بهترین زمان خرید تور نوروزی آنتالیا

تور نوروزی آنتالیا
ژیوار

شهر آنتالیا با داشتن هتل‌های لوکس و یوآل، سواحل بکر و جاذبه‌های تاریخی، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگران ایرانی در ایام نوروز است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی بهترین زمان رزرو تور نوروزی آنتالیا، عوامل موثر بر قیمت آن و شرایط تور لحظه آخری آنتالیا پرداخته است.

آنتالیا کجاست؟

آنتالیا در سواحل جنوب غربی ترکیه و در محاصره کوهستان توروس واقع شده است‌. آنتالیا بزرگ‌ترین شهر ترکیه در سواحل مدیترانه در خارج از منطقه اژه است که جمعیتی بیش از یک میلیون نفر دارد؛ بدین جهت پنجمین شهر پرجمعیت ترکیه است. آنتالیا با سواحلی با آب‌های فیروزه‌ای‌ رنگ و شفاف شناخته می‌شود و دارای جاذبه‌های طبیعی و بکر مانند آبشارهای متنوع و اماکن تاریخی است.

بهترین زمان رزرو تور نوروزی آنتالیا

بهترین زمان سفر به آنتالیا برای تعطیلات نوروز از تاریخ 27 اسفند تا 4 فروردین است. این بازه زمانی، ایده‌آل‌ترین زمان برای استفاده از بهترین هتل‌ها، امکانات و برنامه‌های جذاب تور نوروزی آنتالیا است. البته تور نوروزی آنتالیا برای 28 اسفند تا 2 فروردین، کمی گران‌تر از سایر زمان‌ها بوده و برای سفر در این تاریخ بهتر است در نیمه دوم بهمن ماه تور را رزرو کرد. البته از 9 فرورین ماه، هزینه‌های تور آنتالیا نیز کاهش می‌یابد و می‌‌توان با قیمت مناسب‌تری تور نوروزی آنتالیا را خریداری کرد.

عوامل موثر بر قیمت تور نوروزی آنتالیا

قیمت تور نوروزی آنتالیا نسبت به دیگر روزهای تفاوت‌ دارد که دلیل عمده آن به نرخ پروازهای ایرانی و خارجی و قیمت هتل‌های آنتالیا در این موقع از سال مربوط می­شود. عوامل دیگری نیز مانند تعداد روزهای تور انتخابی، خدمات تور و امثال آن بر قیمت تور نوروزی آنتالیا موثر است. در ایام نوروز تقاضای سفر به آنتالیا از سوی ایرانیان بسیار بالا می‌رود و به همین دلیل در این بازه زمانی قیمت تور نوروزی آنتالیا و حتی تور زمینی آن افزایش می­‌یابد.

دریان سفر امید

تور نوروزی آنتالیا

شرایط خرید لحظه آخری تور نوروزی آنتالیا

در سال‌های اخیر تعداد مسافرانی که درخواست تور لحظه آخری به مقاصد خارجی دارند، بیش‌ از قبل شده و دلیل آن نیز قیمت کمتر آن‌ است. تور نوروزی آنتالیا که ارزان و لحظه آخری باشد را می­توان حداکثر دو روز مانده به بسته شدن تور و به شرط آنکه سهمیه رزرو آن در آژانس­ها کامل نشده باشد، خریداری کرد؛ چرا که بسیاری از آژانس‌های مسافرتی با کاهش قیمت‌ها سعی در فروش ظرفیت باقی مانده تورهای خود دارند.

تور لحظه آخری آنتالیا از نظر فنی با تور مسافرتی آنتالیا سیستمی تفاوتی ندارد و فقط هزینه آن کم‌تر است. از معایب تور لحظه آخری آنتالیا در نوروز این است که امکان دارد فقط چند ساعت تا پرواز باقی مانده باشد و زمان کافی برای آماده شدن و مهیا کردن وسایل سفر وجود نداشته باشد. به عبارت دیگر لازمه استفاده از تور ارزان آنتالیا داشتن چمدان‌‌های آماده است تا به محض اطلاع بتوان به سرعت اقدامات لازم را انجام داد؛ درغیر این صورت پول و پرواز خود را از دست می‌دهید و هزینه این تورها قابل بازگشت نیست.

تور نوروزی آنتالیا

رزرو تور نوروزی آنتالیا با «سلام پرواز ایرانیان»

آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان با عضویت در انجمن صنفی دفاتر گردشگری و بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه، تورهای داخلی و خارجی متعدد و باکیفیتی ارائه می‌دهد. این آژانس دارای 38 پرسنل آموزش دیده و دانشگاهی بوده که صدور بلیط کلیه ایرلاین‌های داخلی و خارجی به صورت الکترونیکی و حضوری، رزرو هتل‌های مختلف در داخل و خارج از کشور، صدور بیمه مسافرتی برای کلیه مقاصد دنیا با اعتبار مختلف، اخذ ویزای کلیه کشورهای مجاز برای گذرنامه ایرانی و اخذ ویزای ایران جهت مهمانان خارجی و انجام ترانسفر گروهی و انفرادی را انجام می‌دهد.

متقاضیان برای دریافت مشاوره و رزرو تور نوروزی آنتالیا می­‌توانند به وبسایت salamparvaz.com یا به صورت حضوری به آدرس تهران، بلوار میرداماد، نرسیده به میدان محسنی، پلاک 110، طبقه دوم مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02122224444 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز