‌های سایز کوچک دیده می‌شود. همچنین نوع سوخت آن گازی است و می‌توان به صورت هیزم مورد استفاده قرار گیرد.

این میز فایرپیت دو درب دارد که درب توری آن شعله آتش را به زیبایی نشان می‌دهد و درب تختی آن برای استفاده از آتشدان تعبیه شده است. درصورت عدم تمایل استفاده از آتشدان، این درب تختی به یک میز کاربری تبدیل می‌شود. این محصول با هزینه حدودی 10 میلیون و 100 هزار تومان قابل سفارش است.

انتهای پیام

مرتبط با : شهر شومینهشومینه بیستونشومینه هنر
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان