چرا باید سرور مجازی بخریم؟

خرید سرور مجازی
ژیوار

خرید سرور مجازی، انتخابی ایده‌آل برای توسعه کسب‌وکارهای بزرگ یا نوپا است؛ چراکه این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که به صورت اختصاصی و بدون هیچ محدودیتی وبسایت یا نرم‌افزارهای خود را روی سیستم عامل‌ دلخواه با دسترسی کامل مدیریت کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی انواع سرور مجازی، مزایا، کاربردها و دلایل خرید آن ‌پرداخته است.

انواع سرور مجازی

سرور مجازی ویندوز: سرور مجازی ویندوز به علت کاربری راحت مورد استقبال عموم مردم است. کاربران با خرید سرور مجازی ویندوز می‌توانند با توجه به نیاز خود اقدام به تهیه منابع کنند.

سرور مجازی لینوکس: یکی دیگر از انواع مختلف سرور مجازی، سیستم عامل لینوکس است. کاربران امکان انتخاب سیستم عامل‌های مختف لینوکس مانندCentOS ،Ubuntu ،Debian  و Almalinux OS را دارند.

سرور مجازی میکروتیک: سرور مجازی میکروتیک از سیستم عامل MikroTik RouterOS استفاده می‌کند. MikroTik RouterOS محصول اصلی میکروتیک است که با نصب روی سخت‌افزار اختصاصی RouterBOARD  یا روی رایانه‌های استاندارد مبتنی بر x86، آن را به یک مسیریاب شبکه تبدیل می‌کند. این سرورها برای در اختیار گذاشتن منابع، داده‌ها و سایر اطلاعات از طریق شبکه به کاربران طراحی شده و تمامی داده‌هایی که در این فضا قرار گرفته‌اند را با دسترسی‌های متنوع به کاربران ارائه می‌دهند.

دریان سفر امید

کاربرد خرید سرور مجازی

اگر یک وبسایت اینترنتی بزرگ یا نوپا دارید، اما اطلاعی از میزان مصرف منابع سخت افزاری خود نداشته یا وبسایت شما از ترافیک بالایی برخوردار است، خرید سرور مجازی مناسب با سیستم عاملی که دارید، راهکار مناسبی خواهد بود. سرور مجازی به علت بهره‌مندی از تجهیزات سخت‌ افزاری قدرتمند و با کیفیت، برای راه‌اندازی اپلیکیشن‌هایی با منابع اختصاصی برای تمامی کسب و کارهای آنلاینی که نیاز به پردازنده قدرتمند، فضای ذخیره‌سازی و ترافیک بالا دارند، مناسب است. با خرید سرور مجازی ساعتی به دلیل عدم محدودیت‌، می‌توان نرم افزار مورد نیاز را روی سرور ویندوز و لینوکس یا میکروتیک نصب و استفاده کرد.

خرید سرور مجازی

مزایای خرید سرور مجازی

خرید سرور مجازی نقش بسیاری در عملکرد و سرویس‌دهی به وبسایت‌ها و اپلیکشن‌ها دارد. بهترین سرور مجازی با استفاده از زیر‌ساخت‌های استاندارد، منابع سخت افزاری قدرتمند، سرورهای پیشرفته، پورت‌های پرسرعت و اتصال ۲۴ ساعته به اینترنت پر سرعت داخلی، بازدهی و عملکرد خدمات کسب‌و‌کارهای بزرگ و کوچک را افزایش می‌دهد. قیمت سرور مجازی نسبت به سرور فیزیکی بسیار کمتر است و برای کسب‌وکارهای درحال توسعه یا نوپا مقرون‌ به‌ صرفه‌تر خواهد بود. خرید سرور مجازی نیازی به نصب و راه‌اندازی منابع سخت افزاری ندارد؛ چراکه به راحتی می‌توان با استفاده از سیستم‌های پردازش ابری، نرم‌افزارهای خود را با همکاران‌ به اشتراک گذاشت. همچنین نیازی به استخدام نیروی متخصص برای نگهداری و تعمیر نیست؛ چراکه این‌گونه سرورها در دیتاسنتر شرکت ارائه‌دهنده قرار گرفته و کاربران مسئولیتی درقبال نگهداری از سرورها برعهده نخواهند داشت.

علت خرید سرور مجازی

هزینه‌های کمتر: خرید سرور مجازی، هزینه‌ بسیار کمتری نسبت به سرور فیزیکی دارد. با استفاده از سرور مجازی، تنها باید هزینه‌‌های مربوط به منابع سخت افزاری را پرداخت.

مقیاس‌ پذیری: با استفاده از سرور مجازی می‌‌‌توان به راحتی منابع سخت‌افزاری را به میزان نیاز افزایش داد. در واقع می‌توان به اندازه نیاز مصرف کرد.

قابلیت دسترسی: با خرید سرور مجازی، به راحتی از هر جا می‌توان به سرور خود دسترسی داشت. به عبارتی بدون محدودیت در موقعیت جغرافیایی، به داده‌‌های مهم دسترسی خواهید داشت.

امنیت: برای سرور مجازی می‌توان تنظیمات امنیتی محکم و غیرقابل نفوذی انجام داد و جلوی حملات هکرهای اینترنتی را گرفت.

استفاده آسان: به سادگی می‌‌توان سرور مجازی را تنظیم و بدون داشتن دانش فنی، از وبسایت خود نگهداری کرد.

پشتیبانی: بسیاری از شرکت‌‌های ارائه‌دهنده سرور مجازی، خدمات پشتیبانی ارائه می‌دهند که این خدمات شامل مشاوره فنی، رفع اشکال و ارائه راه‌حل‌‌هایی جهت بهبود عملکرد سرور مجازی‌ است.

خرید سرور مجازی

خريد سرور مجازی از «آسیاتک»

با توسعه به‌کارگیری خدمات ارتباطی در دنیا، شرکت آسیاتک نسل جدیدی از سرویس‌های خود را در قالب خدمات ابری عرضه کرده که به صورت متمرکز توسط شرکت عصر داده‌های آسیاتک ارائه می‌شود. خدمات ابری این شرکت در سال ۱۳۹۹ راه‌اندازی شده است. این خدمات پاسخگوی نیازهای روز مشتریان خرد و کلان در تمامی حوزه‌های زیرساخت ابری است. خدمات جدید آسیاتک با هدف استفاده از به‌روزترین فناوری‌ها و در عین حال کمک به مدیریت هزینه توسعه و به‌روزرسانی زیرساخت‌های  ICT ارائه شده است.

متقاضیان برای خريد سرور مجازی و دریافت خدمات می‌توانند به نشانی اینترنتی https://asiatech.cloud مراجعه کنند یا برای ارتباط با کارشناسان آسیاتک با شماره تلفن 90005555 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ابر آسیاتک
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز