باشکوه ترین عروسی‌های سلطنتی جهان

ژیوار

مردم در هر کجای جهان به مراسم عروسی مجلل پادشاهان و ملکه‌ها و فرزندان آن‌ها به چشم یک سرگرمی نگاه می‌کنند. چرا که در این عروسی‌ها تک تک جزئیات به بهترین نحو آماده شده و مورد توجه عموم قرار می‌گیرند. در این لیست به معرفی مجلل‌ترین عروسی‌های سلطنتی دنیا خواهیم پرداخت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

۱. عروسی شاهزاده چارلز و پرنسس دایانا

مراسم عروسی این زوج که در سال ۱۹۸۱ در کلیسای جامع سنت پل برگزار شد “عروسی قرن” لقب گرفت. طراحی خاص و رویایی لباس دایانا و حلقه نامزدی الماس و یاقوت او تا مدت‌ها رویای دختران دم بخت بود. این مراسم مجموعا ۴۸ میلیون دلار هزینه برداشت.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

۲. شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون

شاهزاده ویلیام طی مراسمی باشکوه با شریک دیرینه خود کیت میدلتون در کلیسای وست مینستر ازدواج کرد. یکی از بهترین طراحان جهان، یعنی سارا برتون وظیفه طراحی لباس عروس را برعهده گرفت و بسیاری از اجزای آن کاملا دست دوز بودند. این مراسم حدودا ۳۲ میلیون دلار هزینه داشت.

۳. شاهزاده هری و مگان مارکل

ازدواج شاهزاده هری با بازیگر آمریکایی، مگان مارکل می ۲۰۱۸، توجه جهان را به خود جلب کرد. با وجود لباس و زیورآلات ساده عروس هزینه ۴۲ میلیون دلاری این مراسم عجیب به‌نظر می‌رسد.

۴. ملکه الیزابت و شاهزاده فیلیپ

این زوج سلطنتی مراسم ازدواج خود را در سال ۱۹۷۴ در کلیسای وست مینستر برگزار کردند. لباس ملکه در این مراسم با مروارید دست‌دوزی شده بود و هنوز هم یکی از باشکوه‌ترین لباس عروس‌های دنیا به شمار می‌رود.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز