بهترین سیگنال خرید را کدام سبدگردان ارایه می دهد؟

ژیوار

با توجه به افزایش ورود و فعالیت افراد به بازار سرمایه، امروزه سایت های زیادی هستند که سیگنال های خرید و فروش سهام را به صورت لحظه ای به سرمایه گذاران اعلام می کنند که کدام سهم را در چه بازه ی زمانی خریداری کنند و در چه بازه ی زمانی به فروش برسانند. همان طور که می دانیم بسیاری از این سایت ها نامعتبر و بدون مجوز رسمی از سازمان بورس کشور در حال فعالیت هستند.

به گزارش کاماپرس، به طور کلی باید گفت، سیگنال دهی در بورس، به اعلام قیمت و زمان خاص ورود و خروج از یک شرکت به سرمایه گذاران گفته می شود.

دانش مالی، تخصص، تجربه و وقت کافی، لازمه های اصلی بازار سهام است و هر سیگنالی که به سرمایه گذاران داده می شود.

درست است که طبق دیدگاه برخی تحلیلگران اقتصادی، مالی و حتی سیاسی کشور، بورس همچنان گزینه اول سرمایه گذاری قلمداد می شود، اما ناگفته نماند که این روزها اشتباهات رایجی در بازار سهام مشاهده می شود که می تواند به راحتی سرمایه یک شخص را وارد محدوده خطر و زیان کند، سعی کنید از این اقدامات بپرهیزید:

سود سیگنال فروشان در چیست؟

دریان سفر امید

سیگنال فروشان با هدف سفته بازی و نوسان گیری شروع به توزیع سیگنال های خود می کنند؛ این گروه از بازیگران بازار سهام با فروش سیگنال به موازات توزیع شایعات، زمینه را برای همراهی و همسویی سرمایه گذاران مبتدی فراهم می کنند و در نهایت در یک بزنگاه دست افراد ناآشنا را در حنا می گذارند تا با دستکاری برخی قیمت ها سودهای کلانی به دست آورند. ناگفته نماند که درست است که در دوره کوتاه مدت شاید برخی از سرمایه گذاران بتوانند بازدهی مناسبی را کسب کنند، اما نباید فراموش کرد، زمان خروج از این بازی را فقط طراحان آن بازی می دانند.

بهترین سیگنال خرید کدام است؟

با همه این اوصاف، روانشناسی بازار آنقدر پیچیده و گاها غیرقابل تحلیل است که با همه مشاوره ها و راهنمایی ها، متاسفانه گاهی نابخردی جمعی بر خرد جمعی و قدرت اغوا بر قدرت مشاوره مسلط می شود و تنها سوالی که برای افراد و سرمایه گذاران غیرحرفه ای و حتی حرفه ای مطرح می ماند این است که بهترین سیگنال خرید چیست؟

سبدگردانی اختصاصی و صندوق های سرمایه گذاری بهترین سیگنال های خرید بورس است. ماوایی که دانش مالی، تخصص، تجربه و زمان یک جا جمع شده است تا مطلوب ترین سرمایه گذاری در بازار سهام، طلا، مسکن و دیگر اوراق بهادار در بازار سرمایه را رقم بزنند؛ مسیری که مطمئن ترین نتیجه را به همراه دارد.

سبدگردان چه پیشنهادی می دهد؟

همان طور که گفته شد، هم اکنون 30 شرکت سبدگردان در بازار سرمایه فعال هستند که سرمایه گذاران می توانند لیست آنها را روی سایت سازمان بورس و اوراق بهادار (www.seo.ir) در بخش نهادهای تحت نظارت مشاهده کنند.

بازدهی، کیفیت خدمات، استراتژی سرمایه گذاری و قدمت، مهم ترین مولفه های سرمایه گذاری در بازار سهام است.

شرکت سبدگردان آسمان  به عنوان یکی از قدیمی ترین و موفق ترین سبدگردان های کشور در بدو راه اندازی این صنعت در سال 1390 توانست مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کند

سبدگردان آسمان چه خدماتی ارایه می دهد؟

شرکت سبدگردان آسمان با تجربه سبدگردانی اختصاصی توانسته است مناسب ترین خدمات را علاوه بر عموم سرمایه گذاران حرفه ای و غیرحرفه ای، به شرکت های تولیدی، سرمایه گذاری، بیمه و … دولتی و غیردولتی ارائه دهد.

این مجموعه مدیریت دارایی همچنین با مدیریت چهار صندوق سرمایه گذاری آسمان آرمانی سهام (نماد:آساس)، آسمان یکم، آسمان خاورمیانه و آسمان امید (نماد:آسامید) توانسته است، بازدهی مطمئن و مناسبی را برای سرمایه گذاران فراهم آورد و کیفیت خدمات خود را در سطح بالا نگه دارد.

صندوق آسمان آرمانی سهام شرکت سبدگردان آسمان صندوقی در سهام است که طبیعتا به خاطر سرمایه گذاری عمده منابع یا حداقل 75 درصد در سهام پرریسک قلمداد می شود. این صندوق در یک سال منتهی به 31 تیرماه 1399 حدود 578 درصد بازدهی کسب کرده است

صندوق آسمان یکم دیگر صندوق در سهام  سبدگردان آسمان است که طی دوره یک ساله مذکور 504 درصد بازدهی را نصیب سرمایه گذاران خود کرده است. این صندوق در مرداد ماه 1391 فعالیت خود را آغاز کرده است و طی 8 سال فعالیت مستمر، 8100 درصد بازدهی را ثبت کرده است؛ یعنی سرمایه اشخاصی که از روز نخست با این صندوق همراه بوده اند طی این مدت 81 برابر شده است!

بازدهی 249 درصدی آسمان خاورمیانه

صندوق آسمان خاورمیانه یک صندوق مختلط با ریسک متوسط است که مناسب سرمایه گذاران با سطح ریسک پذیری متوسط است. سرمایه گذارانی که از سود بانکی خسته شده اند و از سوی دیگر قدرت پذیرش ریسک بالای بازار سهام را ندارند، می توانند آسمان خاورمیانه را انتخاب کنند. بازدهی یک ساله منتهی به 31 تیرماه 1399 این صندوق 249 درصد بوده است.

آسمان خاورمیانه تیرماه 1392 فعالیت خود را آغاز کرده است و طی این 7 سال 3310 درصد بازدهی را ثبت کرده است.

برای کسب مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

021-41793000

انتهای پیام

مرتبط با : سبد گردان آسمان
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز