توریک شما را به دنیای فال می‌برد!

توریک-کاماپرس
ژیوار

قدیمی‌ها معتقد بودند سفر باید در سرنوشت آدم نوشته شده باشد. مثلا اگر کسی از آنها می‌پرسید کی به زیارت امام رضا یا امام حسین مشرف می‌شوید؟ جواب می‌دادند: “هروقت آقا بطلبه!” یا اگر به فال و سرنوشت خوانی اعتقاد داشتند، ممکن بود فالگیر در فالشان یک سفر دور بخواند و اصطلاحا می‌گفتند “در قسمتشان سفر بوده است.”

حالا توریک می‌خواهید به سبک قدیمی‌ها برایتان فال سفر بگیرد تا ببیند در سرنوشت شما چه سفری نوشته شده است و در آینده کجای دنیا را از نزدیک خواهید دید. اگر کنجکاوید بدانید که برایتان چه فالی دیده‌ شده، این مطلب را تا انتها بخوانید.

فالت بِگیرُم، راهت ببینُم

آگاهی از آینده، همیشه و برای همه افراد جذاب بوده است. اینکه بدانید در آینده قرار است چه اتفاقی برایتان بیافتد، به کجا سفر کنید و چه چیزهایی را ببینید؛ آنقدر مساله هیجان‌انگیزی هست که بسیاری از افراد را به سمت گرفتن فال‌های مختلف مانند فال قهوه، فال تاروت و… بکشاند. بسیاری دیگر از افراد هم که به این مسائل اعتقاد ندارند ممکن است برای تجربه جنبه سرگرم‌کننده‌اش حداقل یک بار فال گرفتن را امتحان کرده باشند.

“فالت بگیرُم، راهت ببینِم” درواقع یک کمپین سرگرم‌کننده است که می‌توانید در آن با پاسخ دادن به چند سؤال ساده سرنوشت سفری خود را مشخص کنید و بفهمید که سفر به کدام کشور در سرنوشتتان قرار دارد. اگرچه هدف از ساخت این کمپین تفریح و سرگرمی است اما می‌توانید به شما برای تصمیم‌گیری و انتخاب مقصد سفر هم کمک کند. یعنی به شما بگوید کدام مقصد با روحیاتتان هم‌خوانی بیشتری دارد.

چگونه در کمپین فالت بگیرم، راهت ببینم شرکت کنیم؟

برای شرکت در کمپین فالت بگیرم، راهت ببینم باید ابتدا اینجا کلیک کنید و سپس یکی یکی مراحل را طی نمایید تا به سؤال دهم برسید. پس از آخرین سؤال شما می‌توانید فالتان را بخوانید و متوجه شوید که سفر به کدام گوشه دنیا در سرنوشت سفرتان قرار دارد.

دریان سفر امید

براساس ویژگی‌های شخصیتی و شناختی که توریک از شما دارد، یک مقصد جذاب برای سفر پیشنهاد می‌دهد. مثلا ممکن است در خط سرنوشت شما یک سفر اروپایی نوشته شده باشد یا در یک روز خنک پاییزی یکی از کشورهای جذاب شرق آسیا انتظار آمدنتان را بکشد. چه چیزی جذاب‌تر از اینکه از قبل درباره چنین چیزی خبر داشته باشید؟

هم فال بگیر هم جایزه ببر

کمپین “بیا فالت بگیرُم، راهت ببینُم” جایزه هم دارد. با شرکت در این کمپین، یک سفر به هرجای ایران که می‌خواهید برنده شوید و یک همراه هم با خود ببرید. همه کسانی که در این کمپین شرکت می‌کنند، در قرعه‌کشی هم حضور خواهند داشت اما، اگر دوست دارید شانس بیشتری برای برنده شدن در قرعه‌کشی داشته باشید می‌توانید نتیجه فالتان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و توریک را تگ کنید. به این صورت شانستان در قرعه‌کشی دو برابر می‌شود.

سرنوشتتون پر سفر!

سفر یعنی تجربه و دیدن زندگی‌های دیگر. پس بسیار سفر باید کرد تا پخته شود خامی. اما از آنجایی که عمر آدمی محدود است و نمی‌توانید در این عمر محدود و تنگنای وقت همه جای دنیا را دید، کمپین “بیا فالت بگیرُم، بیا راهت ببینُم” به شما کمک می‌کند تا علایق سفری خود را بشناسید و مقصد مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنید.

در نهایت هرگاه که فرصتی برای سفر پیدا کردید، آن را به فال نیک بگیرید و دست رد به سینه‌اش نزنید. کمپین توریک بهانه‌ای است برای اینکه بیشتر به سفر فکر کنید و جایی برایش در زندگی شلوغ امروزی کنار بگذارید. با هر سوالی که جواب می‌دهید می‌توانید خودتان را در یک سفر تصور کنید و خیالش را در ذهنتان بسازید. تا اینکه وقتی زمان سفرتان فرارسید، تحقق این رویاپردازی‌ها  شیرین‌تر باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : توریک
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز