باریک ترین شهر جهان در کجا قرار دارد؟

ژیوار

اخیرا عکس‌هایی از باریک‌ترین شهر جهان در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته که به دلیل ظاهر عجیبش بسیاری آن را غیر واقعی می‌خوانند. این تصاویر در حقیقت شهرستان یانجین در چین را نشان می‌دهند که یک مکان واقعی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، یانجین شهری کوهستانی واقع در استان یون‌نان در جنوب چین است که از دره‌های عمیق، رودخانه بزرگ و صخره‌های شیب‌دار برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

موقعیت جغرافیایی این شهر بین تبت برفی و جنگل‌های جنوب شرقی آسیا قرار داشته و ترکیبی از ظاهر هر دو منطقه را به نمایش می‌گذارد. در گذشته جابه‌جا شدن از دو طرف شهر تنها از طریق رودخانه امکانپذیر بود اما امروزه مهندسان با ساخت پل‌های مرتفع رفت و آمد را برای ساکنین تسهیل کرده‌اند.

دریان سفر امید

در گذشته، یانجین یک مرکز تجاری مهم برای منابعی مانند نمک به شمار می‌رفت و مردم آن نیز بیشتر برای تابوت‌های معلق خود مشهور بودند. با گذشت زمان، یانجین رشد کرد و به شهری پیشرفته‌تر تبدیل شد که بیش از ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

ساختمان‌های این منطقه معمولا بین رودخانه و کوه ساخته می‌شوند و از جاده‌ای که در دو طرف وجود دارد اجتناب می‌کنند. همچنین سازه‌های نزدیک به رودخانه برای جلوگیری از آسیب دیدن توسط سیل بر روی ستون‌های بلند بنا شده‌اند. یانجین برخلاف عکس‌هایش بازدیدکنندگان زیادی ندارد، با این حال انتظار می‌رود از این پس تروریست‌های زیادی را از طریق جاده باریک و خط راه آهن خود پذیرا باشد.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز