قیمت آپارتمان 80 متری در عظیمیه کرج

ژیوار

عظیمیه کرج به‌دلیل برخورداری از بافت جدید شهری، مراکز تفریحی، مراکز خرید و معماری لوکس و مدرن یکی از گران‌ترین مناطق شهر کرج به‌شمار می‌رود. این محله با داشتن آب‌وهوای خوب و موقعیت جغرافیایی عالی به یکی از محبوب‌ترین مناطق تبدیل شده است. قیمت آپارتمان‌ها در عظیمیه از سال گذشته با رشد صعودی مواجه بوده و نرخ آپارتمان‌های این منطقه هم‌اکنون به حدود 80 میلیون تومان رسیده است.

کاماپرس در ادامه قیمت آپارتمان 80 متری در عظیمیه کرج را بررسی می‌کند.

* یک واحد آپارتمان 80 متری فول بازسازی شده در بلوار امام‌رضا عظیمیه، 3 میلیارد و 350 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. هر یک متر این آپارتمان به قیمت 41 میلیون و 875 هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان 5 طبقه ساخت سال 1385 واقع شده است. این واحد دوخوابه دارای بالکن، انباری، آسانسور، کابینت ام‌دی‌اف و کف پارکت است.

* یک واحد آپارتمان 80 متری دوخوابه در عظیمیه، 3 میلیارد و 900 میلیون تومان قیمت دارد. به‌عبارتی هر متر آن با قیمت 48 میلیون و 750 هزار تومان به‌فروش می‎‌رسد. این واحد در طبقه سوم یک ساختمان 4 طبقه ساخت سال 1387 قرار دارد. این آپارتمان فاقد آسانسور بوده و دارای پارکینگ و انباری است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به وجود کابینت ام‌دی‌اف، پارکت چوبی، کمد دیواری‌های گلاس و پنجره‌های تمام قدی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

* یک آپارتمان 80 متری ساخت سال 1385 در عظیمیه با قیمت 4 میلیارد و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. در واقع هر یک متر این واحد به قیمت 53 میلیون و 750 هزار تومان قیمت گذاری شده است. این واحد دوخوابه در طبقه اول واقع شده و فاقد آسانسور و پارکینگ بوده و تنها دارای انباری است.

* قیمت یک آپارتمان 80 متری ساخت سال 1388 در عظیمیه کرج، 6 میلیارد و 300 هزار تومان است. این واحد در طبقه دوم واقع شده است و هر متر آن با قیمت 78 میلیون و 750 هزار تومان به فروش می‌رسد. از جمله امکانات این واحد دو‌خوابه می‌تواند به وجود پارکینگ، آسانسور، انباری، کابینت هایگلس و کف پارکت آن اشاره کرد.

* یک واحد 80 متری دو خوابه در بلوار شریعتی عظیمیه، 6 میلیارد و 350 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان 5 طبقه واقع شده است و هر متر آن به قیمت 79 میلیون و 375 هزار تومان به فروش می‌رسد. از ویژگی‌های این آپارتمان می‌توان به وجود آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

قیمت آپارتمان نوساز در عظیمیه کرج

* یک آپارتمان دوخوابه نوساز در عظیمیه کرج، 6 میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. هر یک متر این واحد 80 متری به قیمت 80 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه اول یک ساختمان 4 طبقه واقع شده و دارای آسانسور، انباری و پارکینگ است.

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان