حراج خانه «تنها در خانه» با نرخ 5 میلیون دلار

قیمت 5 میلیاردی خانه «تنها در خانه»-کاماپرس
ژیوار

در حومه شیکاگو، خانه‌ای که به عنوان محل تصویربرداری فیلم معروف “تنها در خانه” استفاده شده بود، با قیمت حداقل ۵ میلیون دلار برای فروش عرضه شده است.

به گزارش کاماپرس، این خانه با ۵ اتاق خواب در خیابان لینکلن ۶۷۱ در وینتکای ایلینوی واقع شده و در فیلم‌های “تنها در خانه” و “تنها در خانه ۲: گمشده در نیویورک” به عنوان خانه خانوادگی مک کالیستر به تصویر کشیده شده بود. این خانه در سال ۱۹۲۱ ساخته شده و بیش از ۹۱۰۰ فوت مربع مساحت داشته و دارای دو اتاق رختشویی، یک سالن بدنسازی، یک سالن سینمای خصوصی و یک زمین ورزشی سرپوشیده است.

به نقل از دنیای اقتصاد، داخل خانه امروزه با سبک سیاه و سفید مینیمال و مدرن تزئین شده است که با ظاهر کلاسیک‌تر خانه در فیلم تفاوت دارد. فیلم “تنها در خانه” به کارگردانی کریس کلمبوس و بازیگرانی همچون مکالی کالکین، جو پشی، دنیل استرن، جان هرد و کاترین اوهارا، با بودجه ۱۸ میلیون دلار ساخته شده و به فروش جهانی بیش از ۴۷۶ میلیون دلار دست یافت.

فیلم دنباله‌دار آن نیز با عنوان “تنها در خانه: گمشده در نیویورک” در سال ۱۹۹۲ منتشر شد و با بودجه ۲۰ میلیون دلار، فروش جهانی ۳۵۸ میلیون دلار را به ثبت رساند. در سال ۱۹۹۷، قسمت سوم این سری فیلم‌ها با شخصیت‌های جدید ساخته شد که البته نتوانست مانند قبل موفق عمل کند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید: 

انتهای پیام

 

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز