وام 1 میلیارد تومانی بانک آینده چه ویژگی هایی دارد؟

ژیوار

بانک آینده به منظور حمایت از مشتریان، سپرده گذاران و پذیرندگان دستگاه کارت خوان و درگاه‌های اینترنتی، طرح تسهیلاتی تحت عنوان «کارا» تدارک دیده است. سقف این وام برای مشتریان حقیقی به 1 میلیارد تومان و برای مشتریان حقوقی به 10 میلیارد تومان می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، تسهیلات طرح کارا در قالب عقد مرابحه به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌شود. شرایط بهره مندی از امتیاز تسهیلات این طرح براساس میانگین حساب‌های قرض الحسنه جاری و کوتاه مدت است. حداقل میانگین گیری برای این تسهیلات یک ماه بوده و متناسب با دوره ایجاد میانگین حساب، شرایط بازپرداخت و نرخ سود تسهیلات متفاوت خواهد بود. با توجه به میزان میانگین حساب و شرایط وام گیرنده سود این تسهیلات 11 یا 18 یا 23 درصد تعیین می‌شود. وام گیرندگان تا 36 ماه امکان بازپرداخت اقساطی و به مدت شش ماه امکان پرداخت یکجای مبلغ تسهیلات را دارند. ضمنا با توجه به مبلغ تسهیلات، ضمانت اصلی برای آن داشتن ضامن رسمی و سند ملکی است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به سقف تسهیلات، حداکثر سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط برای متقاضیان حقیقی و دارندگان دستگاه کارتخوان بانک آینده، 38 میلیون و 709 هزار و 772 تومان است. جمع کل اقساط، 1 میلیارد و 393 میلیون و 549 هزار و 976 تومان و سود کل تسهیلات، 393 میلیون و 549 هزار و 976 تومان خواهد بود.

دریان سفر امید

درباره بانک آینده و خدمات آن بیشتر بدانید

بانک آینده یکی از بانک‌های نوپای کشور است که اخیرا در ترکیب سهامداران آن تغییر و تحول اساسی شکل گرفته است. این بانک با داشتن مجموعه‌ای از نیروی کاری توانمند و خبره توانسته در حوزه خدمات بانکداری خرید، تجاری، موسسه‌ای و اختصاصی زبانزد شود. در حال حاضر این بانک با در اختیار داشتن 272 شعبه به مشتریان واجد شرایط خدمات ارائه می‌دهد.

این بانک تاکنون توانسته افتخارات زیادی در حوزه ملی و بین المللی مانند برترین بانک ایران به انتخاب یورومانی، بانک سال ایران به انتخاب بنکر و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک آینده
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز