5 خودرو محبوب زیر یک میلیارد تومان در بازار ایران

5 خودرو محبوب زیر یک میلیارد تومان در بازار ایران-کاماپرس
ژیوار

خودروهای محبوب در بازار اغلب دارای قیمت و شاخصه‌های قابل قبول برای اکثر مشتریان هستند. آنها همچنین از موتورهای کارآمد و اقتصادی برای صرفه جویی در سوخت استفاده می‌کنند و دارای سیستم‌های ایمنی پیشرفته، فضای داخلی راحت، تکنولوژی مدرن و طراحی جذاب هستند. علاوه بر این، تأمین قطعات یدکی آسان و خدمات پس از فروش قوی نیز از ویژگی‌های مثبت این خودروهاست.

کاماپرس در این گزارش 5 خودرو محبوب با قیمت زیر 1 میلیارد تومان در بازار را معرفی می‌کند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک

یک دنا پلاس توربو اتوماتیک با قیمت 926 میلیون تومان برای فروش آگهی شده است. این خودرو مدل 1402 بوده و 8 هزار و 800 کیلومتر کارکرد دارد. این دناپلاس از موتور سالم و شاسی‌های سالم و همچنین بدنه مشکی رنگ بدون رنگ استفاده می‌کند.

پژو 207 پانورما اتوماتیک

یک خودرو پژو 207 پانورما اتوماتیک مدل 1403 با قیمت 939 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو با توجه به اینکه کارکردی ندارد از بدنه بی خط و خش، موتور سالم و همچنین شاسی‌های پلمپ برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ام وی ام X22 PRO

یک ام وی ام X22 PRO اتوماتیک IE در بازار به فروش گذاشته شده و با قیمت 1 میلیارد تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. این خودرو مدل 1402 بوده و 6 هزار کیلومتر کارکرد دارد. بدنه خودرو نیز مشکی و بدون رنگ گزارش شده است.

چری تیگو 5 مدل 1395

یک خودرو چری تیگو 5 مدل 1395 با 135 هزار کیلومتر کارکرد 990 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. گیربکس این خودرو اتوماتیک بوده و از نظر فنی کاملا سالم است. بدنه سفید رنگ خودرو نیز رنگ شدگی یا خط و خش ندارد.

جک S3

یک جک S3 با کارکرد 57 هزار و 700 کیلیومتر 990 میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو مدل 1399 بوده از گیربکس اتوماتیک، بدنه سفید رنگ، موتور و قطعات سالم بهره می‌برد.

انتهای پیام

مرتبط با : باما
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز