سایت جدیدکالکان در حوزه پزشکی و آزمایشگاهی راه‌اندازی می‌شود

ژیوار

قائم مقام گروه شرکت‌های ویرا با اشاره به تولید دستکش جدید این مجموعه تحت عنوان دستکش سوپر ضخیم نوآوری شده، از راه‌اندازی سایت جدید مجموعه در حوزه پزشکی و آزمایشگاهی خبر داد.

اسلامیان در گفت‌وگو با خبرنگار کاماپرس با بیان اینکه 3 مجموعه با گروه شرکت‌های ویرا همکاری می‌کنند، اظهار کرد: شرکت‌های ویرا ایمن آذر تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی فردی با نام تجاری کالکان، ویرا اندیش آذر تولید کننده ملزومات پزشکی و ویرا روان‌ساز آذر تولیدکننده روانکاوهای صنعتی، مجموعه شرکت‌ها و محصولات این کمپانی را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به سابقه بیش از 40 سال فعالیت این شرکت، گفت: موسسان این مجموعه از صنایع مختلف مثل فولاد و ریخته‌گری گردهم آمدند و با توجه به مسائل و مشکلات موجود در این صنعت، در گام اول برای تامین نیاز خود مجموعه و بعد از آن با برند کالکان و برای کلیه صنایع، دستکش‌های ایمنی- صنعتی کالکان را تولید کردند.

نوآوری‌های مجموعه در حوزه تولید دستکش صنعتی و ایمنی

وی با اشاره به نوآوری‌های مجموعه در حوزه تولید دستکش صنعتی و ایمنی، اظهار کرد: علاوه بر تولید دستکش‌های کار و کارگری، دستکش‌های تخصصی کار نیز در مدل‌های متنوع و برای مصارف مختلف از صنایع نفت و پتروشیمی تا تاسیسات و صنایع فولاد و معدن تولید می‌شوند.

دریان سفر امید

وی با تاکید بر اینکه صفر تا صد تولید از عملیات مواد و بافت تا تولید نهایی در داخل کارخانه ویرا انجام می‌شود، تصریح کرد: سعی ما این است که علاوه بر بهبود و ارتقای کیفیت محصولات قبلی، تولیدات نوینی را نیز با هدف پوشش نیاز صنعتگران و تولیدکنندگان عرضه کنیم.

ساخت دستکش سوپر ضخیم نوآوری شده در شرکت کالکان

اسلامیان با بیان اینکه کار خود را از سال 98 و با تولید یک نوع دستکش آغاز کردیم، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 7 یا 8 نوع دستکش تولید می‌کنیم که از آخرین نمونه آن در نمایشگاه بین‌المللی بهداشت و ایمنی محیط کار رونمایی کردیم. این محصول، دستکش سوپر ضخیم نوآوری شده در شرکت کالکان است که ضمن بهره‌گیری از واحد R&D، با کیفیتی بالاتر از نمونه‌های خارجی تولید شده است.

صادرات محصول به کشورهای همسایه

وی با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای این مجموعه، تصریح کرد: کالکان در حال حاضر ضمن تامین نیاز صنایع بزرگی مثل خودروسازی و پتروشیمی، محصولات خود را به کشورهای همسایه مثل عراق، ترکیه، آذربایجان و گرجستان نیز صادر می‌کند.

راه‌اندازی سایت جدید مجموعه در حوزه پزشکی و آزمایشگاهی

قائم مقام شرکت‌های ویرا با اشاره به مهمترین برنامه‌های توسعه‌ای و چشم انداز مجموعه، خاطرنشان کرد: ضمن شناسایی نیاز صنایع مختلف، نسبت به تامین نیاز آنها با تولید محصولات جدید اقدام می‌کنیم. همچنین در حال حاضر سایت جدید مجموعه در حوزه پزشکی راه‌اندازی شده و طی آن دستکش‌های حوزه آزمایشگاهی نیز تا پایان سال تولید و در اختیار بازار و مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

اسلامیان در پایان با اشاره به حضور این مجموعه در هشتمین نمایشگاه بهداشت و ایمنی محیط کار که از 13 تا 16 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد، توضیح داد: اصول علمی مدیریت و مارکتینگ در این مجموعه و در سطح مطلوبی در حال اجراست، لذا به صورت هدفمند و به منظور ارایه و معرفی محصولات جدید و شناسایی نیاز بازار در نمایشگاه‌های مرتبط شرکت می‌کنیم.

شایان ذکر است، شرکت ویرا ایمن آذر عضو گروه شرکت‌های ویرا با نام تجاری کالکان، تولید کننده دستکش‌های صنعتی و نخی روکش‌دار پا به عرصه تولید انبوه نهاد. کالکان، با بکار گیری آخرین فناوری روز دنیا، منابع انسانی توانمند و سیستم تولید منحصر بفرد؛ علاوه بر تامین نیازهای صنایع داخل، تلاش می‌کند تا با درک نیازهای صنعت، طراحی و تولید محصولات جدید را برنامه‌ریزی کند.

انتهای پیام

مرتبط با : کالکان
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز