بهترین و ارزان ترین نوع کپی برای دانشجویان و دانش آموزان

ژیوار

اغلب دانشجویان و دانش آموزان برای جزوات درسی و کتابهای خود به پرینت و کپی ارزان به­ویژه در فصل امتحانات نیاز دارند. از آنجایی که بیشتر مخاطبان پرینت و کپی را اقشار دانشجو و دانش آموزان مدرسه تشکیل می­دهند، مراکز ارائه دهنده این خدمت شرایطی فراهم کرده­اند که آنان با هزینه کمتر بتوانند این کار را انجام دهند. در واقع اصطلاح کپی دانشجویی به همین دلیل شکل گرفته و به معنی پرداخت هزینه کمتر چاپ برای محصلان است.

به گزارش کاماپرس، با بالا رفتن قیمت کاغذ و خدمات مربوط به کپی و پرینت جزوات دانش آموزی و دانشجویی، اغلب دانشجویان و دانش آموزان به دنبال راه حلی برای پرینت و کپی گرفتن ارزان قیمت از نوشته‌های مورد نظر خود هستند و به همین دلیل این گروه‌ها به دنبال کپی دانشجویی می‌روند تا بابت کپی و پرینت فایل‌ها و اوراق هزینه کمتری بپردازند.

در این گزارش، بهترین و ارزان­ترین نوع کپی و پرینت برای دانشجویان و دانش آموزان معرفی شده است.

پرینت باکیفیت برای دانشجویان

معمولا پرینت دانشجویی به پرینت ارزان شناخته می‌شود، اما گاهی لازم است که کیفیت پرینت و کپی اوراق دانشجویی در بالاترین حد خود باشد؛ یعنی بهتر است به جای چاپ ارزان جزوه یا یک فایل در کاغذهای 60 گرمی و چاپ رزولیشن، آن‌ها را در کاغذهای 80 گرمی با استفاده از چاپگرهای به روز و باکیفیت کپی گرفت تا بهتر بتوان از آن‌ها استفاده کرد و اشتیاق به مطالعه را بالا برد.

کپی گرفتن - کاماپرس

دریان سفر امید

امکان چاپ دانشجویی در بیرون از مراکز فرهنگی با نرخ مناسب

برخی تصور می‌کنند که خدمات چاپ دانشجویی و دانش آموزی فقط در مدارس، کتابخانه‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و فرهنگی ارائه می­شود و قیمت پرینت جزوات و فایل‌ها و کتب درسی و غیردرسی در این مکان‌ها بسیار پایین است؛ در حالی که در حقیقت چنین نیست.

بیرون از این مراکز فرهنگی و آموزشی، مراکز یا مجموعه‌هایی مشغول فعالیت هستند که خدمات مذکور را با قیمت به مراتب کمتر و با کیفیت مناسب به دانش آموزان و دانشجویان ارائه می‌دهند. این مجموعه‌ها سعی می‌­کنند با حداقل سود ممکن، کار پرینت و کپی دانشجویی انجام دهند تا بتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند؛ بنابراین می‌توان به دنبال مراکز ارزان چاپ و کپی در خارج از فضای فرهنگی و آموزشی نیز بود.

امکان ثبت سفارش آنلاین چاپ در «تاپ کپی»

یکی از این مراکز که خدمات چاپ و کپی دانشجویی را با کیفیت بالا و قیمت ارزان انجام می‌دهد، تاپ کپی نام دارد. این مجموعه بالغ بر 12 سال در زمینه چاپ و تکثیر فعالیت کرده است و برای عقد قرارداد با ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها و دیگر بخش‌های خصوصی و دولتی آمادگی لازم دارد. تمامی خدمات این مجموعه در زمینه کپی و پرینت با قیمت معقول و به صرفه و باکیفیت مناسب ارائه می‌شود.

افراد به منظور بهره­‌مندی راحت از خدمات تاپ کپی کافی است که اپلیکیشن این مجموعه را دانلود کنند تا در کمترین زمان ممکن به خدمت‌های مختلف چاپ و کپی آن دسترسی داشته باشند. این مجموعه به دلیل ارائه اعتبار هدیه به دوستان در صورت معرفی آنان، اعتبار هدیه به منظور اولین سفارش برای همه کاربران، شارژ کیف پول، امکان درخواست عودت وجه و پیگیری و آپلود فایل جهت چاپ با تعرفه ارزان مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

افراد با مراجعه به وبسایت این مجموعه به آدرسhttps://topcopy.ir می‌توانند به راحتی و به صورت غیرحضوری برای چاپ و کپی دانشجویی یا هر نوع چاپ دیگری سفارش دهند. به این منظور لازم است که متقاضی بعد از ورود به سایت، مشخصات درخواستی از جمله تعداد، رنگی یا سیاه و سفید بودن، دو رو یا تک رو بودن و نوع صحافی را مشخص و میزان تعرفه آن‌ها را مشاهده کند. پس از انتخاب یک نوع از چاپ، لازم است که فایل مورد نظر آپلود و بعد از آن اطلاعات پستی برای ارسال تکمیل شود. بعد از اتمام این مراحل باید از طریق درگاه موجود در سایت، هزینه چاپ را پرداخت کرد و منتظر ارسال فایل‌های ثبت شده ماند.

علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات این مجموعه می­توانند با شماره تلفن‌های 02166270342 و 02166255017 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تاپ کپی
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز