درگیری جنجالی استقلال و فولاد بر سر پیراهن

ژیوار

استقلال و فولاد در شرایطی امروز به مصاف هم می‌روند که جلسه هماهنگی پیش از این دیدار، دیشب در هتل المپیک برگزار شد ولی بدون امضای نمایندگان باشگاه استقلال پایان یافت.

به گزارش کاماپرس، داستان از آنجا آغاز می‌شود که استقلال به عنوان میزبان مسابقه، رنگ لباس بازیکنانش را برای این بازی یکدست آبی انتخاب کرده و نماینده این تیم در جلسه نیز اعلام کرد که سیدحسین حسینی دروازه‌بان این تیم در بازی امروز لباس یکدست مشکی می‌پوشد.

در سمت مقابل فولادی‌ها ادعا کردند که از دو هفته قبل و پیش از دیدار با آلومینیوم، نامه نگاری‌های لازم را با سازمان لیگ انجام داده‌اند تا در بازی‌های باقیمانده، با لباس سوم خود به رنگ مشکی حضور پیدا کنند و تنها با همین کیت به تهران آمده و در بازی فردا تنها با لباس مشکی می‌توانند به میدان بروند.

جالب اینجاست که نماینده باشگاه استقلال در جلسه دیشب اعلام کرد که لباس قرمز رنگ فولاد به اردوی این تیم می‌رسد. اما در سمت مقابل نماینده مهمان گفت که به دلیل درخواست اسپانسر، آنها تنها با لباس مشکی می‌توانند در زمین مسابقه حاضر شوند، چرا که نام این اسپانسر روی لباس‌های اصلی و قرمز رنگ آنها درج نشده است.

در نهایت صورتجلسه بازی استقلال و فولاد بدون امضا نماینده استقلال به پایان رسید. این صورتجلسه که به صورت دستی و توسط داوود رفعتی، ناظر بازی فردا تهیه شد توسط نمایندگان فولاد، نماینده فدراسیون، نماینده هیئت فوتبال، نماینده یگان ویژه و حراست وزارت ورزش امضا شد.

دریان سفر امید

در این صورتجلسه رنگ پیراهن دروازه‌بان استقلال، یکدست سبز رنگ نوشته شده و باید دید با توجه به اینکه که استقلالی‌ها این صورتجلسه را امضا نکرده‌اند، چه اتفاقی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 

شایان ذکر است، با وجود اینکه صورتجلسه از سوی مسئولین استقلال امضا نشده، باشگاه فولاد در رسانه رسمی خود اعلام کرد که رنگ پیراهن این تیم در بازی امروز مشکی خواهد بود. این در شرایطی است که آبی‌ها مدعی هستند رنگ لباس حریف قطعی نشده و صبح امروز سازمان لیگ نظر نهایی خود را در این خصوص صادر خواهد کرد.

به نقل از ورزش سه، به نظر می‌رسد که تنها نظر داور مسابقه می‌تواند رنگ پیراهن فولادی‌ها را تغییر دهد. در صورتی که موعود بنیادی‌فر اعلام کند که ممکن است در جریان بازی به دلیل تشابه رنگ‌های آبی و مشکی دچار اشتباه شود، رنگ پیراهن فولاد تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام

بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان