معرفی بهترین دکتر اسلیو معده در تهران

ژیوار

کم‌تحرکی و سبک زندگی ناسالم باعث شده که بسیاری از افراد با مشکلات چاقی و اضافه وزن درگیر باشند. فرصت کم در زندگی ماشینی، به بسیاری از افراد امکان کاهش وزن با ورزش و رژیم غذایی را نمی‌دهد و به همین دلیل متقاضیان زیادی به دنبال عمل اسلیو معده می­روند.

به گزارش کاماپرس، در عمل جراحی اسلیو، جراح با برداشتن بخشی از معده حجم آن را کاهش می‌دهد. این عمل با حساسیت‌ها و ظرافت‌های زیادی مواجه است و در صورتی که جراح مهارت کافی نداشته باشد، ممکن است مراجعان با عوارض جانبی غیرقابل جبرانی روبه‌­رو شوند و سلامتی آنان به خطر بیفتد؛ به همین دلیل انتخاب بهترین جراح اسلیو معده اهمیت زیادی دارد.

این گزارش به بررسی نکات ضروری برای جراحی معده و راهنمای انتخاب بهترین دکتر جراحی اسلیو معده در تهران پرداخته است.

مزیت های عمل اسلیو

در جراحی اسلیو، بخش زیادی از معده برداشته می‌شود و فقط به اندازه یک لوله از معده باقی می‌ماند! این جراحی باعث می‌شود که اشتهای فرد کاهش یافته و مواد عذایی کمتری مصرف کند. البته جراحی اسلیو معده باعث می‌شود که خطر بیماری‌هایی مانند دیابت، فشار خون، بیماری‌های قلبی و انواع سرطان نیز کاهش یابد.

اثرات جراحی اسلیو برای افراد مبتلا به دیابت که افزایش وزن نیز دارند، فراتر از لاغری است. این جراحی با کوچک کردن حجم معده، باعث کاهش اشتها و میل به غذا می‌شود و افراد سریع‌تر احساس سیری خواهند کرد. تغییرات ایجاد شده در بدن به واسطه عمل اسلیو معده در افراد مبتلا به دیابت باعث کاهش قند خون بدن، کاهش حساسیت به انسولین و عدم نیاز به داروهای دیابت می‌شود؛ به همین دلیل این جراحی به عنوان یک راهکار موثر می‌تواند برای کنترل قند بیماران دیابتی مورد استفاده قرار گیرد.

دریان سفر امید

به طور کلی در صورتی که افراد نزد بهترین دکتر اسلیو معده در تهران جراحی کنند، می‌توانند سطح کیفیت زندگی خود را افزایش دهند و از مزیت‌های این جراحی بهره‌مند شوند.

خطرات عمل اسلیو

عوارض و خطرات جراحی لاغری در صورتی که افراد به بهترین دکتر عمل اسلیو معده در تهران مراجعه کرده باشند، بسیار کم خواهد بود و در صورتی که افراد نزد جراح غیرحرفه‌ای و بی‎تجربه عمل کرده باشند، ممکن است مشکلات زیادی را در طول عمل یا به صورت عوارض جانبی شدید بعد از عمل تجربه کنند.

نشتی در قسمت‌ منگنه‌های معده، یکی از مشکلاتی است که معمولا بعد از جراحی غیرحرفه‌ای رخ می‌­دهد. نشتی از معده زمانی رخ می‌دهد که از منگنه‌های بی‌کیفیت برای دوخت استفاده شده باشد؛ در حالی که احتمال نشتی در عمل‌های حرفه‌ای کمتر از یک درصد است. همچنین در جراحی­‌های غیرحرفه‌­ای، خطر ایجاد لخته خون و حرکت آن به سمت ریه نیز ممکن است باعث آمبولی و مرگ بیمار شود!

مراقبت های بعد از جراحی اسلیو معده

باید در نظر داشت که مراقبت‌های بعد از عمل اسلیو نقش زیادی در تعیین موفقیت جراحی دارد و مراجعان نباید تاثیر آن‌ها را کوچک بشمارند. رعایت رژیم‌ غذایی بعد از عمل اسلیو، یکی از مهم‌ترین مراقبت‌ها و اصولی است که مراجعان باید به آن پایبند باشند. بعد از جراحی، بیماران باید تا 48 ساعت از استحمام و تا یک ماه از استفاده از استخر و وان حمام پرهیز کنند. مراقبت از زخم‌ها و بخیه‌های بعد از جراحی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد؛ به طوری که بعد از جراحی باید از فعالیت‌های بدنی سنگین خودداری و فعالیت­‌هایی مانند پیاده‌روی را جایگزین کرد.

نحوه پیدا کردن بهترین دکتر اسلیو معده در تهران

برای انتخاب بهترین جراح اسلیو معده ملاک‌های زیادی وجود دارد که از جمله مهمترین آنها می­‌توان به گواهینامه‌ها، سوابق تخصصی و تجربه جراح اشاره کرد. معمولا از تجربه زیاد و نرخ بالای عمل‌های جراحی موفقیت‌آمیز به عنوان نشانه‌ای برای شناخت جراح حرفه‌ای استفاده می‌شود. در صورت نیاز می‌توان از تجربیات سایر بیماران نیز استفاده کرد و رضایت آنان از جراحی را مدنظر قرار داد.

امکانات پزشکی و انجام عمل جراحی در محیط استاندارد بیمارستان و کلینیک جراحی نیز از سایر نشانه‌ها برای تشخیص بهترین دکتر اسلیو معده در تهران محسوب می‌شود. با توجه به بالا بودن هزینه‌های جراحی اسلیو معده، در صورتی که دکتر متخصص با بیمه قرارداد داشته باشد، تا حد زیادی در هزینه‌های مراجعان صرفه‌جویی خواهد شد. برقراری ارتباط مطلوب جراح با بیمار و دادن اطلاعات دقیق از نحوه جراحی، از سایر عواملی است که مراجعان در انتخاب خود باید مد نظر قرار دهند. در صورتی که جراح، اطلاعات و جزئیات لازم از جراحی را در اختیار بیماران قرار دهد، آنان اطمینان بیشتری از انتخاب خود خواهند داشت.

معرفی بهترین دکتر اسلیو معده در تهران

دکتر مهدی هاشمی آقائی، یکی از بهترین جراحان اسلیو معده در تهران است که با سال‌ها سابقه، بیش از 6000 عمل موفقیت‌آمیز در رزومه کاری خود ثبت کرده است. دکتر هاشمی آقایی با برخورداری از جدیدترین دانش و مهارت در زمینه عمل‌های اسلیو، از روش‌های جراحی کمتر تهاجمی و مطابق با نیاز بیماران استفاده می‌کند. این عوامل باعث می‌شود که مراجعان علاوه بر حفظ سلامت خود، ایده‌آل‌ترین نتیجه را بعد از جراحی کسب کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://www.jarahisleeve.com یا اینستاگرام www.instagram.com/drmehdihashemaghaei مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : مرکز جراحی اسلیو
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز