قیمت روز آهن 2 آبان 1402/ درباره سیم خاردار و موارد کاربرد آن بیشتر بدانید

سیم خاردار-کاماپرس
ژیوار

معمولا به منظور حفاظت از محیط و فضاهای رو باز و بزرگ و به منظور تامین امنیت از سیم خاردار استفاده می‌کنند. سیم خاردار یک نوع سیم با لبه‌های تیز با فاصله‌های منظم است که معمولا جنس فولادی دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، سیم خاردار نوعی مفتول ارزان قیمت است که به صورت دو رشته فولادی گالوانیزه به هم پیچیده می‌شود و دارای تیغه‌های تیزی است. معمولا این رشته‌ها به دلیل شکل خارداری که دارند، برای جلوگیری از ورود افراد و حیوانات به فضای سرباز و حتی محیط‌های سربسته مورد استفاده قرار می‌گیرند.

معمولا سیم خاردار در فضاهای امنیتی مانند زمین‌های دولتی، زندان‌ها، زمین‌های چمن حفاظت شده، پارک‌های ملی و … دیده می‌شود.

سیم خاردار به چند دسته تقسیم می‌شود؟

سیم خاردار به دو طبقه کلی خطی و حلقوی تقسیم می‌شود. اگر سیم خاردار به شکل مستقیم و در یک امتداد نصب شود، خطی نامیده می‌شود و اگر همین نوع سیم‌ها به صورت حلقوی در محل حصارکشی نصب شود، به آن حلقوی می‌گویند. هر یک از این نوع سیم خاردارها چندین نوع مختلف دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به خط تیغی یا تبری، با روکش پی وی سی، حلقوی سوزنی یا همان ساده، خطی سوزنی و خاردار با تیغ‌های جوش داده اشاره کرد.

دریان سفر امید

قبل از نصب سیم خاردار باید به چه مواردی توجه کرد؟

افرادی که برای فضا و محیط خاصی به سیم خاردار احتیاج دارند باید اصول فنی و ایمنی را در نظر بگیرند و از تجهیزات ایمنی استفاده کنند. قبل از نصب نیز باید محل مورد نظر علامت گذاری و نقشه درست برای نصب طراحی شود.

متخصصان این حوزه باید به وسیله بست محکمی در ارتفاع مشخص شده، از انتها به نصب فنس بپردازند. بسته به مقاومت فنس نصب شده، سیم خاردار کششی تا ارتفاع 30 متری قابل نصب خواهد بود.

قیمت روز انواع سیم خاردار پرکاربرد در بازار

افرادی که مایل به خرید سیم خاردار و استفاده از آن هستند باید به مرکز مناسبی برای این مورد مراجعه کنند تا سیم خاردار از برند معتبری را بخرند. آهن ملل انواع سیم خاردار در ابعاد و اندازه‌های گوناگون را به متقاضیان این محصول می‌فروشد.

جدول زیر قیمت روز انواع سیم خاردار پرکاربرد بازار را نشان می‌دهد؛

https://ahanmelal.com/steel-wire-products/barbed-wire-price

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز