کاهش تورم قیمت مسکن در تهران

ژیوار

مشاور وزیر راه و شهرسازی از کاهش 3.8 درصدی تورم قیمت مسکن در تهران خبر داد.

به گزارش کاماپرس، سیدجواد سادات با اشاره به اقدامات حوزه‌ سیاست‌گذاری و ایجابی، از بازگشت آرامش به بازار مسکن و کاهش تورم تقریبی ۳.۸ درصدی قیمت مسکن در روزهای پایانی تیرماه امسال نسبت به ماه گذشته در شهر تهران خبر داد.

وی با بیان اینکه بر اساس آمارها و برآوردها، میانگین قیمت یک متر مربع زیربنای واحدهای مسکونی معامله شده در شهر تهران، در روزهای آخر تیر نسبت به ماه‌ گذشته کاهش قابل توجهی داشته است، گفت: به عبارت دیگر در روزهای پایانی تیرماه بر اساس آمارهای رسمی ۳.۸ کاهش قیمت را شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا و بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی، رئیس مرکز توسعه راهبردی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: اجرای شهر به شهر و محله به محله طرح ساماندهی واحدهای صنفی مشاورین املاک و شناسایی و برخورد با اخلالگران بزرگ حوزه بازار مسکن، رونمایی از سامانه دریافت کد رهگیری رایگان اجاره، اقدام جدی در حوزه شناسایی و دریافت مالیات از خانه‌های خالی، تصویب طرح تنظیم بازار زمین، مسکن و اجاره بها در مجلس و چندین اقدام دیگر از جمله اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی و کاهش نرخ تورم مسکن در شهر تهران و سراسر کشور بوده است.

دریان سفر امید

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “کاهش تورم قیمت مسکن در تهران

  1. ر گفته:

    یعنی اگر 4 درصد هم بگیریم میشود خانه ای که 1 میلیارد بوده شده 960 میلیون. خانه ای که 10 میلیارد بوده شده 9 میلیارد و 600 میلیون. این شد ارزونی؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز