تهویه هوای مکان ‌های سرپوشیده با اگزاست فن سانتریفیوژ

1717589507376
ژیوار

تهویه نامناسب و جریان ناکافی هوا صنایع زیادی را با مشکل روبه­‌رو می‌کند. محیط‌هایی نظیر مرغ‌داری، استخرهای سرپوشیده، کارخانه‌های وابسته به نفت، گاز و سیمان، همگی نیازمند خرید اگزاست فن‌هایی با موتور قدرتمند هستند تا به وسیله آن در وهله نخست، جریان هوا ایجاد و از گرم‌شدن محیط جلوگیری کنند و در وهله دوم نیز از ایجاد بوی نامطبوع و حتی در موارد جدی‌تر، از ایجاد مسمومیت به واسطه وجود گازهای سمی جلوگیری کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی اگزاست فن سانتریفیوژ، به عنوان راهکاری مناسب برای تهویه هوای مکان‌های سرپوشیده ‌پرداخته است.

انواع اگزاست فن سانتریفیوژ

اگزاست فن‌ به صورت کلی به دو نوع فوروارد و بک­وارد تقسیم می‌شود. اگزاست فن فوروارد می‌تواند هوا را با فشار بالایی جابه‌­جا و از تجمع آلودگی و گرد و غبار در محیط‌های صنعتی جلوگیری کند. تیغه پروانه‌های به کار رفته در این اگزاست فن رو به جلو عمل می‌کند. راندمان این محصول حداقل 90 درصد تخمین زده شده و از این رو می‌تواند در محیط‌هایی استفاده شود که در معرض آلودگی‌های شیمیایی نیز قرار دارند. در نقطه مقابل فن فوروارد، اگزاست فن بک­وارد قرار دارد که شاخصه اصلی آن صدای تولید ناچیز آن است. این نوع فن در دسته فن‌های مکنده قرار دارد و تیغه پروانه‌های آن هوا را به سمت عقب می‌راند؛ در واقع تیغه‌های آن به سمت عقب است. جریان هوا در این نوع اگزاست فن گریز از مرکز، در قالب استاندارد جابه‌­جا می‌شود.

1-کاماپرس

کاربرد اگزاست فن سانتریفیوژ

اگزاست فن سانتریفیوژ با هدف خروج هوا و بخار از محیط‌های بسته و سرپوشیده در بخش صنعتی، سوله‌ها و انبارها کاربرد دارد. کسب‌وکارهای زیادی وابسته به نفت، گاز و بخار هستند و شاید اصولی‌ترین کار برای جریان یافتن هوا در این محیطها، به‌­کارگیری فن‌های پرقدرت نظیر اگزاست فن باشد. این دستگاه با تولید جریان الکتریسیته، باعث چرخش موتور و به دنبال آن پره‌های فن می‌شود.

دریان سفر امید

در محیط‌های سرپوشیده، بهترین مکان برای نصب اگزاست فن در بالاترین ارتفاع ممکن است؛ چرا که در این صورت کاربران و صاحبان کسب‌وکار شاهد بالاترین میزان کارآیی این محصول خواهند بود. فن سانتریفیوژ فوروارد معمولا به واسطه ساختار پره‌ها، هوا را به شکل بهتری جابه­‌جا می‌کند؛ از این رو کاربران می‌توانند از این مدل برای محیط‌هایی استفاده کنند که نیاز به فشار و جریان هوای قوی برای تهویه دارند.

درباره فن بک­وارد نیز عکس این موضوع صدق می‌کند و این فن­ برای تهویه هوای مکان‌هایی مناسب است که حجم هوای بیشتر و فشار کمتری نیاز دارند.

2-کاماپرس

قیمت اگزاست فن سانتریفیوژ

درباره قیمت اگزاست فن سانتریفیوژ، محدوده قیمتی عمدتا در ساده‌ترین نوع آن از پنج میلیون تومان آغاز می‌­شود و بسته به ابعاد و قدرت موتور، تا 50 میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد. این افزایش قیمت پلکانی عموما به تعداد فن‌ها، کارایی محصول و میزان مصرف انرژی آن باز می‌گردد. با توجه به ویژگی‌های اگزاست فن فوروارد و بک­وارد، در شرایط کنونی قیمت فروش اگزاست فن فوروارد نسبت به مدل بک­وارد بیشتر است.

3-کاماپرس

چگونگی خرید اگزاست فن سانتریفیوژ

برای خرید اگزاست فن سانتریفیوژ، گروه صنعتی بستانچی با بیش از 50 سال سابقه در حوزه تولیدات صنعتی، گزینه مناسبی است. این شرکت با به‌­کارگیری دانش مهندسان ایرانی خدمات متنوعی در زمینه تهویه و تخلیه هوا به متقاضیان ارائه می‌دهد و در این زمینه با پشتیبانی و مشاوره آنلاین، در ابتدا به نیازسنجی آنان می‌­پردازد و سپس بهترین راهکار برای بازدهی حداکثری محصول را توصیه می‌کند.

محصولات مجموعه بستانچی از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به 500 مدل فن موجود در خط تولید این گروه صنعتی، با خیالی آسوده می‌توان تجهیز ساختمان‌های بزرگ اداری، تجاری و تفریحی را به این شرکت سپرد. کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://bostanchi.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 3839200-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه صنعتی بستانچی
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز