5 استایل زمستانی جذاب بانوان در سال 2024

ژیوار

فصل زمستان شروع شده و انتخاب پوشاک زمستانی شیک و مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌های خوش‌سلیقه است. لباس‌های زمستانی علاوه‌ بر ایجاد گرما، جذابیت خاصی هم برای افراد ایجاد می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، 5 استایل زمستانی که به تازگی در دنیا پرطرفدار شده را معرفی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کت بلند

کت زنانه یکی از انتخاب‌های همیشگی خانم‌ها است و احتمالا در کمد اکثر خانم‌ها حداقل یک مدل از آن دیده می‌شود. در حال حاضر این لباس هم به صورت مجلسی و هم بصورت رسمی طراحی می‌شود. خانم‌ها می‌توانند بر اساس سلیقه خود این نوع پوشش را در رنگ و مدل‌های مختلف تهیه کنند.

با یک کت بلند می‌توانید ظاهری شیک داشته باشید. یکی از مهمترین ویژگی‌های این کت به روز بودن و سهولت ست کردن آن در فصول مختلف سال است. کت بلند با اینکه ظاهری بسیار ساده دارد اما با سایر لباس‌ها یک استایل شیک و جذاب ایجاد می‌کند.

دریان سفر امید

ست سیاه و سفید

یکی از ساده‌ترین ترکیب‌های رنگی برای ست کردن در استایل‌های مختلف ترکیب رنگی سیاه و سفید است. ترکیبی هماهنگ که می‌تواند در عین سادگی بسیار شیک و چشم‌نواز باشد.

این استایل شیک امسال در میان ترندهای جذاب زمستان ۲۰۲۴ دیده می‌شود و برندهای امپریو آرمانی و شنل در کالکشن‌های زمستانی‌شان به سراغ این استایل جذاب و شیک رفته‌اند. برای داشتن یک استایل شیک سیاه و سفید در زمستان امسال می‌توانید یک پالتوی مشکی زیبا را با یک پلیور سفید ست کنید.

سیاه وسفید

کت جین

ترکیب آیتم‌های جین با یکدیگر یکی از دیگر ترندهای محبوب در زمستان ۲۰۲۴ است که برندهای معروف مانند ورساچه در کالکشن‌های زمستانی امسال‌ خود به سراغ آن رفته‌اند.

کت‌های جین آیتم‌های بسیار راحت و اسپرتی برای فصل زمستان هستند که می‌توانید آن‌ها را با شلوار و یا دامن جین ست کنید.

جین

 

بیشتر بخوانید:

کاپشن پافر

ترکیب هودی و پافر با یکدیگر از دیگر ترندهای محبوب در زمستان ۲۰۲۴ است. شما از پافر می‌توانید در مهمانی‌ها، سر کار و همینطور دانشگاه استفاده کنید. استایل دانشجویی با پافر بسیار شیک و جذاب است، چرا که با ست کردن انواع لباس‌ها با پافر می‌توانید هم به صورت کلاسیک و هم اسپرت، استایل خود را طراحی کنید.

یکی از بهترین مزیت‌های پافر خاصیت گرمابخشی زیاد، در عین سبک بودن آن است. این در حالیست که بسیاری از کاپشن‌های زمستانی به خاطر داشتن  خاصیت گرم کنندگی، بسیار سنگین هستند.

پافر

پالتو چهارخانه

کت وشلوار چهارخانه یا کت تک چهارخانه به همراه شلوار ساده ترکیبی است که در فصول و موقعیت‌های مختلف قابل استفاده است. طرحدار بودن پارچه کت هم به جذاب‌تر شدن ست لباس شما کمک می‌کند هم دست شما را در انتخاب پیراهن، شلوار و اکسسوری‌ها باز می‌گذارد.

اگر علاقمند به استفاده از کت‌های رسمی زنانه یا اورسایز در محل کار و فعالیت روزانه هستید، پارچه‌های چهارخانه انتخاب بسیار خوبی هستند. هنگام استفاده از کت چهارخانه، پوشیدن شلوار با طرح ساده ترکیب چشم نوازی را ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز