سریع ترین راه دریافت ویزای دبی

ویزای دوبی-کاماپرس
ژیوار

دبی به بسیاری از شهروندان خارجی اجازه می‌دهد که بدون نیاز به اخذ ویزا به کشور امارات سفر کنند. البته شهروندان ایرانی و برخی از کشورهای دیگر برای سفر نیازمند دریافت ویزای دبی هستند. امروزه ایرانیانی که با هدف تحصیل، تجارت، کار، گردشگری و نظایر آن قصد سفر به دبی دارند، باید در اولین قدم برای دریافت ویزای دبی درخواست دهند.

به گزارش کاماپرس، سفارت امارات متحده عربی در تهران برخلاف سایر کشورها هیچ گونه خدماتی در راستای صدور ویزای دبی انجام نمی‌دهد و این کار را به اداره کار و مهاجرت سپرده است. در حال حاضر سریع‌ترین و بهترین گزینه برای اخذ ویزای دبی، اقدام به صورت آنلاین و از طریق آژانس‌های مسافرتی معتبر است.

در این گزارش، سریع‌ترین راه دریافت ویزای دبی، شرایط، مدارک و هزینه‌های لازم برای این کار بررسی شده است.

ویزای دوبی-کاماپرس

انواع ویزای دبی و حداکثر زمان لازم برای دریافت آن

ویزای دبی براساس مدت زمان اقامت، میزان ورود و خروج و زمان صدور آن براساس قیمت از یکدیگر متفاوت است. به طور کلی، ویزای دبی به دو صورت سینگل و مولتی برای اقامت 10 روزه، 30 روزه، 60 روزه و 90 روزه و به دو صورت عادی و فوری صادر می‌شود.

ویزای 10 روزه عادی: این ویزا طی یک تا سه روز کاری صادر می‌شود و به افراد اجازه می‌دهد که به مدت 10 روز در دبی اقامت داشته باشند. قیمت این ویزا در وبسایت آژانس مسافرتی «قاره پیما» در لحظه تهیه این گزارش، برای افراد زیر 18 سال، 1 میلیون و 50 هزار تومان و برای افراد بالای 18 سال، 4 میلیون و 150 هزار تومان است.

دریان سفر امید

ویزای 10 روزه فوری: افرادی که برای دریافت ویزای دبی وقت کافی ندارند و نیاز دارند که در سریع‌ترین زمان ممکن ویزای دبی دریافت کنند، می‌توانند با صرف هزینه بیشتر، این ویزا را تنها طی یک تا دو روز کاری دریافت کنند.

در بیشتر مواقع در صورتی که فرد مدارک خود را کامل و بدون نقص آماده کرده باشد، می‌تواند این ویزا را تنها طی 24 ساعت دریافت کند. قیمت ویزای دبی فوری برای افراد بالای 18 سال، 5 میلیون و 550 هزار تومان و برای افراد زیر 18 سال، 1 میلیون و 200 هزار تومان است.

ویزای 30 روزه مولتی دبی: ویزای مولتی دوبی طی یک تا چهار روز صادر می‌شود و به مسافران اجازه می‌دهد که به مدت 30 روز در دبی اقامت داشته باشند. این ویزا مشابه ویزای یک‌بار ورود است؛ با این تفاوت که ویزای مولتی به مسافران اجازه می‌دهد که پس از ترک دبی، در محدوده زمانی که از اعتبار ویزای آنان باقی مانده، برای بار دوم نیز به دبی سفر کنند. افراد بالای 18 سال با پرداخت مبلغ 7 میلیون و 150 هزار تومان و افراد زیر 18 سال با پرداخت هزینه 1 میلیون و 900 هزار تومان می‌­توانند ویزای مولتی دوبی دریافت کنند.

ویزای دوبی-کاماپرس

ویزای 60 روزه سینگل: در صورتی که افراد نیاز داشته باشند برای مدت زمان بیشتری در دبی بمانند، می‌توانند برای ویزای یک‌بار ورود 60 روزه دبی درخواست دهند. این ویزا بین یک تا سه روز کاری صادر می‌شود که مسافران بالای 18 سال برای دریافت آن باید 6 میلیون و 950 هزار تومان و افراد زیر 18 سال باید مبلغ 2 میلیون و 100 هزار تومان پرداخت کنند.

ویزای 60 روزه مولتی: ویزای مولتی دبی طی یک تا چهار روز صادر می‌شود و به مسافران اجازه می‌دهد که به مدت دو ماه در دبی اقامت داشته باشند. این ویزا به مسافران اجازه می‌دهد که پس از ترک دبی، در محدوده زمانی که از اعتبار ویزای آنان باقی مانده، برای بار دوم نیز به دبی سفر کنند. در این حالت اگر دارنده ویزا برای بار دوم این کشور را ترک کند، دیگر نمی‌تواند برای بار سوم به دبی سفر کند؛ حتی اگر مدت زمان اعتبار ویزای دبی او به پایان نرسیده باشد. قیمت این ویزا برای افراد بزرگسال، 12 میلیون و 100 هزار تومان و برای افراد زیر 18 سال، 5 میلیون و 700 هزار تومان است.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای دبی

اسکن صفحه اول پاسپورت معتبر با حداقل شش ماه اعتبار، اسکن شناسنامه و کارت ملی و همچنین عکس پرسنلی از جمله مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای دبی است. متقاضیان برای دریافت ویزای دبی نیازی به ارائه چک ضمانت، بلیط هواپیما، رزرو بلیط و امثال آن ندارند. همچنین آنان می‌توانند عکس پرسنلی را با تلفن همراه خود در پس زمینه سفید تهیه کنند.

سریع­‌ترین راه دریافت ویزای دبی

افرادی که به دنبال دریافت ویزای دبی هستند، می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز و حتی در تعطیلات، فرم درخواست ویزای دبی را در خانه یا محل کار تکمیل کنند و به همراه مدارک مورد نیاز، در وبسایت آژانس مسافرتی قاره پیما به آدرس www.gharepeyma.com بارگذاری کنند و منتظر صدور ویزای دبی بمانند.

در روش دوم، افراد می‌توانند از طریق ایمیل یا واتساپ قاره پیما، اسکن یا عکس مدارک خود را ارسال کنند. کارشناسان ویزای دبی پس از بررسی مدارک، لینک پرداخت آنلاین هزینه ویزای دبی را برای متقاضیان ارسال می‌کنند و پس از صدور ویزای دبی، آن را به ایمیل یا واتساپ مسافران ارسال خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : قاره پیما
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز