آشنایی با انواع ویزا کانادا

ویزا کانادا
ژیوار

این روزها، مهاجرت دغدغه بسیاری از افراد شده است و کانادا از مهاجرپذیرترین کشورها به شمار می‌رود که با انواع ویزا راه ورود افراد مختلف به کشور را باز کرده است. کسانی که می‌خواهند تحصیلات خود را در دانشگاه‌های کانادایی ادامه دهند، در این کشور کار کنند، فرزند خود را در کانادا به دنیا بیاورند یا سفر تفریحی به این کشور داشته باشند دنبال گرفتن ویزای تحصیلی، ویزای کار، ویزای به دنیا آوردن فرزند و ویزای گردشگری کانادا هستند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ۹ ویزای کانادا می‌پردازد.

ویزا کانادا توریستی

ویزای توریستی کانادا به فرد دارنده این امکان را می‌دهد تا برای اهداف گردشگری یا ملاقات خانواده‌ی خود، اجازه ورود به کشور کانادا را داشته باشند.

سوپر ویزا کانادا

این ویزا با نام ویزای والدین یا سوپر ویزای پدر و مادر همچنین پدربزرگ و مادربزرگ نیز شناخته می‌شود. یکی از ویزاهای اقامت موقت کانادا بوده که به پدر و مادر یا پدربزرگ و مادر بزرگ افراد اجازه می‌دهد، برای مدت معینی به دیدن فرزندان و نوه‌های خود در کانادا بروند. البته فرزندان و نوه‌ها باید مقیم دائم یا شهروند کشور کانادا باشند.

ویزا کانادا - کاماپرس

دریان سفر امید

ویزا کانادا محرمانه

این ویزای دولت کانادا مانند بیشتر کشورهای جهان، برای دیپلمات‌ها و مقامات سیاسی کشورهای خارجی است که می‌خواهند برای انجام وظایف رسمی به کانادا بیایند. افرادی که واجد شرایط دریافت ویزای دیپلماتیک یا سیاسی نیستند اما در دولت کشور خود دارای موقعیت مهمی هستند و قصد دارند برای انجام وظایفی رسمی به کانادا بروند از این ویزا کانادا اوج آرام استفاده می‌کنند.

ویزا کانادا کسب و کار یا نمایندگی

کانادا از کشورهای دارای اقتصاد بسیار توسعه یافته است؛ به طوریکه بسیاری از افراد که قصد دارند روابط تجاری و کاری خود را توسعه دهند را به خود جذب می‌کند. این ویزا کانادا اوج آرام برای توسعه برنامه‌های کاری یا امضای قراردادهای تجاری که نیاز به بازدید از کشور کانادا و ملاقات با شرکای تجاری بالقوه دارند، اجازه‌ی داشتن اقامتی موقت را فراهم می‌کند.

ویزا کانادا برای افراد با هدف تولد فرزند

این ویزا کانادا اوج آرام برای افراد با هدف تولد فرزند یا ویزای زایمان زنان در کانادا، یک نوع ویزای اقامت موقت به شمار می‌رود که معمولاً برای ۶ ماه یا کمتر اعتبار دارد تا به بیمارستان مراجعه کرده و زایمان کنند. البته با این ویزا نمی‌توان از مزایای پزشکی شهروندان کانادایی استفاده کرد. همچنین با این ویزا اجازه‌ی اقامت دائم در کانادا یا درخواست شهروندی نیز داده نمی‌شود. تنها مزیت ویزای زایمان زنان در کانادا این است که پس از زایمان، فرزندشان شهروند کانادا می‌شود.

ویزا کانادا - کاماپرس

ویزا کانادا تسهیلات

ویزای تسهیلات کانادا مخصوص شهروندان کانادایی دارای تابعیت دوگانه است که سفر آن‌ها به کانادا را تسهیل می‌کند. در بسیاری از موارد، فرد دارای شهروندی کانادا و کشوری دیگر بوده اما به دلیل شرایط پیش‌بینی نشده، پاسپورت کانادایی ندارد تا بتواند آزادانه به این کشور سفر کند. ویزای تسهیلات به افراد دوتابعیتی اجازه می‌دهد با پاسپورت خارجی وارد کانادا شده و به عنوان شهروند در نظر گرفته شوند. آن‌ها می‌توانند تنها برای مدت مشخص شده‌ی ویزا، در کانادا بمانند و پس از آن باید کشور را ترک کنند.

ویزا کانادا تحصیلی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا به فرد دارنده اجازه می‌دهد تحصیل خود را در کشور کانادا آغاز کند. این ویزا ترکیبی از ویزای توریستی و مجوز تحصیلی است که به شما امکان شروع تحصیلات خود در موسسات آموزشی کانادایی تعیین شده را می‌دهد. علاوه بر اینکه تا پایان برنامه‌ی تحصیلی خود در کانادا می‌مانید می‌توانید در مواردی خاص تا زمانی که در حال تحصیل هستید یا پس از فارغ‌التحصیلی، کار کنید.

ویزا کار کانادا

ویزا کار کانادا برای یک دوره زمانی خاص، جهت کار کردن افراد واجد شرایط خارجی در کشور کانادا، صادر می‌شود. این ویزا برای یک دوره زمانی خاص، جهت کار کردن افراد واجد شرایط خارجی در کشور کانادا، صادر می‌شود.

ویزا کانادا - کاماپرس

ویزا کانادا برای کار در تعطیلات

ویزای کار در تعطیلات کانادا یک نوع ویزای کاری بوده که به جوانان و معمولاً افراد دانشجو فرصت می‌دهد برای یافتن شغل به کشور کانادا سفر کنند. این ویزا زمانی کارآمد است که می‌خواهید از کشور کانادا بازدید کنید و در این میان با کارفرمایان مختلف برای پیدا کردن شغل نیز ارتباط بگیرید. ویزای کار کانادا در تعطیلات به شما امکان می‌دهد به مدت 1 سال در کانادا بمانید و پس از آن به کشور خود بازگردید.

اخذ ویزا کانادا اوج آرام

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری اوج آرام در ســال 1396 فعالیت خود را به صورت تخصصی و رسمی با اهداف ارائه خدمات باکیفیت، احترام به مراجعه‌کنندگان همچنین پیگیری‌های مستمر جهت تسریع نتیجه درخواست افراد آغاز کرد. این مجموعه علاوه بر ارائه‌ی تورهای آسیایی، اروپایی و قاره آمریکا در فصول شلوغ صنعت گردشگری در ایران مانند بهار و تابستان نیز با چارتر کردن پرواز به کشور ترکیه به‌ویژه شهرهای ساحلی، خدمات مناسب و باکیفیتی را ارائه می‌دهد. برای دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب اوج آرام و انجام امور خود به بهترین نحو و در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید با شماره تلفن 02145419 تماس گرفته یا به نشانی تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی، پلاک ۲۰ مراجعه کنید. همچنین برای تسریع فرآیند ارتباط می‌توانید به نشانی اینترنتی /https://oujaram.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اوج آرام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان