معرفی اپل واچ 9 و اپل واچ اولترا 2 / در مراسم سالانه اپل چه گذشت؟

ژیوار

مراسم رونمایی از محصولات جدید اپل با به نمایش در آمدن ویدیویی تأثر برانگیز در مورد اثری که ساعت‌های هوشمند این شرکت بر زندگی کاربران گذاشته بود، آغاز شد. اپل واچ 9 و اپل واچ اولترا 2 جدیدترین دستاوردهای اپل هستند که در کنار آیفون 15 در این مراسم رونمایی شدند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

اپل این مراسم هیجان‌انگیز را با نشان دادن افرادی که در حال برگزاری جشن تولد خود بودند، شروع کرد. افرادی که شرکت در این جشن را مدیون ساعت‌های هوشمند اپل بودند که جانشان را نجات داده بود. عمر هاشم مردی بود که به دلیل تشنج حین رانندگی دچار سانحه شد و تنها به خاطر تماس خودکار اپل واچ با 911 توانست از مرگ نجات یابد. زندگی این مرد فقط یکی از نمونه‌های بسیاری بود اپل واچ نجات داده بود. این ساعت‌ها به دلیل قابلیت‌های پایش سلامت خود، افراد را از ضربان غیرمعمول قلب مطلع می‌کنند تا آنها بتوانند با مراجعه به موقع به اورژانس از بروز سکته قلبی جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید:

اپل واچ- کاماپرس

دریان سفر امید

بعد از آن اپل به سراغ اصل مطلب رفت تا دوباره بتواند مردم جهان را با پیشرفت خود شگفت زده کند. اپل واچ 9 برای دستیار صوتی Siri تبدیل به همراهی جدایی ناپذیر شده است و حالا می‌توانید به داده‌های مربوط به پایش وضعیت سلامت خود دسترسی داشته باشید. اندازه این ساعت‌ها مثل نسل پیشین است. در اپل واچ 9 حسگرهای سنجش اکسیژن خون، ضربان قلب و همچنین تشخیص تصادف بهبود یافته‌اند.

اپل واچ- کاماپرس

قیمت اپل واچ 9

اپل واچ 9 همچنین قابلیت عکس‌گرفتن، پخش موسیقی و جواب دادن تماس‌ها را دارد که اینها را مدیون سیستم عامل جدید WatchOS 10 است. صفحه نمایش باکیفیت این ساعت هوشمند با میزان روشنایی شگفت‌انگیز 2000 نیتی حتما چشمان کابران را به خود خیره خواهد کرد.

قیمت اپل واچ 9 به دلیل ویژگی‌های متفاوت مدل‌های مختلف آن از 399 دلار آغاز می‌شود و تا 529 دلار قیمت دارد.

ویژگی های اپل واچ اولترا 2

در مورد اپل واچ 2 اولترا باید گفت که این ساعت هوشمند تفاوت چندانی با نسل پیشین ندارد و تنها تفاوت موجود، مواد استفاده شده در ساخت این اپل واچ است. اپل برای ساخت این ساعت از آلومینیوم 95 درصد بازیافت شده استفاده کرده تا بتواند سهم خود را در کاهش تولید ضایعات و کربن، انجام بدهد. صفحه نمایش این اپل واچ با روشنایی 3000 نیت بسیار درخشان و خیره کننده‌ است. دیگر قابلیت جالب این ساعت این است که برای پخش موسیقی و جواب دادن تماس‎ها و همچنین پایان دادن‌شان فقط باید نوک انگشت‌های شصت و اشاره با هم تماسی به شکل برخورد داشته باشند.

اپل واچ- کاماپرس

اکنون دستیار صوتی Siri به صورت مستقل در اپل واچ ایفای نقش می‌کند تا کاربران بتوانند به راحتی به داده‌های مربوط به وضعیت سلامت خود دسترسی داشته باشند. این ساعت در رنگ‌های آبی، نارنجی، بژ، آبی تیره، نیلی، زیتونی و سبز-نقره‌ای عرضه خواهد شد و قیمت آن از 800 دلار شروع می‌شود.

اپل واچ- کاماپرس

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز