قوانین جدید گوگل و یاهو برای مبارزه با جعل و کلاهبرداری

ژیوار

دو غول فناوری؛ گوگل و یاهو برای مبارزه با هرزنامه‌، جعل و کلاهبرداری اقدام به وضع مجموعه قوانین جدیدی کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، قوانین جدید بیشتر متوجه حال بازاریابان و شرکت‌های بزرگ می‌شود که برای حفظ جایگاه خود در بازار، روزانه به ارسال حجم بالایی از ایمیل به مشتریان خود نیاز دارند.

بیشتر بخوانید:

در وهله اول این شرکت‌ها برای خارج شدن از لیست هرزنامه باید ایمیل‌های خود را احراز هویت کنند. یعنی تأیید کنند که منبع همه پیام‌های ارسال شده خودشان هستند و نه هیچ شخص یا ارگان دیگری.

دریان سفر امید

در وهله دوم بهتر است شرکت‌ها به مشتریان و مخاطبان اجازه دهند، اشتراک ایمیل خود را به راحتی و در عرض تنها چند کلیک لغو کنند. مدیر ارشد مدیریت محصول در یاهو می‌گوید این موضوع تاکنون اختیاری بوده اما از ماه فوریه الزامی خواهد شد.

گوگل و یاهو همچنین از شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌خواهد مخاطبین بدون اشتراک را ظرف دو روز حذف کنند تا از این طریق شکایات هرزنامه کاهش یابد.

این دو شرکت، همچنین به فرستندگان پیام‌های انبوه توصیه می‌کنند نرخ شکایات هرزنامه خود را زیر ۰.۳ درصد نگه دارند. برای رسیدن به این هدف، نمایندگان شرکت‌ها لازم است مخاطبین بدون اشتراک را از لیست حذف کرده و از ارسال ایمیل‌های مکرر خودداری کنند.

بازاریابی ایمیلی هنوز هم در سراسر جهان میلیون‌ها طرفدار دارد، بنابراین جدی گرفتن قوانین آن می‌تواند کمک بزرگی برای کسب و کارها به همراه داشته باشد.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز