آشنایی با بیت کوین و تحلیل تکنیکال روز آن

ژیوار

بیت کوین اولین ارز دیجیتال رسمی است که از سال 2008 تاکنون نظر نهادها و افراد مختلفی را به خود جلب کرده است. از آنجایی که قیمت این رمزارز همواره نوسان دارد، معامله آن باید با دقت زیادی انجام شود. از همین رو، معامله گران از تحلیل‌های مختلف، به خصوص تحلیل تکنیکال، برای خرید و فروش این ارز دیجیتال استفاده می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین به دلیل اینکه تحت نظارت هیچ نهاد و شبکه واحدی قرار ندارد و دارای اصول رمزنگاری و اعتبارسنجی غیرمتمرکز است، بسیار مورد توجه معامله گران ارزهای دیجیتال قرار دارد. همچنین این رمزارز به دلیل داشتن شبکه شفاف، کارمزد پایین انتقال و دسترسی نیز مورد توجه است. مجموع این خصوصیات و رشد روز افزون قیمت بیت کوین سبب شده تا افراد زیادی به سمت این ارز دیجیتال تمایل پیدا کنند. اما همه افرادی که در این بازار حضور دارند، موفق نخواهند بود. از میان افرادی که در این بخش حضور پیدا می‌کنند، آن گروه که به تحلیل بازار، به خصوص تحلیل تکنیکال، تسلط دارند، موفق خواهند بود. از آنجایی که تحلیل هر روزه بیت کوین کار زمانبری است، برخی شبکه‌ها به صورت تخصصی این کار را انجام می‌دهند.

در ادامه تحلیل تکنیکال روز بیت کوین مطرح شده است؛

تحلیل بیت کوین ۱6 خرداد

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۱6 خرداد با شما همراه هستیم. همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم، قیمت بیت کوین دوباره یک روند صعودی ر در کوتاه‌مدت آغاز کرد. نوسان مثبتی که بیت کوین در طول روز گذشته از خود به جای گذاشت، یک سقف قیمتی جدید را بر روی نمودار ایجاد نمود که یک سیگنال دیگر برای صعود بیشتر قیمت بیت کوین در ادامه است.

دریان سفر امید

در حال حاضر سطح حمایت محلی سبز رنگ سطحی است که می‌توانید قیمت بیت کوین را به سمت بالا بکشاند. البته هر چند ممکن است در ابتدای روز جاری شاهد یک نفوذ به این خط و پولبک داخلی در آن باشیم، اما انتظار ما برای امروز و چند روز آینده، یک روند صعودی برای بیت کوین است.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز