آشنایی با بهترین توکن‌های تازه وارد بازار برای خرید

ژیوار

برخی از توکن‌های تازه معرفی شده‌ رشد قیمتی انفجاری داشته و در کوتاه مدت صعود قابل توجهی پیدا کرده‌اند. از جمله این توکن‌ها می‌توان به UniDexAI، EXGOLAND و Canxium اشاره کرد.

به گزارش کاماپرس، بهترین زمان برای خرید برخی رمزارزها موقع عرضه اولیه است که قیمت‌ها هنوز کشف نشده و از طرفی با هجوم بازار به سمت و سوی آن‌ها نرخ آن‌ها صعود خوبی پیدا می‌کند. معمولا به همین دلیل است عرضه اولیه توکن‌های تازه نفس رونق زیادی دارد. در ادامه سه توکن جدید بازار معرفی خواهند شد؛

درباره EXGOLAND

یکی از پروژه‌های پیشگام بازار رمزارزها EXGOLAND نام دارد که با هدف ایجاد یک متاورس پیشرفته با استفاده از هوش مصنوعی و بازار ان اف تی شکل گرفت. براساس بیانیه‌های قبلی این متاورس ارائه دهنده فعالیت‌های گوناگونی اعم از بازی، معاشرت و تجارت توکن‌های غیرقابل معاوضه در وی آر خواهد بود.

گذشته از این مورد EXGOLAND یک بازار ان اف تی نیز محسوب می‌شود. بازار ان اف تی مذکور زمینه خرید، فروش و تجارت املاک مجازی و اقلام جمع آوری شده را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

به نظر فعالان پروژه EXGOLAND انقلابی محسوب می‌شود. زمانی که هوش مصنوعی و ان اف تی با هم ادغام شوند، EXGOLAND یک متاورس فوق العاده را شکل می‌دهد که در تعامل با مردم است.

دریان سفر امید

درباره UniDexAI

محبوب‌ترین صرافی غیرمتمرکز UniDexAI نام دارد که در حال کار روی برنامه نویسی اتریوم است. این صرافی یک تجربه معاملاتی مشابه یونی سواپ همراه با هوش مصنوعی یکپارچه به منظور بازرسی قراردادها، نمودارهای گسترده و تاریخچه‌های سفارش غنی عرضه می‌کند.

معامله گران با وجود UniDexAI امکان معامله در فضایی کاملا امن را دارند زیرا در این بستر ذخیره سازی کلید خصوصی رخ نمی‌دهد و معامله گر امکان احراز هویت هر تراکنش را از کیف پول مرتبط با آن خواهد داشت. این درگاه رابط‌های کاربری ساده با فناوری‌های روشنی دارد تا فرآیند تجارت را سهل کنند. افراد با کمک این مورد امکان دریافت نمودارهای دقیق را دارند که در هنگام تجزیه و تحلیل بازار و به منظور تصمیم گیری برای معاملات حائز اهمیت هستند.

درباره Canxium

یکی از پلتفرم‌های نسل بعدی که از الگوریتم اثبات کار به منظور تغییر اکوسیستم بلاکچین با معرفی استخراج آفلاین استفاده کرده، Canxium نام دارد. Canxium شبکه‌ای با امکان استخراج آفلاین است که به ماینرها امکان تراکنش در حین انجام امور خود خارج از شبکه را می‌دهد. در واقع این بستر شرایطی را فراهم کرده که استخراج کنندگان رمزارزها به منظور حل مشکلات استخراج، بدون اینترنت جوایز خود را بگیرند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد Canxium بردن مفهوم مکانیزم عرضه تحت خواص خود است. سکه بومی این ارز رمزنگاری قابلیت تنظیم کل عرضه خود براساس تقاضای بازار را دارد.

غیر از این موارد، این بلاکچین امکان ایمن کردن خود را از مکانیسم پاو را دارد. این پلتفرم کار را برای معامله گران و فعالان جهانی هموار کرده و تحت هر شرایطی امکان استخراج را برای آن‌ها فراهم کرده است. ضمنا پایین بودن کارمزد تراکنش این رمزارز باعث شده تا نظر معامله گران زیادی به آن جلب شود.

منبع: https://blog.sarafi.io/new-cryptocurrency-releases-and-presales/

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز