5 نکته که باید قبل از خرید ساعت امگا اصل بدانید

5 نکته که باید قبل از خرید ساعت امگا اصل بدانید کاماپرس
ژیوار

طراحی جاودانه، دقت استثنایی و کیفیت فوق‌العاده، ساعت امگا را از سال 1848، هم‌رده لوکس‌ترین برندهای ساعت قرار داده است. اگر قصد دارید یکی از این ساعت‌ها را تهیه کنید، نکات ضروری وجود دارند که بهتر است قبل از خرید بدانید تا تصمیم‌گیری آگاهانه‌تری داشته باشید.

کاماپرس در این گزارش 5 نکته که باید قبل از خرید ساعت امگا بدانید را با بررسی چند گالری ساعت معتبر، شرح می‌دهد.

درباره انواع مدل‌های ساعت امگا موجود در ایران، تحقیق کنید

برند امگا ساعت‌های خود را در کالکشن‌های مختلفی، متناسب با مفهوم هر ساعت و شناخت نیاز مشتری ارائه می‌کند. سی مستر (Seamaster)، کانستلیشن (Constellation)، اسپید مستر (Speedmaster) و د ویلا ( De Ville) از جمله کالکشن‌های پرطرفدار و محبوب این برند هستند که بعضی از ساعت‌های موجود در آن‌ها تغییرات قابل توجهی را در دنیای ساعت‌ها ایجاد کرد.

درنتیجه قبل از خرید ساعت امگا اصل در ایران مهم است بررسی کنیم ساعت‌های امگا در کدام کالکشن به سبک پوشش ما نزدیک‌تر است؟ یا اصلا ساعت امگا را برای سرمایه‌گذاری می‌خریم یا برای جا دادن درکلکسیون و استفاده روزمره؟

با این‌کار تقریبا نصف راه خرید ساعت را رفته‌ایم، ساعت‌های مناسب سرمایه‌گذاری معمولا باید از کالکشن‌های لوکس باشند و ساعت‌های روزمره بهتر است از انواعی باشند که مقاومت بالا و طراحی کاربردی‌تری دارند. همه این‌ها را می‌توانید با تحقیق در سایت اصلی برند امگا انجام دهید.

دریان سفر امید

در مرحله بعدی به گالری ساعت موردنظر خود در هر شهری که هستید مراجعه کنید و نام مدل‌های درخواستی را به او نشان دهید. همچنین در برخی موارد با سرچ نام دقیق مدل در گوگل، فروشگاه‌های عرضه‌کننده آن در ایران نیز نمایش داده می‌شوند که از این طریق نیز موجودی کالا در ایران مشخص می‌شود.

درباره انواع مدل‌های ساعت امگا موجود در ایران، تحقیق کنید کاماپرس

بیشتر بخوانید:

اعتبار فروشگاه عرضه‌کننده ساعت امگا را بسنجید

بعضی از گالری‌های ساعت ممکن است دونوع از ساعت امگا با عنوان ساعت امگا کپی و ساعت امگا اصل را ارائه دهند. بنابراین بهتر است قبل از نهایی کردن خرید خود از اصل بودن ساعت مطمئن شوید. حتی وقتی مدل موردنظرتان را به‌شکل اینترنتی در یکی از سایت‌ها موجود دیدید، تحقیقات دقیقی درباره اطلاعات ساعت، اعتبار گالری یا فروشگاه و فروشنگان آن انجام دهید یا از خود آن‌ها درباره جزئیات سوال کنید.

سایت اصلی ساعت امگا اطلاعات جامعی در این خصوص منتشر کرده که با مراجعه به آن جواب بسیاری از سوالات خود درباره این ساعت را دریافت می‌کنید. اما در حالت کلی خوب است بدانید ساعت‌های امگا همگی با کارت گارانتی، شماره سریال با 8 رقم یا 7 حرف الفبا، مرجع ساعت، تاریخ خرید و نام و آدرس کامل خرده فروش عرضه می‌شوند و هر ساعت امگا یک شماره سریال منحصر به خود دارد.

اعتبار فروشگاه عرضه‌کننده ساعت امگا را بسنجید کاماپرس

بودجه اختصاصی برای ساعت امگا محبوب‌تان را درنظر بگیرید

امگا طیف وسیعی از ساعت را با قیمت‌های متفاوت ارائه می‌کند تا علاقه‌مندان به این برند با بودجه‌های مختلف بتوانند از آن بهره‌مند شوند. بنابراین بهتر است به‌جای خرید ساعت‌های فیک که معمولا طول عمر کم و طراحی ضعیفی دارند، از رنج قیمتی ساعت‌هایی که دوست دارید مطلع شوید و مبلغ چند ساعت کپی را برای یک ساعت اصل با ارزش کنار بگذارید.

قبل از هرچیز بهتر است حداکثر مبلغی که می‌خواهید روی یک ساعت امگا اصل سرمایه‌گذاری کنید را بدانید تا هم محدوده مدل‌های انتخابی مشخص شود و هم بتوانید از پس‌انداز و خرج کردن بی‌مورد جلوگیری کنید.

بودجه اختصاصی برای ساعت امگا محبوب‌تان را درنظر بگیرید کاماپرس

سایز مناسبی از ساعت امگا را بخرید

سایز مناسب ساعت امگا درواقع آن مدلی است که بیشتر از سایر مدل‌ها، سبک و ذائقه شما را لمس می‌کند. برخی از افراد ساعت‌های بزرگ و در معرض توجه را ترجیح می‌دهند، درحالی‌که بعضی دیگر دوست دارند ساعت‌های کوچک‌تر و در ابعاد ظریف داشته باشند.

اما در اینجا نیز خوب است هدف خود از خرید ساعت را تعیین کنید، اگر برای سرمایه‌گذاری ساعت می‌خرید، دیگر آن‌قدر مهم نیست که سلیقه ساعت شما برای استفاده روزمره کدام است.

سایز مناسبی از ساعت امگا را بخرید کاماپرس

نحوه سرویس و مراقبت صحیح از ساعت امگا را یاد بگیرید

ساعت‌های امگا به ماندگاری و طول عمر بالا شهرت دارند، بنابراین ابتدایی‌ترین انواع ساعت‌های این برند هم از کیفیت خوبی برخوردارند. اما به‌هرحال دقت در نگهداری از آن‌ها این کیفیت را برای دهه‌های بیشتری ماندگار می‌کند.

توصیه کارشناسان ساعت این است که ساعت امگا خود را هر 4 تا 5 سال یکبار سرویس کنید تا طی این فرآیند با روغن‌کاری، بازرسی کامل و تمیزی اصولی اجزای مختلف، ساعتی نو تحویل بگیرید.

نحوه سرویس و مراقبت صحیح از ساعت امگا را یاد بگیرید کاماپرس

خدمات پس از فروش ساعت امگا را بررسی کنید

امگا برای تضمین تعهد خود به رضایت مشتریان، گارانتی جامعی ارائه می‌دهد که تمام عیب‌های ساعت را شامل می‌شود. این ضمانت‌نامه همچنین متعهد می‌شود که بهترین کیفیت ساعت را به خریداران این ساعت‌ها عرضه کند. دوره این گارانتی معمولا بین 2 تا 5 سال، بسته به نوع ساعت، متغیر است.

خدمات پس از فروش ساعت امگا را بررسی کنید کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : الیت آنلایندیجی ساعتساعت لوکسفروشگاه اشرافیگالری جواهریان
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز