چرا وجود دستگاه تصفیه آب در خانه ها لازم است؟

دستگاه تصفیه آب-کاماپرس
ژیوار

آب مصرفی منازل مسکونی و شهرها را سازمان آب و فاضلاب هر شهر تصفیه می‌کند. در تصفیه خانه‌ها با روش‌های فیلتراسیون و کلرزدایی، سطح کیفی آب برای مصارف شرب انسانی به حد استاندارد می‌رسد و به طور مرتب و تصادفی کیفیت آن آزمایش می‌شود. نکته قابل توجه مربوط به زمان انتقال آب از این تصفیه خانه‌ها تا شیر برداشت آب منازل است؛ چراکه آب آلوده می‌تواند برای سلامتی افراد خطرناک باشد. در این زمینه دستگاه تصفیه آب می‌تواند یک راه حل ساده برای تأمین آب شرب سالم در خانه، محل کار و سایر مکان‌ها باشد.

کاماپرس در این گزارش مشخصات، ویژگی­ها و کاربرد دستگاه‌های تصفیه آب را بررسی کرده است.

فواید نوشیدن آب کافی

نوشیدن آب باعث رقیق شدن نمک‌ها و مواد معدنی موجود در ادرار شده و مانع تشکیل کریستال سنگ‌های مجاری ادراری می‌شود. نوشیدن آب سالم باعث کاهش چروک و جوان شدن پوست می‌شود. همچنین آب باعث بهبود جریان خون در پوست نیز می‌شود و پوست را از وجود ناخالصی‌ها پاک می‌کند. آب سالم باعث افزایش سوخت و ساز در بدن می­شود. همچنین با نوشیدن آن احساس سیر بودن به فرد دست می‌دهد. آب مانند فیبرها باعث بهبود کارکرد دستگاه گوارش می‌شود. همچنین باعث تسهیل حرکت محتویات دستگاه گوارش درطول مسیر آن شده و جذب بعضی از مواد معدنی در دستگاه گوارش با کمک آب انجام می‌شود و بدین جهت بهتر است سعی شود به‌جای نوشیدنی‌های پرکالری، آب سالم و تصفیه شده مصرف کرد.

در سوی مقابل، با کاهش نوشیدن آب، خطر ابتلا به سنگ‌های مجاری ادراری افزایش می‌یابد و خط‌ها و شیارهای پوست هنگام کمبود آب عمیق‌تر می‌شود.

 فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب

آلودگی‌ها، مواد مضر و آلاینده‌های آلی معمولا در مسیر انتقال آب تا شیر منازل به آب تصفیه شده اضافه می‌شود و دلیل آن نیز پوسیدگی و شکستگی‌های لوله در طول مسیر شبکه آبرسانی به دلیل عمر بالای این شبکه است؛ لذا آب شرب بیشتر مناطق شهری و پرجمعیت دارای انواع آلودگی‌های میکروبی و فاضلابی بوده و به همین دلیل دستگاه تصفیه آب برای تمامی خانه‌ها، ادارات و سایر اماکن الزامی است. براساس تحقیقات انجام شده، مصرف آب تصفیه شده از بروز بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند.

دریان سفر امید

دستگاه تصفیه آب- کاماپرس

انواع دستگاه تصفیه آب

انواع دستگاه تصفیه آب متناسب با نوع کارایی، فرآیند تصفیه و مکانیسم تصفیه آب طبقه‌بندی می­شود. به طور کلی دو نوع دستگاه تصفیه آب کلاسیک و اینلاین در بازار وجود دارد. در نمونه‌های کلاسیک، فیلترها درون هوزینگ یا محفظه قرار می‌گیرند؛ در حالی که در دستگاه‌های تصفیه آب مدرن و جدید، فیلترها داخل بدنه به صورت یکبار مصرف تعبیه شده‌ است که عملکرد نمونه‌های نسل جدید به لحاظ سادگی هنگام تعویض بهتر است.

دستگاه تصفیه آب چگونه کار می‌کند؟

عنصر آب به دلیل داشتن ساختار مولکولی هنگام چرخش در طبیعت، بسیاری از مواد مضر را در خود حل می‌کند. هنگام ورود آب به سیستم‌های تصفیه آب شهری، بخش عظیمی از آلودگی‌ و ناخالصی‌ها از آب گرفته می‌شود، اما تمامی این مواد از آب حذف نخواهند شد و آب در طول مسیر به دلایل مختلفی مانند سیستم‌های لوله‌کشی قدیمی و زنگ‌زده، مقداری ناخالصی را به خود جذب می‌کند. برای رفع این آلودگی‌ها که گاهی خاصیت اسیدی آب را هم افزایش می‌دهد، باید از دستگاه‌های آب شیرین‌ کن استفاده کرد. دستگاه‌های آب شیرین کن انواع مختلف با کاربرد‌های متفاوت دارند که دستگاه تصفیه آب خانگی از ساده‌ترین آن‌ها است.

قیمت دستگاه تصفیه آب

با توجه به معیارهای گوناگون، هزینه‌ دستگاه‌های تصفیه آب متغیر است. از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت دستگاه‌های تصفیه آب می­توان به نوع فیلتراسیون، برند، امکانات، کیفیت و تجهیزات دستگاه و فیلترهای تعبیه شده در آن اشاره کرد.

خرید انواع دستگاه تصفیه آب از “دیجی آب کالا”

شرکت دیجی آب کالا از سال 1388 فعالیت خود را به‌صورت تخصصی در زمینه واردات و عرضه انواع دستگاه تصفیه آب و هوا جهت تامین نیاز مصرف‌کنندگان آغاز کرده است. کارشناسان دیجی آب کالا از  زمان تماس با این شرکت و ارتباط همراه مشتری خواهند بود و بهترین مشاوره را برای خرید دستگاه تصفیه آب به آنان ارائه می‌دهند. نصب و ارسال رایگان نیز از دیگر خدمات این شرکت است. تمامی دستگاه‌های تصفیه آب موجود در دیجی آب کالا دارای گارانتی یک ساله طلایی است؛ به طوریکه کارشناسان مجموعه پشتیبانی دیجی آب کالا، زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب را از طریق پیامک به مشتری اطلاع رسانی می‌کنند. لازم به ذکر است که تمامی محصولات و دستگاه‌های  تصفیه آب در دیجی آب کالا دارای استانداردهای جهانی NSF و CE و Water Quality و FDA هستند.

متقاضیان برای ارتباط با مجموعه دیجی آب کالا می­توانند با شماره تلفن‌های 26512653-021 و 88403877-021 تماس گرفته یا به نشانی اینترنتی https://digiabkala.com مراجعه کنند. کارشناسان این شرکت همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۹ آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی آب کالا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان