اولین تصاویر منتشر شده از کیا اسپورتیج 2025 (ویدیو)

اولین تصاویر منتشر شده از کیا اسپورتیج 2025 کاماپرس
ژیوار

شرکت کیا در جدیدترین خودروی شاسی بلند خود، کیا اسپورتیج 2025، سعی کرده تا تلفیقی از ویژگی‌های کاربردی مختلف و طراحی‌های مدرن را در فضای خارجی و داخلی آن پیاده کند.

به گزارش کاماپرس، اسپورتیج یکی از خودروهای پول‌ساز برند کیا است که همیشه درآمد خوبی را برای این شرکت به دنبال داشته است.

کیا اسپورتیج در سال 2023 با یک بازطراحی کامل، مجدد قدرت قبلی‌اش را به‌دست آورد که آن را تبدیل به متمایزترین خودروی شاسی بلند در آن سال کرد. در مدل جدید برای سال 2025 به‌احتمال زیاد، تغییرات ویژه‌ای را در مدل چرخ‌ها یا ظاهر کلی خودرو، شاهد نباشیم؛ اما به‌روزرسانی‌های هرچند ساده و ملایم هم می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت اسپورتیج در بین شاسی بلندهای هم‌ نسل خود باشد.

در ادامه ویدیویی از اولین تصاویر منتشرشده از کیا اسپورتیج 2025 را مشاهده می‌کنید:

درباره کیا اسپورتیج 2025 بیشتر بدانید

درکنار تمام تمجیدهایی که درباره ظاهر کیا اسپورتیج مدل 2025 وجود دارد، ظاهرا قدرت موتور آن، آن‌قدرها مورد قبول، نبوده است. حتی برخی از منتقدان، موتور خودروی اسپورتیج جدید را نسبت به سایر تولیدات کیا در این رده، ناکارآمد و ضعیف توصیف می‌کنند.

دریان سفر امید

با این‌حال برای نظر قطعی درباره این ماشین هنوز راه زیادی در پیش داریم، اما می‌توانیم امیدوار باشیم کیا با کمی خلاقیت بیشتر یا حداقل بهبود قطعات فنی خودرو، دوباره طرفداران‌ خوش‌ذوق‌اش را راضی کند.

اولین تصاویر منتشر شده از کیا اسپورتیج 2025 کاماپرس

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز