پیش بینی قیمت و حجم معاملات بازار با تحلیل تکنیکال + شرایط کنونی بیت کوین

ژیوار

تحلیل تکنیکال یکی از تحلیل‌های مهم بازارهای مالی است با بررسی اطلاعات گذشته مربوط به قیمت و حجم معاملات بازار، اطلاعات مناسبی از آینده در اختیار معامله گران قرار می‌دهد. این روش تحلیل در بازار رمزارزها کاربرد زیادی دارد.

به گزارش کاماپرس، یکی از روش‌های پرکاربرد تحلیل در بازار رمزارزها، تکنیکال است که به دلیل یادگیری نسبتا راحت‌تر مورد توجه قرار دارد. هم چنین به کارگیری این روش تحلیلی نسبت به دیگر روش‌ها به صرف زمان کمتری نیاز دارد و خبرگان آن در مدت زمان کوتاهی به نتایج منطقی و پیش بینی‌های مناسبی دست پیدا می‌کنند. با استفاده از این تحلیل امکان بررسی رفتار قیمتی یک ارز دیجیتال و همچنین تغییرات ان، حجم معاملات و پارامترهای دیگر وجود دارد.

در ادامه این مطلب تحلیل روز قیمت بیت کوین ارائه خواهد شد.

تحلیل بیت کوین 21 فروردین

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۲1 فروردین با شما همراه هستیم. قیمت بیت کوین در طول دو روز گذشته با نوسانات بسیار اندکی همراه بود و تغییرات چندان زیادی را به دلیل تعطیلی بازارهای بین‌المللی در آن شاهد نبودیم. از شروع روز جاری و ب باز شدن بازارهای بین‌المللی نحوه نوسانات قیمت بیت کوین نیز با تغییراتی همراه خواهد بود.

دریان سفر امید

تحلیل بیت کوین 20 فروردین

دو خط سبز رنگ مشخص شده روی نمودار بیت کوین می‌توانند نواحی مستعد برای برگرداندن قیمت بیت کوین به سمت پایین باشند. با رسیدن قیمت به این نواحی می‌توانیم انتظار نزولی شدن قیمت را حداقل تا خط روند صعودی آن انتظار داشته باشیم. البته قیمت بیت کوین حتی می‌تواند تا ناحیه حمایتی مشخص شده نیز نزول کند. قیمت بیت کوین تا قبل از هاوینگ نیاز به یک نزول و جمع کردن نقدینگی دارد تا بعد از هاوینگ روندهای صعودی اصلی خود را آغاز نماید.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز