5 جاذبه ناشناخته آسیا در تور تایلند پاییز 1402

ژیوار

کشور تایلند با داشتن سواحل زیبا و آرام، جزایر پر رمز و راز، تفرجگاه‌های متعدد و معابد اسرارآمیز به یکی از محبوب‌ترین کشورهای گردشگری جهان تبدیل شده است. گردشگران در تور تایلند پاییز 1402 نه تنها می‌توانند از طبیعت بکر و مناظر زیبای این کشور لذت ببرند، بلکه می‎‌توانند با گشت و گذار در این کشور، از تاریخ و فرهنگ غنی آن شگفت‌زده شوند.

کاماپرس در ادامه این گزارش، 5 جاذبه ناشناخته آسیا در تور تایلند پاییز 1402 را معرفی می‌کند.

دریاچه نیلوفر صورتی تایلند

اگر به طبیعت‌گردی و تماشای گل‌های نیلوفر آبی علاقه‌مند هستید، دریاچه نونگ هان می‌تواند اولین مقصد گردشگری شما باشد. نونگ هان یکی از زیباترین دریاچه‌های طبیعی کشور تایلند و مقصد پرندگان مهاجر است. این دریاچه بیشتر شهرتش را مدیون گل‌های صورتی و قرمز رنگ نیلوفر آبی است که سراسر دریاچه را می‌پوشانند.

صبح زود و هنگام طلوع آفتاب بهترین زمان بازدید از دریاچه نونگ هان است، طلوع خورشید و تابش نورهای درخشان آن بر روی گل‌های صورتی، منظره‌ای خیره کننده و رویایی پدید می‌آورد.

گردشگران می‌توانند با کرایه قایق از اسکله به قلب دریاچه سفر کنند و ضمن لذت بردن از طبیعت بی‌نظیر اطراف از پرندگان مهاجر عکس‌هایی تماشایی ثبت کنند.

دریان سفر امید

بازدیدکنندگان می‌توانند در انتهای گردش یک روزه خود در این دریاچه از کلبه‌های قدیمی و رستوران‌های سنتی آن بازدید کنند و از غذاهای خوش طعم تایلندی لذت ببرند.

تور-تایلند-پاییز-1402-کاماپرس

پارک ملی خائو یای تایلند

اگر به سافاری و تماشای زندگی حیوانات از فاصله نزدیک علاقه‌مند هستید، پارک ملی خائو کای می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. انواع گونه‌های مختلف حیوانات همچون پرندگان، خزندگان و پستانداران در این پارک ملی محافظت‌شده نگه داری می‌شوند.

با سفر به این پارک می‌توانید پستاندارانی همچون گوزن، فیل، خرس، غزال هندی، سمور، جوجه تیغی، روباه و غیره را مشاهده کنید که به صورت آزادانه در محل زندگی خود مشغول فعالیت هستند.

بهترین زمان بازدید از این پارک ملی از اردیبهشت تا اسفند ماه است، زمانی که پرندگان مهاجر به مناطق مختلف این پارک و تالاب‌های آن مهاجرت می‌کنند.

ریزورت تفریحی و مرکز اقامتی پنتر کریک یکی از بهترین اقامتگاه‌ها برای گردشگرانی است که قصد دارند شب را در پارک ملی خائو یای سپری کنند. همچنین، بازدیدکنندگان می‌توانند پس از گذران یک روز عالی در این پارک، در رستوران‌های معروف این منطقه انواع غذاهای ایتالیایی و محلی را نوش جان کنند.

تور-تایلند-پاییز-1402-کاماپرس

معبد سفید (White Temple)

معبد وات‌رانگ‎‌کان معروف به معبد سفید (White Temple) در استان چیانگ ری تایلند قرار دارد و هر ساله میزبان بسیاری از گردشگران خارجی از سراسر دنیا است. زمانی که خورشید در وسط آسمان قرار می‌گیرد و اشعه‌های نورانی خود را به روی این معبد می‌تاباند، درخشش و شکوه این معبد به اوج خود می‌رسد.

رنگ سفید این معبد نمادی از پاکی و خلوص بوده و تکه‌های شیشه به کار رفته در معماری آن نمایان‌گر تعالیم و خرد بودا است. هر قسمت از این معبد انتقال دهنده پیامی خاص از آموزه‌های بودا است که گردشگران را نسبت به آموزه‌های این دین کنجکاو می‌سازد. در واقع این نمادها می‌خواهند دوری از امیال دنیوی، حرص و طمع دنیا و وسوسه را نشان دهند.

گردشگران برای رسیدن به ساختمان اصلی معبد باید از پلی که بر روی دریاچه قرار گرفته، عبور کنند. در مقابل پل صدها دست وجود دارد که همگان را متحیر و شگفت‌زده می‌کند. این منطقه نمادی از رنج و جهنم است و  دست‌ها میل و آرزوهای بی پایان افراد را نشان می‌دهد.

تور-تایلند-پاییز-1402-کاماپرس

آبشار اراوان در پاتایا (Erwan Waterfall)

آبشار اراوان از زیباترین و بزرگترین آبشارهای طبقاتی تایلند است که در شمال غربی این کشور در شهر زیبای کانچانابوری قرار دارد. این آبشار هفت طبقه در حصار تپه‌ها و صخره‌های آهکی و جنگل‌های سرسبز این پارک قرار گرفته است. حوضچه نیلگون و زمردین این آبشار یکی از شفاف‌ترین و زیباترین حوضچه‌های دنیا است.

بهشت استوایی در جنوب تایلند

جزیره سامویی تایلند با داشتن سواحل ماسه‌ای سفید، آب‌های نیلگون و زلال، صخره‌های مرجانی و درختان انبوه نارگیل از بزرگترین و زیباترین جزایر تایلند به شمار می‌رود. جزیره بزرگ سامویی دارای سواحلی متعدد با امکانات تفریحی گوناگون است.

ساحل چاونگ : ساحل چاونگ همراه با شن‌های سفید و آب‌های نیلی رنگ بزرگترین ساحل جزیره سامویی است. تفریحات آبی متعدد همچون قایق‌رانی، کیتینگ، موج سواری، غواصی و جت اسکی از جمله سرگرمی‌های مورد علاقه گردشگران این منطقه محسوب می‌شود.

ساحل لامای : ساحل لامای یکی از رویایی‌ترین سواحل تفریحی جزیره سامویی است. این ساحل ماسه‌ای، آبی زلال و شفاف و دریایی به رنگ نیلگون دارد و با داشتن چتر آفتاب‌گیر، کلوب‌های ورزشی، تفریحات ساحلی و دریایی، کافه‌ها و رستوران‌های متعدد یک روز شگفت‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. از دیگر امکانات این مجموعه ساحلی می‌توان به انواع پلاژها، مراکز تفریحی، جت اسکی، قایق‌سواری و پاراسلینگ اشاره کرد.

تور-تایلند-پاییز-1402-کاماپرس

سفر به تایلند با آژانس مسافرتی قصر شیرین

آژانس مسافرتی قصر شیرین با داشتن 27 سال تجربه یکی از معتبرترین مجموعه‌ها در زمینه برگزاری تورهای متنوع آسیایی و اروپایی است.

متقاضیان تور تایلند پاییز 1402 می‌توانند همراه با قصر شیرین سفری جذاب و شگفت‌انگیز را در فصل رنگ‌های سرخ و طلایی این کشور در یاد و خاطر خود ماندگار سازند. گردشگران می‌توانند با مراجعه به سایت این این مجموعه به آدرس www.ghasreshirin.com نسبت به خدمات و ویژگی‌های تورهای آن و قیمت‌های متنوع آن آگاهی‌های لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصر شیرین
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان