نکاتی برای خرید میلگرد ذوب آهن اصفهان

میلگرد ذوب آهن-کاماپرس
ژیوار

برای خرید محصولات فولادی نظیر میلگرد، کیفیت و قیمت مهمترین فاکتورهایی است که توسط مشتریان بررسی می‌شود. میلگرد، پایه و اساس هر بنایی را تشکیل می‌دهد و به همین دلیل کیفیت این محصول بر کیفیت و طول عمر سازه تاثیر زیادی می‌گذارد.

به گزارش کاماپرس، میلگرد ذوب آهن اصفهان به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و رعایت اصول و استانداردها در فرآیند ساخت میلگرد، به عنوان یکی از بهترین میلگردهای بازار شناخته می‌شود. قیمت میلگرد اصفهان به عوامل مختلفی از جمله ارزش افزوده، تقاضا و عرضه و تغییرات قیمت مواد اولیه بستگی دارد.

در این گزارش، مشخصات و ویژگی­ های بارز میلگرد ذوب آهن اصفهان تشریح شده است.

نکات فنی میلگرد ذوب‌ آهن اصفهان

میلگردهای ذوب آهن اصفهان به شکل‌های یکنواخت و دوکی با استاندارد A3 و A4 در سایزهای ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲، ۲۵، ۲۸ و ۳۲ و به روش نورد گرم تولید می‌شود. میلگردهای سایز ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸ ذوب آهن اصفهان از پرفروش‌ترین میلگردهای بازار محسوب می‌شود. این میلگردها از نظر وزنی بسیار استاندارد بوده و وزن آن‌ها بسیار نزدیک یا مطابق با وزن مندرج در جدول اشتال میلگردها است.

جدول اشتال میلگردها منبعی است که اطلاعات استاندارد مورد نیاز صنعت ساختمان ­سازی طبق استاندارد  DIN آلمان را شامل می‌شود و از آن بیشتر برای محاسبه دقیق وزن استفاده می‌شود. با مشخص شدن وزن میلگرد می‌توان قیمت آن را به درستی تعیین کرد.

دریان سفر امید

نحوه تشخیص میلگرد ذوب‌ آهن اصفهان از سایر میلگردها

از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید میلگرد، توجه به اصل یا تقلبی بودن این میلگردها است که این مسئله نیز به آگاهی از برخی اطلاعات فنی و مشخصات میلگرد مربوط به هر برند نیازمند است. مهمترین روش تشخیص میلگرد ذوب‌ آهن اصفهان، توجه به علامت اختصاری میلگرد، پلاک‌ها و نحوه بسته‌بندی میلگردها است.

علامت اختصاری میلگرد ذوب‌ آهن اصفهان به صورت ESCO روی بدنه میلگردها حک شده است. توجه به پلاک میلگرد، اطلاعات مفیدی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. بسته‌بندی میلگردهای ذوب آهن اصفهان نیز شامل دو پلاک از جنس پلاست است که یکی از این دو پلاک در نزدیکی تسمه و دیگری در انتهای شاخه قرار گرفته است. اطلاعاتی از قبیل شماره بسته‌بندی، طول شاخه‌ها، اطلاعات تولید، وزن میلگرد، بارکد محصول و اطلاعات مربوط به کارخانه و استاندارد نیز روی این پلاک‌ها حک شده است.

نکته مهم دیگری که میلگرد ذوب‌ آهن اصفهان را از بقیه متمایز می‌کند، بسته‌بندی‌های منحصر به فرد آن است. توجه به اطلاعات و نحوه بندیل بندی این میلگردها در تشخیص میلگرد ذوب آهن اصلی از تقلبی بسیار مفید است. برای بسته‌بندی میلگردهای اصفهان از پنج تسمه برای مهار میلگردها استفاده می‌شود. وزن این بندیل‌ها در حدود ۵ تا 5/5 تن است. در اطراف شاخه‌های میلگرد سه عدد خاموت (میلگرد خم شده) به صورت دو رشته در سایز ۱۲ یا به صورت چند رشته در سایز ۵/5 برای حمل و نقل راحت قرار داده شده است.

از ویژگی‌های مهم میلگرد ذوب‌ آهن اصفهان می‌توان به نحوه عرضه آن در بازار اشاره کرد که بر قیمت نهایی آن تاثیر می‌گذارد. این کارخانه محصولات خود را به صورت عرضه در بورس کالا نیز به فروش می‌رساند و قیمت آن از طریق مکانیزم عرضه و تقاضا در بورس کالا تعیین می‌شود.

میلگرد ذوب آهن-کاماپرس

سفارش اینترنتی و استعلام قیمت میلگرد اصفهان

امکان سفارش اینترنتی محصولات فولادی مانند میلگرد ذوب آهن اصفهان بسیار راحت است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های فروشگاه‌های ساختمانی و فولادی، محصولات مورد نظر خود را جست­وجو کنید و قیمت‌ها را بررسی کنید. همچنین می‌توانید از سایت‌های مقایسه قیمت استفاده کنید تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. همچنین می‌توان با استفاده از ارسال پیام به فروشنده، قیمت دقیق را استعلام کرد و در صورت تمایل، سفارش خود را ثبت کرد.

اطلاع از جدیدترین قیمت آهن و میلگرد با “آراد آهن”

یکی از مراکز فروش و قیمت­ گذاری آهن ­آلات از جمله میلگرد ذوب‌ آهن اصفهان، آراد آهن است که بهترین و ارزان‌ترین قیمت میلگرد اصفهان را ارائه می‌دهد. این مجموعه توانسته با کسب حسن شهرت ویژه در بازار آهن آلات، حضور پررنگ و موفقی هم در بازار سنتی و هم در فضای مجازی داشته باشد و به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان میلگرد ذوب آهن اصفهان شناخته شود.

علاقه­ مندان به رصد و بررسی قیمت روز و اطلاع از جدیدترین قیمت آهن ­آلات و میلگردهای کارخانه‌­های مختلف و همچنین آخرین قیمت میلگرد ذوب‌ آهن اصفهان می‌توانند به وبسایت  aradahan.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۳۴۰۵۵_۰۳۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آراد آهن
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز