با 3 میلیارد تومان در محمودآباد چه زمینی بخریم؟

محمودآباد- کاماپرس
ژیوار

خرید زمین در محمودآباد، این شهر ساحلی و زیبا در استان مازنداران که در واقع از غرب و شرق پل ارتباطی بین تهران و شمال ایران است، هم باعث شده شهر محمودآباد به یکی از پرترددترین شهرهای مازنداران تبدیل شود و هم یک سرمایه‌گذاری عالی محسوب می‌شود. اما این نکته را درنظر بگیرید که بررسی قیمت‌ها قبل از خرید، منجر به اتخاذ تصمیم بهتری می‌شود.

کاماپرس در این گزارش خرید 5 زمین با بودجه‌ای حدود 3 میلیارد تومانی را بررسی می‌کند.

خرید زمین در محمود آباد با کم‌تر از 3 میلیارد

در روزهای گذشته، زمینی با متراژ 336 متر در محمود آباد مازندران برای فروش آگهی شده و این زمین داخل شهرکی در روستای چهار محله واقع است. این زمین کاملا در مجاورت بافت مسکونی منطقه قرار گرفته و تنها 10 دقیقه با دریا فاصله دارد. قیمت هر متر از این زمین حدود 8 میلیون و 333 هزار تومان است و قیمت کل آن نیز به 2 میلیارد و 800 میلیون تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

خرید زمین در محمودآباد با فاصله 200 متر از دریا

زمینی مسکونی با سند تک برگ در محمود آباد مازندران به‌تازگی برای فروش آگهی شده است. این زمین با متراژ 200 متر و متری 14 میلیون، قیمتی حدود 2 میلیارد و 800 میلیون دارد. این زمین با دارا بودن سند تک برگ تنها 200 متر با دریا فاصله دارد و کاملا آماده ساخت ویلا یا خانه است.

دریان سفر امید

خرید زمین برای ساخت ویلا با موقعیت توریستی

در منطقه گالشپل محمودآباد، زمینی با متراژ 229 متر در یک بافت مسکونی به فروش می‌رسد. این زمین با قابلیت نزدیکی به جاده اصلی در لوکیشن منطقه‌ای توریستی قرار دارد. قیمت هر متر این زمین 13 میلیون است که در مجموع 2 میلیارد و 980 میلیون تومان ارزش کل آن می‌شود. این زمین امکان ساخت ویلای مسکونی در منطقه را دارد.

 

محمودآباد- کاماپرس

خرید زمین در محمودآباد زیر قیمت منطقه

در مرکز شهر محمودآباد، زمینی مسکونی 165 متری با زیرقیمت منطقه، برای فروش فوری آگهی شده است. این زمین با متراژ 165 متر و متری 15 میلیون در لیست زمین‌های آماده معامله‌ی قرار دارد. این زمین با پوشش گیاهی درختان سرسبز، در کوچه بن‌بست، واقع در ضلع جنوب خط ساحلی قرار دارد. تنها با چند دقیقه پیاده‌روی از جلوی این زمین به ساحل دریای خزر می‌رسید. همچنین لازم به ذکر است که مدارک مالکیتی زمین تکمیل است.

خرید زمین کشاورزی در محمودآباد

زمین کشاورزی در مسیر کمربندی غربی محمودآباد نیز برای فروش آگهی شده است. این زمین 2 هزار متری موقعیت مناسبی برای تفکیک دارد که متری یک میلیون و 400 هزار تومان ارزش آن است. به طور کل، قیمت کل این زمین، 2 میلیارد و 800 میلیون تومان خواهد بود که فضای بسیار مناسبی برای کشاورزی است.

انتهای پیام

مرتبط با : پست ملکدیوارشیپور
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان