شرایط صدور ویزای کنیا برای افغان ها

ویزای کانادا-کاماپرس
ژیوار

کنیا کشوری در شرق آفریقا است که با فهرستی ناتمام از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی، مقصدی عالی برای سفر و ماجراجویی به شمار می‌آید. در این کشور می‌توان مستندی زنده از دنیای طبیعت و حیات وحش را تماشا و قله‌های بلند تا اعماق اقیانوس هند را در یک سفر هیجان انگیز تجربه کرد. پیش از سفر به این کشور باید ویزا آن را تهیه کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط صدور ویزای کنیا برای افغان‌ها پرداخته است.

ویزای کنیا - کاماپرس

دریافت ویزای کنیا

دریافت ویزای کنیا قبل از سفر به این کشور الزامی است. البته در بعضی موارد نیازی به اخذ ویزا نیست. افراد زیر 16 سال اتباع بعضی کشورها به‌­ویژه کشورهای آفریقایی و همین طور کسانی مانند مقامات سیاسی که از قبل اجازه ورود به کنیا را دارند، می‌توانند بدون اخذ ویزا وارد خاک این کشور شوند.

ویزای توریستی کنیا 90 روز اعتبار دارد و شهروندان 140 کشور جهان می‌توانند این ویزا را به صورت الکترونیکی دریافت کنند. باید به این نکته توجه داشت که امکان دریافت ویزای کنیا در خاک این کشور وجود ندارد و افراد می‌بایست قبل از سفر به کنیا، مدارک مورد نیاز و ویزا را آماده و دریافت کنند.

دریان سفر امید

اتباع افغان در هر کشوری که باشند، می‌توانند ویزای کنیا را دریافت کنند. زمان صدور ویزای کنیا تقریبی بوده و به اداره مهاجرت این کشور بستگی دارد.

انواع ویزای کنیا

ویزای توریستی کنیا در سه نوع مختلف صادر می‌شود. افراد می‌توانند ویزای 30 روزه با یک‌بار ورود، ویزای شش ماهه تا یک‌ ساله چند بار ورود و ویزای پنج ساله چندبار ورود به کنیا دریافت کنند. هم‌چنین افرادی که می‌خواهند از خاک این کشور به مکانی دیگر سفر کنند، لازم است ویزای ترانزیت کنیا دریافت کنند. این کشور ویزای دیدار از خانواده و ویزای تجاری نیز برای متقاضیان و همین طور اتباع افغان صادر می‌کند.

با داشتن ویزای شرق آفریقا، افراد می‌‌توانند به هر سه کشور کنیا، رواندا و اوگاندا سفر کنند.

ویزای کنیا - کاماپرس

دلایل ریجکت شدن ویزای کنیا

اگر اطلاعات وارد شده برای دریافت ویزا درست نبوده یا برخی اطلاعات در اختیار افسران ویزا یا کنسولگری قرار نگرفته باشد، به احتمال زیاد ویزا از سمت سفارت کنیا ریجکت یا رد خواهد شد. برای جلوگیری از بروز این اتفاق، افراد باید به صورت دقیق و با جزئیات کامل و بدون غلط املایی، اطلاعات خود را وارد کنند. در صورتی که غلط املایی یا اشتباهی در اطلاعات وجود داشته باشد، احتمال ریجکت شدن ویزا بالا می‌رود.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کنیا برای افغان‌ها

مانند هر ویزای دیگری، افراد و همین طور اتباع افغان برای دریافت ویزای کنیا نیز می‌بایست مدارک مورد نیاز از جمله پاسپورت با شش ماه اعتبار و اسکن یا عکس واضح از صفحه اول آن را تهیه کنند. هم‌چنین رزرو هتل و دریافت بلیط پرواز الزامی است. متقاضیان باید اسکن یا عکس واضح از خود نیز به همراه داشته باشند.

ویزای کنیا - کاماپرس

دریافت ویزای کنیا برای افغان‌ها با «سفر هالیدی»

وبسایت سفر هالیدی، شرایط آسانی را برای دریافت خدمات گردشگری، سفر و اخذ ویزا فراهم کرده است. این مجموعه دارای تیمی متشکل از برنامه‌نویسان، افراد کارآزموده و باتجربه در حوزه‌ صنعت گردشگری بوده و مجوزهای لازم را از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و همچنین مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌­های دیجیتال تحت مدیریت شرکت ندای سفر آریا کسب‌ کرده است.

علاقه‌­مندان و همین طور افراد تبعه افغانستان برای دریافت ویزای کنیا و مشاوره با کارشناسان سفر هالیدی می‌­توانند با شماره تلفن ۰۲۱۲۱۰۰۰۱۴۰ تماس بگیرند یا به نشانی تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفا‌منش، نبش آزادی، ساختمان ایلیا، پلاک ۶۲، طبقه ۲، واحد ۹ مراجعه کنند. همچنین برای تسهیل روند اخذ ویزا می‌توان به نشانی اینترنتی  https://safar.holiday  مراجعه کرد‌.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدی
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز