مهارت خیره کننده خلبان بوئینگ 777 (ویدیو)

مهارت خیره کننده خلبان بوئینگ 777 (ویدیو) کاماپرس
ژیوار

مجموعه‌ای از ویدیوها که با تصاویر حیرت‌آور از کنترل هواپیمای بوئینگ 777 و دیگر هواپیماهای مسافربری و تجاری منتشر می‌شود، تجربه‌ای توامان از شگفتی، ترس، اضطراب و شادی را در چند دقیقه به‌تصویر می‌کشد.

از دست دادن کنترل هواپیما یکی از حوادث عمدتا مرگباری است که بیشتر هواپیماهای تجاری و مسافربری آن را تجربه کرده‌اند. به گزارش کاماپرس، آخرین آمارهای منتشر شده توسط NBAA نشان می‌دهد این حادثه در طول دهه اخیر، بیش از 40 درصد تصادفات هواپیمایی را شکل داده است.

علت‌های متعددی در از دست رفتن کنترل خلبان دخیل‌اند که برخی از آن‌ها کاملا پیش‌بینی‌نشده و غیر قابل کنترل است و فقط مهارت، تجربه و شاید شانس خلبان بتواند او و هواپیمایش را از این گردباد وحشت نجات دهد.

در ادامه ویدیویی از مهار خیره‌کننده چند هواپیمای بوئینگ 777 را مشاهده می‌کنید:

درباره هواپیمای بوئینگ 777

بوئینگ 777 را شاید بتوان مشهورترین هواپیمای مسافربری شرکت بوئینگ دانست که تقریبا تمام مراحل ساخت آن با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته کامپیوتری انجام شده است. درواقع طراحان نابغه این مدل هواپیما، بدون داشتن هیچ نقشه و طرح کاغذی از آن، با استفاده از برنامه‌ای به نام «کتیا»، تصویر ذهنی خود را به واقعیتی جهانی تبدیل کرده‌اند که از سال 1944 تا امروز، پابرجا مانده است.

دریان سفر امید

مهارت خیره کننده خلبان بوئینگ 777 (ویدیو) کاماپرس

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز