خرید فندک‌ اصل از ایران لایتر

خرید فندک اصلی - کاماپرس
ژیوار

خرید فندک به عنوان یک ابزار کاربردی در روشن کردن شعله، سیگار و همچنین یک اکسسوری یا عامل ست کننده جذاب و منحصر به فرد در جیب یا کلکسیون، طرفداران بسیاری دارد. در حال حاضر، برندهای گوناگونی به تولید انواع فندک‌های لوکس و باکیفیت می‌­پردازند.

به گزارش کاماپرس، استقبال گسترده از فندک به عنوان یک اکسسوری زیبا و در عین حال کاربردی، موجب شده که به موازات تولید آن در برندهای متنوع، نمونه‌های تقلبی و فیک آن نیز روانه بازار شود؛ از این رو شناسایی برندهای مطرح و خرید از فروشگاه‌های معتبر برای فندک‌بازها اهمیت دارد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین برندهای فندک و فروشگاه اینترنتی ایران لایتر (ایران زیپو سابق) پرداخته است.

فندک زیپو - کاماپرس

بهترین برندهای فندک‌

در حال حاضر برندهای گوناگون در بازار به تولید و عرضه انواع فندک‌های جیبی در رنگ، سبک و اشکال متنوع با قابلیت‌های گوناگون می‌پردازند و این موضوع خرید بهترین فندک جیبی را تاحدودی سخت و دشوار می‌کند. برخی از بهترین برندهای فندک در سطح جهانی در ادامه معرفی شده است.

دریان سفر امید

فندک زیپو: زیپو یکی از برندهای مطرح فندک محسوب می‌شود که محصولات آن به کیفیت بالا و ظاهر بسیار زیبا شهرت دارد. فندک‌های زیپو همچنین به فندک‌های ضدباد شناخته می‌شوند.

فندک کولیبری: فندک کولیبری از دیگر برندهای مشهوری است که به تولید فندک‌های لوکس در مدل‌های بسیار متنوع با رنگ‌ها و اشکال گوناگون و متناسب با هر سلیقه‌ای می‌پردازد. این فندک نیز دارای کیفیت و شعله بسیار خوبی است.

فندک پیرکاردین: فندک‌ پیرکاردین نیز از برندهای معتبری است که به ظرافت، زیبایی و طراحی منحصر به فرد شهرت داشته و بسیار مورد توجه کلکسیونرها قرار گرفته است.

دیگر برندها: از دیگر برندهای معتبر فندک می‌توان به فندک یوروجت، فندک کستی، فندک ایمکو، فندک ویندمیل، فندک اسپیتفایر و فندک رانسون اشاره کرد.

فندک زیپو - کاماپرس

چرا خرید فندک از ایران لایتر (ایران زیپو سابق)؟

ایران لایتر (ایران زیپو سابق) با نشان اینترنتی ایران لایتر، یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که فعالیت خود را با پخش و خرده فروشی فندک‌های متنوع از برندهای مطرح با قیمت مناسب آغاز کرد. این مجموعه به عنوان مرجع تخصصی خرید انواع فندک‌های اورجینال بنزینی و گازی، تلاش می‌کند که دسترسی افراد به جدیدترین و متنوع‌ترین برندهای فندک در سطح جهانی را آسان کند.

محصولات ایران لایتر (ایران زیپو سابق)

ایران لایتر (ایران زیپو سابق) به عنوان تخصصی‌ترین فروشگاه اینترنتی خرید فندک زیپو اورجینال و همپنین لوازم جانبی آن فعالیت می‌کند. این مجموعه همچنین به واردات انواع فندک از دیگر برندهای مشهور و مطرح جهانی همچون پورشه دیزاین، تونینو لامبورگینی، زیپو، پیرکاردین، سارومه و کولیبری می‌پردازد. از دیگر محصولات این فروشگاه می‌توان به لوازم جانبی اورجینال این فندک‌ها اشاره کرد.

فندک زیپو-کاماپرس

خدمات فروشگاه ایران لایتر (ایران زیپو سابق)

ایران لایتر (ایران زیپو سابق) به عنوان یک مجموعه معتبر و تخصصی، خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان خود فراهم کرده است. برخی از خدمات این مجموعه در ادامه معرفی شده است.

مشاوره رایگان: ایران لایتر (ایران زیپو سابق) یک مرجع تخصصی و دارای تیمی متشکل از کارشناسان مجرب و خبره است. با خرید از ایران لایتر (ایران زیپو سابق) می‌توان قبل و بعد از خرید از مشاوره رایگان و تمام وقت این تیم بهره‌مند شد.

ارسال سریع: ایران لایتر (ایران زیپو سابق) در راستای آرامش‌خاطر مشتریان خود، از تمام سرویس‌های ارسال دولتی، خصوصی و پیک در تهران و حومه پشتیبانی می‌کند. سفارش­ها پس از ثبت و اتمام خرید، سریعا تحویل پست شده و با پست پیشتاز و در اولین فرصت در سراسر کشور به دست خریداران می‌رسد.

تضمین اصالت و کیفیت: با توجه به نمونه‌های تقلبی فندک‌های برندهای مشهور در بازار، ایران لایتر (ایران زیپو سابق) برای ایجاد اطمینان در مشتریان، تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت و کیفیت عرضه می‌کند. مشتریان می‌توانند در صورتی که محصول به هر دلیلی مطابق میل آنان نبود، با مشکل مواجه شده باشد یا اصل نباشد، آن را تعویض یا مرجوع کنند.

پشتیبانی نامحدود: از دیگر خدمات مجموعه ایران لایتر (ایران زیپو سابق) می­توان پشتیبانی نامحدود و 24 ساعته آن در تمام روزهای هفته و حتی ایام تعطیل اشاره کرد؛ از این رو در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال درباره محصول، نحوه کارکرد و امثال آن می‌توان در هر ساعت شبانه روز با پشتیبانان ایران لایتر (ایران زیپو سابق) در تماس بود.

چگونگی خرید از ایران لایتر (ایران زیپو سابق)

در صورتی که قصد خرید فندک یا دیگر محصولات ایران لایتر (ایران زیپو سابق) دارید، تنها کافی است که به نشانی اینترنتی این مجموعه به آدرس www.iranlighter.com مراجعه کرده و ضمن مشاهده موجودی مجموعه، محصول موردنظر خود را انتخاب و آن را به صورت آنلاین ثبت کنید و سپس آن را به فاصله چند ساعت با پیک در تهران و در شهرستان با پست پیشتاز در منزل خود تحویل بگیرید. همچنین جهت سفارش می توانید با شماره تلفن 09917714629 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران لایتر
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز