با 1 میلیون پاوربانک شیائومی بخریم یا باسئوس؟

ژیوار

پاوربانک شیائومی و باسئوس که با قیمت حدودی 1 میلیون تومان در بازار موجود باشند، تنوع زیادی داشته و امکان انتخاب‌های متعددی را در اختیار خریداران قرار می‌دهند. اغلب این محصولات ظرفیت باتری 10 هزار یا 20 هزار میلی آمپر ساعته داشته و تعداد پورت خروجی 1 تا 3 عددی را عرضه می‌کنند. همچنین این محصولات امکان شارژ کردن انواع دستگاه‌های مختلف مانند تبلت، دوربین و دستگاه پخش موسیقی را هم دارند.

کاماپرس در این گزارش 2 پاوربانک شیائومی و 2 پاوربانک باسئوس که با قیمت 1 میلیون تومان می‌توان خرید را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

پاوربانک شیائومی 1 میلیون تومانی مدل Redmi PB200LZM

این پاوربانک شیائومی ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعته داشته و همراه با کابل تبدیل میکرو یو اس بی عرضه می‌شود. این محصول با انواع گوشی، تبلت و دستگاه‌های پخش موسیقی سازگاری مناسبی نشان می‌دهد و توان خروجی کل آن 18 وات است. علاوه بر آن، این محصول 2 عدد پورت خروجی تایپ آ داشته و تعداد پورت ورودی آن نیز دو عدد است که یکی میکرو یو اس بی و دیگری یو اس بی تایپ سی در نظر گرفته می‌شود.

این پاوربانک شیائومی 470 گرم وزن دارد و در آن از نشانگر ال ای دی استفاده شده است. همچنین این محصول قابلیت شارژ ایمن را فراهم کرده و بدنه‌ای مقاوم در برابر ضربه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ولتاژ ورودی این پاوربانک شیائومی 5.0 ولت 9 ولت و 12 ولت بوده و ولتاژ خروجی آن 5.1 ولت و 9 ولت و 12 ولت است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

پاوربانک شیائومی 1 میلیون تومانی مدل PB100DZM

این پاوربانک ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعته داشته و یک پورت ورودی تایپ سی دارد. همچنین تعداد پورت خروجی این مدل 3 عدد بوده که دو عدد از آن تایپ آ و یک عدد تایپ سی در نظر گرفته می‌شود. این پاوربانک شیائومی قابلیت شارژ سریع را داشته و توان خروجی کل آن 22.5 وات است. همچنین این محصول 260 گرمی ولتاژ خروجی 5 و 9 و 10 و 12 ولتی را عرضه کرده و ولتاژ ورودی آن 5 و 9 و 12 ولت است.

این پاوربانک نشانگر ال ای دی نداشته و جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم را ارائه می‌دهد. علاوه بر آن، این پاوربانک شیائومی امکان شارژ تبلت با شدت جریان 2.0 آمپر و بالاتر را دارد.

پاوربانک باسئوس 1 میلیون تومانی مدل Bipow Pro Digital Display PPBD2-1020

این پاوربانک باسئوس با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعته عرضه شده و توان خروجی کل آن 20 وات است. این محصول یک پورت ورودی تایپ سی داشته و تعداد پورت‌های خروجی آن 3 عدد است که یکی تایپ سی و دو عدد از آن‌ها نیز تایپ آ است. همچنین این پاوربانک قابلیت شارژ سریع را داشته و با انواع تبلت، دوربین و گوشی موبایل سازگاری دارد.

این پاوربانک 260 گرمی با ولتاژ خروجی 5 و 9 و 12 ولتی و ولتاژ ورودی 5 و 9 ولتی طراحی شده و در آن صفحه نمایش ال ای دی به کار رفته است.

پاوربانک باسئوس 1 میلیون تومانی با مدل Qpow2 P1005500

این پاوربانک باسئوس با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعته در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و توان خروجی کل آن 22.5 وات است. این محصول که یک پورت خروجی تایپ سی و یک پورت خروجی تایپ آ دارد، امکان شارژ سریع را عرضه کرده و با نشانگر ال ای دی استفاده می‌شود.

این محصول کابل متصل لایتنینگ و تایپ سی داشته و در آن قابلیت شارژ بی سیم وجود ندارد. علاوه بر آن، این محصول در برابر رطوبت و گرد و خاک نیز مقاوم نیست.

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومیگجت مالمی تک شاپ
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان