چرا خرید بیل مکانیکی ایکس سی ام جی به صرفه است؟

بیل مکانیکی-کاماپرس
ژیوار

بیل مکانیکی اهرم قدرتمند انجام کارهای سنگین و عمرانی است. از حفاری و خاک برداری گرفته تا بیرون کشیدن گل و لای و غیره بیل‌های مکانیکی کارها را ساده و آسان کرده‌اند. اما کارفرمایان همواره در جستجوی بیل مکانیکی قدرتمند و در عین حال کارآمد هستند تا کارها را سریع‌تر پیش ببرند. بیل مکانیکی‌ زنجیری ایکس سی ام جی برای شروع حفاری نیاز به تنظیمات خاصی ندارد و می‌تواند به خوبی با چرخش 360 درجه عملیات حفاری را آغاز کند.

به گزارش کاماپرس بیل مکانیکی زنجیری ایکس سی ام جی در پروژه‌های استخراج از معادن و یا مناطق گل‌آلود کاربرد منحصربه‌فردی دارد و سرعت پروژه را افزایش می‌دهد.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی ویژگی‌ها و مزیت‌های خرید بیل مکانیکی زنجیری ایکس سی ام جی پرداخته است.

بیل مکانیکی-کاماپرس

مشخصات فنی بیل مکانیکی زنجیری ایکس سی ام جی

یکی از بارز‌ترین مشخصات این بیل مکانیکی طراحی منحصر‌به‌فرد دستگاه و قطعات یدکی حرفه‌ای آن است که باعث افزایش عمر مفید آن شده است. موتور استفاده شده در این بیل مکانیکی مصرف بهنیه‌ای در سوخت دارد. سیستم جریان روغن هیدورلیک استفاده شده در این بیل مکانیکی، در عملکرد بهینه دستگاه نقش بارزی دارد. در مقابل سیستم خنک‌کننده به طور اختصاصی سرعت فن را تنظیم کرده و کارکرد بهینه بیل مکانیکی را تضمین می‌کند.

دریان سفر امید

اجزا مختلف استفاده شده در تولید این بیل مکانیکی مانند بوم، بازو و سطل باعث شده که این دستگاه به یک وسیله همه‌کاره تبدیل شود. در کنار این قطعات، کنترل پنل هوشمند به افراد کمک می‌کند که وظایف و اقدامات مختلف مانند حفاری، شکستن و از بین بردن را به راحتی انجام دهند. سیستم چرخ زنجیری بیل مکانیکی ایکس سی ام جی، این دستگاه را برای استفاده در زمین‌های شیب‌دار ایده‌آل کرده است و از سر خوردن آن جلوگیری می‌کند.

بیل مکانیکی ایکس سی ام جی دارای مخزن سوخت با ظرفیت 725 لیتر و مخزن هیدرولیک با ظرفیت 430 لیتر است. ظرفیت باکت این دستگاه دو نیم متر مکعب است و  طول بوم و بازو به ترتیب شش هزار و 670 و دو هزار و 90 میلی‌متر است. موتور کامینز این دستگاه، با بسته‌بندی اصلی آمریکایی وارد می‌شود و خنک‌کننده آب، خنک‌کننده هوا، توربو شارژ و شش سیلندر دارد. یکی از ویژگی‌های این موتور استفاده از فناوری تزریق سوخت اچ‌پی‌ال کارآمد است که تاثیر زیادی در مصرف بهینه سوخت دارد. همچنین موتور این دستگاه دارای استارت ضد گرد و غبار است که قابلیت اطمینان بالا و سازگاری زیادی دارد. بیل مکانیکی ایکس سی ام جی با داشتن سیستم خنک‌کننده مستقل، به صورت اتوماتیک دما هوا ورودی و روغن هیدرولیک را تنظیم می‌کند و از این طریق باعث کاهش مصرف انرژی فن تا حد ممکن می‌شود.

بیل مکانیکی کاماپرس

مزیت های خرید بیل مکانیکی سی ام جی

این بیل مکانیکی دارای ظرفیت عملیاتی 47 تن و شش سیلندر است و به خوبی از عهده کارهای عمرانی سنگین برمی‌آید. کنترل پنل یکپارچه و صفحه نمایش بزرگی که در کابین تعبیه شده است، می‌تواند تا حد زیادی ایمنی آن را تامین کند. در کابین بیل مکانیکی ایکس سی ام جی سیستم تهویه هوا و گرمایشی قرار دارد و کاربران می‌توانند در دما ایده‌آل مشغول به کار باشند. یکی از مزیت‌های خرید بیل مکانیکی ایکس سی ام جی، نگهداری راحت دستگاه و امکان خرید قطعات یدکی در صورت نیاز است. کنترل پنل هوشمند چند منظوره این دستگاه امکان اقدام به عملیات مختلف مانند حفاری، شکستن و از بین بردن را فراهم می‌کند.

در این وسیله به طور کامل از همه توان موتور استفاده می‌شود و به همین دلیل راندمان بالایی دارد. کابین این دستگاه طوری طراحی شده که علاوه بر مقاومت بالا، از ورود گرد و خاک به داخل جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : تارا بابکت
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز