هزینه اخذ ویزای کانادا در سال 2023 چقدر است؟

ویزای کانادا-کاماپرس
ژیوار

بسیاری از ایرانیان با هدف تحصیل، کار و بازدید از کشور کانادا به دنبال اخذ ویزای این کشور هستند. عواملی همچون فرصت‌های شغلی بالا، سیستم آموزشی عالی، مراقبت‌های بهداشتی عمومی رایگان، سطح رفاه و امنیت بالا و ثبات اقتصادی این کشور را به یکی از مقاصد محبوب مهاجرتی افراد از سراسر دنیا تبدیل کرده است.

متقاضیان برای اقدام جهت دریافت ویزای کانادا باید چندین هزینه همچون هزینه بررسی اپلیکیشن در اداره مهاجرت کانادا، هزینه بیومتریک یا انگشت‌نگاری و ارائه تمکن مالی کافی برای مدت حضور در کانادا و غیره را در نظر بگیرند.

کاماپرس در ادامه هزینه اخذ ویزای کانادا در سال 2023 را بررسی می‌کند.

قدم اول در اخذ ویزای کانادا

از آن‌جایی که کانادا در ایران سفارت‌خانه ندارد، کارهای مرتبط با اخذ ویزای این کشور به صورت کاملا آنلاین صورت می‌گیرد. در ابتدای امر متقاضیان اخذ ویزای کانادا باید با مراجعه به سایت Canada.ca حساب کاربری خود را تشکیل بدهند و درخواست ویزای خود را به ثبت برسانند و سپس هزینه‌های مرتبط با اخذ ویزا و انگشت‌نگاری را پرداخت کنند.

در روش دوم، فرد متقاضی بدون دریافت وقت قبلی می‌تواند به کارگزاری VFS مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز خود را به همراه ترجمه رسمی به آنها تحویل داده و مراحل انگشت نگاری را طی کند.

دریان سفر امید

هزینه اخذ ویزای کانادا چقدر است؟

متقاضیان انواع ویزای کاری، توریستی، تحصیلی و غیره در مرحله ثبت درخواست ویزا و انگشت‌نگاری باید هزینه‌ای ثابت برابر با 185 دلار پرداخت کنند. متقاضیان ویزای توریستی کانادا باید مبلغی برابر با 350 دلار و برای گرفتن وقت سفارت هزینه‌ای برابر با 30 دلار پرداخت کنند. ثبت نام ویزای همراه دانشجویی و ثبت‌نام ویزای کاری نیز به ترتیب هزینه‌ای برابر با 650 و 790 دلار دارد. موسسه‌های مهاجرتی نیز براساس خدماتی که به متقاضیان ارائه می‌دهند هزینه جداگانه‌ای بین 400 تا هزار دلار دریافت می‌کنند.

ویزای کانادا-کاماپرس

مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا

متقاضیان اخذ ویزای کانادا باید مدارکی همچون عکس پرسنلی، پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و تمامی پاسپورت‌های قدیمی، ترجمه شناسنامه، ترجمه سند ازدواج، ترجمه گواهی اشتغال به تحصیل را آماده کنند. ارائه مدارک مالی همچون گواهی تمکن مالی به زبان انگلیسی، داشتن سند ملکی، ارائه دعوتنامه معتبر از کانادا یا ارائه رزرو هتل، ارائه برنامه سفر به همراه رزرو بلیط هواپیما و تاریخ رفت و برگشت از دیگر مدارک لازم است.

مدت زمان صدور ویزای کانادا

مدت زمان صدور ویزای کانادا طبق اعلام سایت رسمی سفارت کانادا بطور معمول از ۴۱ روز تا ۱۲۱ روز کاری زمان می‌برد و در برخی موارد این بازه زمانی کوتاه‌تر و یا طولانی‌تر خواهد شد. عواملی همچون شغل متقاضی، هدف از سفر به کانادا و سن او بر روی زمان بررسی پرونده افراد تاثیر می‌گذارد.

دلایل ریجکت شدن ویزای توریستی کانادا

رد شدن ویزای کانادا می‌تواند بدترین اتفاق ممکن برای متقاضیانی باشد که چشم انتظار دریافت ویزای خود هستند و هزینه‌های بسیاری را صرف آن کرده‌اند. متقاضیان برای پیشگیری از این موضوع و پیشبرد هر چه سریع‌تر مراحل اخذ ویزای خود و با هدف کاهش احتمال ریجکتی می‌توانند از کارشناسان و وکلای مجرب آژانس‌های مسافرتی معتبر همچون قصران گشت کمک بگیرند. همچنین، کارشناسان ماهر قصران گشت با هدف ارائه خدمات بهتر به متقاضیان مهاجرت به کانادا از صفر تا صد مراحل اخذ ویزای کانادا افراد را به عهده می‌گیرند.

ارائه نکردن مدارک کافی که نشان‌دهنده درآمد و تمکن مالی مناسب فرد دعوت کننده باشد، تشخیص آفیسر مبنی بر اطلاعات غلط از سوی فرد، عدم تطابق ویزای درخواستی با هدف از سفر، نداشتن سابقه سفر مناسب، یکسان نبودن پاسخ به سوالات افسر با اطلاعات مرتبط در مدارک متقاضی از جمله عواملی است که سبب رد شدن درخواست ویزای افراد می‌شود.

     

ریجکتی ویزا-کاماپرس 

نکاتی که باید پیش از درخواست برای ویزای کانادا بدانید

رعایت برخی نکات می‌تواند منجر به کاهش مدت زمان صدور ویزای کانادا افراد شود. در مرحله اول افراد باید مدارک خود را با دقت بالا جمع‌آوری کنند. متقاضیان دریافت ویزا باید بررسی کنند که کدام یک از مدارک نیازمند ترجمه هستند و یا نیاز به تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه دارند.

اعتبار پاسپورت شما با اعتبار ویزای کانادا برابری می‌کند، برای مثال اگر پاسپورت فردی از اعتبار 5 ساله برخوردار باشد، برای او ویزای مولتی کانادا با اعتبار 5 سال صادر می‌شود.

پس از آماده کردن مدارک و تکمیل فرم مربوطه باید هزینه‌های لازم برای اخذ ویزا را پرداخت کنید. متقاضیان بهتر است توجه داشته باشند که پرداخت کامل هزینه‌های خواسته شده، احتمال ریجکت شدن ویزای آنها را کاهش می‌دهد.

هرگونه نقصی در مدارک می‌تواند موجب ریجکت شدن ویزای آنها و تعویق زمان سفر و ضرر و زیان مالی به متقاضیان شود. بنابراین، متقاضیان می‌توانند در راستای پیشبرد هر چه سریع‌تر اخذ ویزای کانادا خود و آماده کردن دقیق مدارک لازم و تکمیل فرم مربوطه از کارشناسان ماهر آژانس گردشگری ماهری همچون قصران گشت یاری بجویند.

اخذ ویزای کانادا با آژانس مسافرتی معتبر قصران گشت

آژانس مسافرتی قصران گشت با داشتن سابقه‌ای درخشان در زمینه اخذ ویزای کانادا یکی از معتبرترین و کارآمدترین شرکت‌های فعال در این حوزه به شمار می‌رود که از صفر تا صد مراحل اخذ ویزای کانادای متقاضیان را انجام می‌دهد. همچنین، قصران گشت با داشتن کارشناسان مجرب و وکلای ماهر از چگونگی جمع‌آوری مدارک تا دریافت وقت سفارت، رزرو هتل، تهیه بلیط، انگشت‌نگاری و غیره متقاضیان اخذ ویزای کانادا را راهنمایی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گشت
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز