5 شغل با حقوق بالای 25 میلیون (شهریور 1402)

ژیوار

با آن‌که حداقل حقوق تعیین شده توسط وزارت کار در سال 1402 حدود 7 میلیون تومان است، اما بسیاری از شرکت‌های دولتی و خصوصی بر مبنا مهارت، تخصص، سابقه کار و شرایط سخت و دشوار کاری افراد حقوقی بالاتر از حقوق تعیین شده پرداخت می‌کنند و گاهی حقوق‌های دریافتی افراد به 25 میلیون تومان هم می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه 5 شغل با حقوق بالای 25 میلیون تومان را معرفی می‌کند؛

بیشتر بخوانید:

* یک شرکت در عرصه تولید تخصصی دوچرخه، سرپرست سیستم‌ها و روش‌ها استخدام می‌کند. فرد باید دارای حداقل مدرک کارشناسی و 6 سال سابقه کاری مرتبط باشد. حقوق تعیین شده برای این شغل 26 میلیون تومان است. آشنایی کافی بر مدل‌سازی BPMN2، تسلط بر تهیه نقشه و پیاده‌سازی فرایندها، آشنایی کافی با برنامه نویسی از جمله مهارت‌های مورد نیاز برای این شغل محسوب می‌شود. نظارت بر اجرای فرایندها و سیستم در سازمان از وظایف این فرد به‌حساب می‌آید.

دریان سفر امید

* یک شرکت در حوزه واردات و تولید دارو و مکمل، مدیر حسابدار آقا استخدام می‌کند. حقوق دریافتی فرد 28 میلیون تومان بوده و او باید بیش از 6 سال سابقه کاری داشته باشد. نظارت بر کلیه عملیات حسابداری، تهیه کلیه گزارشات حسابداری قانونی و صورت‌های مالی، کمک به تهیه بودجه و کنترل هزینه‌ها و همکاری با حسابرسان خارجی برای حسابرسی سالانه از جمله وظایف متقاضی به‌شمار می‌رود. داشتن مدرک کارشناسی و آشنایی با مدیریت حسابداری و امور مالیاتی و اکسل از جمله مهارت‌های مورد نیاز فرد است.

* یک مجموعه داروسازی، فردی در سمت مدیر شعبه (پخش دارو) استخدام می‌کند. فرد متقاضی باید بیش از 6 سال سابقه کاری داشته باشد و حقوقی برابر با 30 میلیون تومان دریافت می‌کند. نظارت و کنترل امور فروش و عملکرد کارکنان، آشنایی با روش‌های پیش‌بینی و تحلیل قیمت تمام شده محصولات، ارائه پیش‌بینی فروش محصولات شرکت به‌صورت هفتگی، سالیانه و ماهانه از جمله وظایف شرح شده برای این موقعیت شغلی است.

* یک شرکت که در حوزه تولید مصالح ساختمانی و اجرای پروژه‌های ساختمانی فعالیت می‌کند، به دنبال استخدام مدیر فنی و مهندسی با بیش از 6 سال سابقه کاری است. فرد متقاضی باید دارای مدرک کارشناسی ارشد باشد و حقوقی برابر با 35 میلیون تومان دریافت خواهد کرد. مدیریت مهندسی پروژه‌های عمرانی، مدیریت واحد ام‌بی‌آی، مدیریت شرکت در مناقصات و ارزیابی پروژه‌ها و مدیریت فنی و پشتیبانی پروژه‌ها از جمله وظایف تعریف شده این شغل است. همچنین، فرد متقاضی باید در ریاضیات، مدیریت پروژه و آشنایی با نرم‌افزار تکسا مهارت کافی داشته باشد.

* یک شرکت در حوزه تجارت بین‌الملل و صادرات و واردات مواد اولیه صنایع مختلف، به دنبال استخدام معاون منابع انسانی آقا است. این فرد باید دارای مدرک کارشناسی ارشد و بیش از 6 سال سابقه کاری مرتبط باشد. حقوق تعیین شده برای این موقعیت شغلی 40 میلیون تومان است. تسلط به فرایندهای منابع انسانی، تسلط به اصول و روش‌های جذب و استخدام از جمله مهارت‌های تعریف شده برای این شغل است. ایجاد سیستم ارتباطی بین سازمان و کارکنان، تهیه و بروزرسانی پست‌های شرکت، نظارت بر سوابق آموزشی و شناسه‌های پرسنلی با هدف برنامه‌ریزی مناسب برای آنها، مدیریت روند استعفا و خروج کارکنان، تحلیل شغل و طراحی سیستم حقوق و دستمزد آنها و غیره از جمله وظایف این فرد در این موقعیت شغلی است.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز