آشنایی با آهن آلات پرکاربرد بازار و نحوه قیمت گذاری آنها

آهن آلات - کاماپرس
ژیوار

تمامی بناها و ساختمان‌ها با استفاده از آهن آلات سرپا می‌شوند، به همین دلیل می‌توان گفت که این مصالح در ساختمان سازی نقش مهمی دارد. از آنجایی که این مصالح در صنعت ساختمان سازی و دیگر صنایع کاربرد زیادی دارند، قیمت آهن همواره مورد استعلام قرار می‌گیرد. به خاطر اهمیت استعلام قیمت آهن آلات باید آن را از درگاه معتبری انجام داد.

به گزارش کاماپرس، معمولا قبل از ساخت خانه در نظر گرفتن زمینی برای بنا کردن آن و قیمت آهن آلات مطرح است. در واقع آهن آلات از مصالح اساسی و بنیادی در جریان ساخت و ساز هستند که انواع مختلفی دارند. انواع میلگرد، ورق، تیرآهن و نبشی از جمله آهن آلات پرکاربرد در جریان ساخت و ساز و حتی صنایع مختلف هستند. در ادامه برخی از انواع پرکاربرد آهن آلات و درگاهی مناسب برای استعلام قیمت آهن آلات و خرید آن‌ها معرفی خواهد شد؛

میلگرد

یکی از پرمصرف‌ترین مقاطع آهنی در ساخت و ساز و دیگر صنایع که در سایزها و گریدهای مختلفی تولید می‌شود، میلگرد نام دارد. علت عمده کاربرد زیادی میلگرد مقاومت کششی بالای آن در ساختمان‌های پایه بتنی است. میلگردهای داخل کشور مطابق استاندارد روسی تولید شده و قطر آن‌ها حداکثر به 40 میلی‌متر می‌رسد. لازم به ذکر است قیمت آهن آلات مذکور متناسب با اندازه و قطر و سایر موارد تغییر می‌کند.

تیرآهن

یکی دیگر از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین پروفیل‌های ساخت و ساز تیرآهن است. معمولا این سازه با ظاهر I و H شکل ساخته و به بازار عرضه می‌شود. این محصولات با روش نورد گرم تولید شده و در ساخت آن‌ها انواع آلیاژ فولادی به کار رفته است. ساخت ساختمان بدون تیرآهن امکان‌پذیر نیست و استحکام بنا بدون کاربرد آن به خطر می‌افتاد. این محصول در انواع و ابعاد مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. افرادی که مایل به آگاهی از قیمت آهن آلات مذکور هستند باید بدانند که نرخ این مقطع آهنی با توجه به وزن و اندازه آن تغییر می‌کند.

آهن آلات - کاماپرس

دریان سفر امید

ورق آهن

صنایع مختلفی مانند لوازم خانگی و خودروسازی از مقاطعی آهنی به نام ورق آهن بهره می‌برند. این ورق انواع مختلفی دارد که از جمله آن‌ها ورق سیاه، گالوانیزه، رنگی، روغنی و اسیدشویی است. کلیه ورق‌‌های آهنی به شکل مسطح بوده و از فرآیند نورد گرم یا بیلت به دست می‌آیند. در بین ورق‌های تولیدی، ورق سیاه و گالوانیزه بیشترین استفاده را دارند. تاکنون این ورق‌ها در گریدهای اس 255، اس تی 52، اس تی 37 و اس 355 به بازار عرضه شده‌اند. لازم به ذکر است که تمام این محصولات به شکل رول یا کلاف در بازار موجود هستند. قیمت آهن آلات مذکور نیز تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد که از جمله آن می‌توان به وزن، نوع تولید، کارخانه تولیدکنندهو میزان عملیات انجام گرفته روی آن‌ها اشاره کرد.

استعلام قیمت و خرید مقاطع آهنی از درگاه آهن ملت

افرادی که مایل به خرید هر یک از محصولات پرکاربرد ذکرشده آهنی هستند یا به دیگر انواع آهن آلات احتیاج دارند، باید آن را از یک مرکز معتبر بخرند. مرکزی که علاوه بر به‌روزرسانی قیمت آهن آلات در فواصل زمانی کوتاه، جنس مقاطع آهنی عرضه شده را ضمانت کند.

آهن ملت یک درگاه معتبر ایرانی است که تمامی ویژگی‌های مذکور را دارد. این مجموعه بالغ بر 15 سال پیش در زمینه خرید و فروش انواع آهن آلات و مقاطع فولادی کار خود را آغاز کرد. در حال حاضر مجموعه آهن ملت قیمت آهن آلات مختلف به همراه انواع محصولات آهنی را عرضه کرده است.

افراد به منظور خرید انواع محصولات از این درگاه نیازی به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند با سر زدن به سایت اصلی آن به نشانی https://ahanmelat.com یا شماره گیری 02167103 و تماس با کارشناسان این مجموعه مقطع آهنی مورد نظر خود را خریداری کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملت
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز