سفر راحت به اندونزی با تور بالی نوروز 1403

تور بالی -کاماپرس
ژیوار

آسیا یک قاره چهار فصل با جزایری دارای جاذبه‌های طبیعی و سرسبزی خاص است که هر ساله در تمامی فصول و به­ویژه بهار، گردشگران و مسافران زیادی به آن سفر می­کنند. طبیعت مناطق استوایی و سواحل سرسبز این قاره در فصل بهار همواره دیدنی است و یکی از مناطقی که بهتر است عاشقان طبیعت، آن را ببینند و در میان مزارع پلکانی و سواحل جذاب آن قدم بزنند، جزیره بالی اندونزی است.

به گزارش کاماپرس، بالی چهارمین جزیره برتر دنیا است و پانزدهمین مقصد گردشگری در جهان محسوب می‌شود. بیشتر اوقات بالی آب و هوای دلپذیری دارد و در فصل بهار بسیار دیدنی و رنگارنگ است. میانگین دمای این منطقه بین 26 تا 27 درجه سانتی­گراد بوده و فقط رطوبت زیاد آن در تابستان اذیت کننده است؛ چرا که امکان لذت بردن از قدم زدن و تفریح کردن در مناطق ساحلی آن وجود ندارد.

در این گزارش با جاذبه­ های گردشگری و هتل­ های بالی در تور بالی نوروز 1403 آشنا می‌­شوید.

تور بالی -کاماپرس

آثار طبیعی و تاریخی بالی

مزارع پلکانی برنج: احتمالا با ورود به جزیره بالی اولین چیزی که توجه شما را جلب خواهد کرد، مزارع برنجی است که به صورت پلکانی کنار هم قرار گرفته‌اند. تصور کنید تپه‌های تراس بندی شده و جذاب که در آن شالیرازهای برنج قرار دارد و چشم نوازی می‌کند. متناسب با فرآیند رشد برنج، این شالیزارها رنگ­های متفاوتی به خود می­‌گیرند که زیبایی‌­های خاص خود را دارد.

دریان سفر امید

تور بالی -کاماپرس

معبد بساکی: یکی از معابد معروف بالی، بساکی نام دارد که به نام مادر بساکی هم مشهور است. این معبد متشکل از 23 معبد هندو بوده و قدمت آن به بیش از هزار سال می‌رسد. این معبد با معماری خاص در دامنه کوه آگونگ ساخته شده است و  قرارگیری آن در ارتفاع هزار متری نیز مانع از مراجعه مردم بومی به این معبد و دعا و عبادت آنان نمی‌شود. معمولا این معبد مکان اصلی مردم بالی برای برگزاری انواع جشن و مراسم شادی است.

جزیره لمبونگان: صخره‌های در هم تنیده و غول پیکر جزیره لمبونگان مورد علاقه گردشگران و مسافران زیادی است. این جزیره چندان بزرگ نیست، اما از زمان طلوع آفتاب تا هنگام غروب، جذابیت بی‌بدیلی دارد. گردشگران با ورود به این منطقه سعی می‌کنند که هیچ یک از زیبایی‌های طبیعی آن را از دست ندهند. مشاهده طلوع خورشید، غواصی در آب زلال و همین­طور لمس گیاهان و حیوانات از نزدیک از جمله زیبایی‌های طبیعی این منطقه است.

این منطقه دارای جنگل‌های سرسبز و پررمز و راز با تعداد زیادی معبد بزرگ و قابل توجه است که نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند.

تور بالی -کاماپرس

هتل‌های بالی

با توجه به توریستی بودن بالی، انتظار می‌رود که محل‌های سکونت این منطقه نیز امکانات رفاهی مناسبی داشته باشند. در ادامه دو تا از هتل‌های خوب و با امکانات رفاهی مناسب در بالی معرفی شده است.

هتل آیانا ریزورت اند اسپا: هشت کیلومتر دورتر از خلیج جیمباران بالی ، یک هتل لوکس و پنج ستاره به نام آیانا ریزورت اند اسپا قرار گرفته است. این هتل دارای ساحل اختصاصی بوده و امکانات رفاهی خوبی به مسافران ارائه می‌دهد. در صورتی که گردشگران مایل به بازدید از ساحل کوتا باشند، امکان استفاده از خدمات ترانسفر رایگان این مجموعه را دارند. هر نوع خدماتی اعم از زیبایی، ماساژ، خشک شویی و اتوکشی در این هتل ارائه می‌شود.

هتل ادن کوتا: اگر به دنبال اقامت در هتلی چهار ستاره با قیمت مناسب و امکانات رفاهی خوب در بالی هستید، ادن کوتا گزینه مناسبی است. فاصله این هتل تا ساحل کوتا به صورت پیاده 12 دقیقه است. دکوراسیون این هتل سبز رنگ بوده و در همه اتاق‌ها امکانات رفاهی مناسب و مورد نیاز برای اقامت وجود دارد.

تور بالی -کاماپرس

سفر مقرون به صرفه به بالی با تور “آریاک سفر”

با رزرو تور مناسب بالی می‌­توان با یک تیر چند نشان را مورد هدف قرار داد؛ به این صورت که هم از تمامی آثار طبیعی و باستانی این منطقه بازدید خواهید کرد و هم بهترین اقامتگاه برای شما رزرو خواهد شد. تور لیدر، سوابق آثار بالی را به زبان فارسی برای شما توضیح خواهد داد و دغدغه چگونگی برقراری ارتباط با مردم بومی بالی را نخواهید داشت. همچنین سفر با تور بالی، نیازی به کسب اطلاعات درباره امکانات و خدمات متنوع این منطقه، پیش از سفر ندارد و این موضوع برای کسانی که فرصت انجام این کار را ندارند، حائز اهمیت است.

آریاک سفر یکی از آژانس‌های معتبر است که بهترین برنامه تور بالی را ارائه می‌دهد. این مجموعه تلاش کرده که با اخذ هزینه مناسب از متقاضیان، خدمات و برنامه خوبی را برای آنان تدارک ببیند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس www.aryaktravel.com  مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 02157816، 02191009664 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز