چک لیست لوازم سفر در زمستان

ژیوار

حتماً برایتان پیش آمده است که توی سفر ببینید بعضی لوازم ضروری را همراه خود ندارید و نتوانید در آن‌طور که باید و شاید از روز خود لذت ببرید. بسیاری از افراد قبل سفر لباس‌های جدید تهیه می‌کنند تا در سفر خود استفاده کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید اما نمی‎دانید که چه لباس‌هایی باید همراه داشته باشید این مطلب برای شماست. در این مطلب سعی کردیم یک چک لیست ضروری برای شما آماده کنیم که کمک کند تا سفری خوب و بی‌نقص داشته باشید. پس همراه ما بمانید.

چک لیست لباس ضروری زمستانی

اگر در آب‌وهوای سرد زمستانی لباس گرم همراه نداشته باشید در تمام طول سفر اذیت خواهید شد و بعد از سفر هم ممکن است که سرما بخورید. به همین خاطر انتخاب لباس مناسب برای سفر از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه لباس‌های ضروری سفرهای زمستانی را توضیح خواهیم داد. پس از مطالعه این مطلب می‌توانید به سراغ کمد خود بروید و ببینید چه چیزهایی را دارید و بهتر است چه مواردی را برای سفر خریداری کنید.

کاپشن

کاپشن یکی از مهم‌ترین لباس‌هایی است که حتماً باید هنگام سفر با خود داشته باشید. کاپشن‌ها معمولاً دارای رویه ضدآب هستند و از طرفی شما را در برابر هوای سرد محافظت می‌کنند و به همین خاطر انتخاب مناسبی برای روزهای سرد سفر هستند که نمی‎توانید آب‌وهوا را دقیق پیش‌بینی کنید. علاوه بر این کاپشن‌ها معمولاً چروک نمی‌شوند و نیازی به مراقبت آن‌چنانی در حین سفر ندارند. شما می‌توانید برای خرید کاپشن مردانه و زنانه به وب‌سایت‌های مختلف فروش لباس مراجعه کنید.

پالتو

پالتو هم یکی دیگر از لباس‌های گرمی است که می‌توانید از آن در سفر استفاده کنید. پالتوها در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و هرکس با توجه به نوع استایل خود می‌تواند مدل‌های مختلفی را خریداری کند. پالتو زنانه نسبت به پالتو مردانه دارای تنوع مدل و تنوع رنگ بیشتری است.

توجه داشته باشید که برخی از پالتوها نیازمند این  هستند تا نشوند و باید حتماً از کاور برای نگهداری آن استفاده کنید، بنابراین این موضوع را در نظر بگیرید تا لباس شما چروک نشود یا اگر بار زیادی دارید بگ پالتو شما را آزار ندهد. همچنین توجه داشته باشید که پالتوها معمولاً ضدآب نیستند و از شما در برابر باران محافظت نخواهند کرد. به همین خاطر بیشتر برای شهرهای خشک و کویری مناسب‌اند که سرمای سوزناک دارند و احتمال بارش در آن‌ها کم است.

دریان سفر امید

سوییشرت، پیراهن آستین بلند و یقه اسکی

لباس‌های گرم برای زیر پالتو و کاپشن به شما کمک می‌کنند تا در صورتی که خیلی هوا سرد نیست بتوانید رویه خود را عوض کنید. همچنین اگر در محیطی خنک مهمان هستید در صورت همراه داشتن بلوزهای گرم به شما کمک می‌کند تا در فضاهای گرم‌تر راحت تردد کنید. همچنین می‌توانید یک سوییشرت نازک هم همراه داشته باشید تا از آن استفاده کنید. برای خرید سویشرت  مردانه و زنانه به وبسایت تگموند مراجعه کنید و طیف گسترده‎ای از انواع سوییشرت را در این وبسایت ببینید.

شلوار گرم

سعی کنید در سفرهای زمستانی و آب‌وهوای خیلی سرد از پوشیدن شلوار جین خودداری کنید. شلوار جین در زمستان سرما را به خوبی ممانعت نمی‌کند و این موضوع باعث خواهد شد تا پای شما یخ کند و دمای بدن شما کاهش پیدا کند. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم سراغ شلوارهای نخ پنبه و کتان بروید تا دمای بدن شما از بین نرود.

اگر هم به هر دلیلی شلوار جین را برای پوشیدن انتخاب می‎کنید، زیر آن حتماً یک لایه شلوار گرم یا جوراب شلواری گرم بپوشید تا دمای بدن شما حفظ شود و بتوانید از سفر خود به اندازه کافی لذت ببرید. شلوارهای تو کرک و جوراب شلواری‌های زمستانی از جمله بهترین انتخاب‌ها برای شما هستند که از آن‌ها می‌توانید در خانه هم به عنوان لباس خانه استفاده کنید.

جوراب پشمی ضخیم

یکی از مواردی که در حفظ گرمای بدن اهمیت زیادی دارد پا است. با گرم نگه‌داشتن پای خود می‌توانید بدن خود را گرم نگه دارید و از هدر رفتن انرژی خود جلوگیری کنید. جوراب‌های پشمی از تعریق و بو گرفتن پا جلوگیری می‌کند  و پا را هم گرم نگه خواهد داشت. توجه داشته باشید که جوراب‌های الیاف مصنوعی می‌توانند باعث گرم شدن بیش از حد، تعریق و بو گرفتن پای شما شوند و در سفر شما را بیازارند.

کلاه، شال گردن و دستکش

اکسسوری‌هایی مانند کلاه و دستکش در فصل سرما بسیار مهم هستند. این اکسسوری‌ها از موارد حیاطی مانند سر و دست شما محافظت می‌کنند و آن را گرم نگه می‌دارند. دستکش از یخ کردن دست و انگشتان جلوگیری می‌کند و دامنه حرکتی شما را در سرما محدود نخواهد کرد. کلاه هم از سینوس‌های شما محافظت خواهد کرد. شال گردن اما داستانی متفاوت دارد، برخی باور دارند تا اکثر گرمای بدن از گردن هدر می‌رود، به همین خاطر باید حتماً از آن استفاده کنید.

اکسسوری‌هایی مانند کلاه، شال گردن و دستکش در استایل هم اهمیت زیادی دارند و می‌توانند در عکس‌های سفر تأثیرات خاص زیادی بگذارند. به همین خاطر بهتر است حتماً از آن‌ها استفاده کنید و با یک تیر دو نشان بزنید. هم گرم بمانید و هم خوش استایل و خوش تیپ باشید.

دیگر لوازم ضروری برای سفر زمستانی

در کنار لباس‌های معرفی شده، لوازم مصرفی دیگری هم هستند که افراد زیادی اهمیت این موارد را در زمستان جدی نمی‌گیرند. ضدآفتاب، کرم مرطوب کننده و بالم لب از این دسته محصولات هستند. هوای سرد زمستان می‌تواند پوست را خشک کند و آفتاب هم در فصل زمستان به مراتب اثرات مخرب‌تری نسبت به تابستان دارد. به همین خاطر باید حتماً استفاده از این دسته محصولات را جدی بگیرید. عینک آفتابی و  چتر هم دو نمونه دیگر از وسائلی هستند که باید حتماً همراه خود داشته باشید.

سخن پایانی

سفر رفتن در زمستان یک چالش است و معمولاً افراد کمی در این فصل سفر می‌کنند. به همین خاطر داشتن یک چک لیست اهمیت زیادی دارد تا سفر خوبی داشته باشید. در این مطلب چک لیست لباس برای سفر زمستانی را به شما معرفی کردیم که می‌تواند کمک خوبی برای شما باشد. البته توجه داشته باشید که حتماً استایل و ترجیحات خود را هم در نظر داشته باشید و سپس لباس انتخاب کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : تگ موند
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز