شرایط نات کوین بعد از لیست شدن در صرافی های بزرگ

ژیوار

طی چند روز گذشته صرافی‌های مهمی ارز دیجیتال نات کوین را در لیست رمزارزهای معاملاتی خود قرار دادند. نات کوین که به عنوان رمزارزی در بازی‌هایی بر بستر پیامرسان تلگرام گسترش پیدا کرده بود، در نتیجه لیست شدن در صرافی‌های مهم کاهش قیمت زیادی را تجربه کرد.

به گزارش کاماپرس، نات کوین یک پروژه بازی مبتنی بر وب 3 است که از زمستان سال گذشته در اکوسیستم تون شروع به کار کرد. این بازی یک مینی اپلیکیشن بر بستر تلگرام است که به کاربران با یک کلیک ساده روی صفحه نمایشگر گوشی امکان کسب کوین را می‌دهد. همچنین گیمرهای نات با انجام فعالیت‌های دیگر در بستر تلگرام امکان افزایش میزان درآمد خود را دارند.

روند استخراج و معاملات نات کوین از فروردین تاکنون

دوره استخراج این بازی در سیزدهم فروردین ماه سال جاری تمام شد و تیم توسعه دهنده قصد عرضه نات را در اوایل اردیبهشت داشتند که هنوز این امر اتفاق نیفتاده است. با این وجود از چندی قبل صرافی‌های ارزدیجیتال مانند بایننس، اوکی ایکس و کوکوین این توکن را به لانچ پدهای خود اضافه کرده و همین موضوع باعث شده تا توجهات به سمت نات جلب شود.

با لیست شدن نات کوین در صرافی‌های معتبر، معاملات این رمزارز تنها چند ساعت بعد از عرضه اولیه از طریق ایردراپ در بیست و هفتم اردیبهشت ماه با ارزش کل رقیق شده بالغ بر 1 میلیارد دلار آغاز شد.

دریان سفر امید

در نخستین ساعات از معامله این توکن، حجم معاملاتی معادل 294 میلیون دلار آمریکا به ثبت رسید. با این حال، برخلاف ادعای جذب 35 میلیون کاربر به اکوسیستم آن، توکن بازی ریزش قیمتی شدیدی را تجربه کرد. روند فروش توکن‌ها ادامه پیدا کرد و این مورد باعث ریزش 55 درصدی قیمت نات شد.

برخلاف انتظارات از نات برای احیا در دسته توکن‌های گیمینگ، اما هم اکنون عملکرد آن بسیار کمتر از حد انتظار است.

کاهش قیمت نات الگویی مشابه بسیاری از ایردراپ‌های رمزارزها را نشان می‌دهد که غالبا پس از عرضه با موج بزرگ فروش روبرو هستند. مشابه این اتفاق برای بلاکچین لایه اول آپتوس و فرند تک نیز اتفاق افتاد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز