حواله یوان چین

آریاک سفر

به پولی که به شخص دیگری منتقل می‌شود حواله می‌گویند. می‌توان گفت هر پرداخت قبض یا فاکتور نوعی حواله است. با این حال به طور معمول کلمه حواله برای این‌گونه پرداخت‌ها استفاده نمی‌شود. بلکه زمانی که قرار باشد مقداری پول به حسابی در خارج از کشور منتقل شود و یا از یک حساب خارجی به یک حساب داخلی منتقل شود، کلمه حواله را به کار می‌برند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

انتقال پول به خارج و کشور چین همانند ارسال پول در داخل کشور آسان نیست، بلکه نیاز به ساخت اکانت‌های بین‌المللی انتقال پول دارد. می‌توان از شرکت‌های شخص ثالث برای انتقال وجه و حواله به چین استفاده کرد.

در ادامه کاماپرس بهترین شرکت برای انجام حواله‌های بانکی به چین را معررفی و بررسی می‌کند.

آسان تجارت، موسسه انتقال یوان به کشور چین

بهترین و کم هزینه‌ترین روش ارسال یوان به چین، استفاده از یک حساب سوئیفت برای انتقال پول است. با استفاده از سوئیفت می‌توان پرداخت‌های بین المللی را به صورت ایمن انجام داد. با این حال دسترسی به خدمات سوئیفت در ایران امکان‌پذیر نیست. به دنبال اعمال تحریم‌ها علیه ایران، ارتباط سیستم بانکی ایران با سرویس سوئیفت قطع شد.

دریان سفر امید

در چنین شرایطی استفاده از یک موسسه انتقال پول شخص ثالث کاربرد دارد. شرکت آسان تجارت موسسه‌ای برای انجام نقل و انتقالات بانکی به کشور چین است. این شرکت عنوان یک موسسه پرداخت ثبت شده است. این بدین معنی است که این شرکت در اف سی آ  ثبت شده و طبق قوانین اتحادیه اروپا عمل می‌کند. آسان تجارت می‌تواند تراکنش‌ها را به صورت ایمن انجام دهد و با یک انتقال بی‌دردسر دغدغه افراد برای انتقال پول به چین را از بین ببرد.

آسان تجارت تنها یک موسسه پرداخت نیست، بلکه یک شرکت بازرگانی است که خدمات دیگری همچون واردات از کشورهای چین، ترکیه و آلمان، ترخیص کالا، حمل‌ونقل هوایی و دریایی و … را انجام می‌دهد.

بازپرداخت هزینه‌های غیر منتظره

یکی از ویژگی‌های این موسسه، تضمین بازپرداخت هزینه‌های غیر منتظره به مشتری خود است. در واقع این شرکت به جز هزینه کارمزدی که از ابتدا تعیین شده، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند. در طی انتقال پول به چین ممکن است هزینه‌هایی غیر منتظره به وجود بیایند. با این حال آسان تجارت بازپرداخت هزینه‎های غیرمنتظره را برای مشتریان خود تضمین کرده است.

آسان تجارت با خدمات آنلاین

متخصصان انتقال پول به چین که خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌کنند ارجحیت بیشتری دارند. چراکه معمولا سرویس‌های آنلاین هزینه‌های پایین‌تری داشته و در نتیجه ارزان‌تر هستند. این‌گونه خدمات دهندگان معمولا نرخ کارمزد منصفانه‌ای برای مشتریان خود تعیین می‌کنند. آسان‌پرداخت نیز خدمات خود را به صورت آنلاین و تلفنی به مشتریان عرضه می‌کند.

هزینه های انتقال

هر صرافی که پول انتقال می‌دهد مقداری کارمزد دریافت می‌کند. این کارمزد ممکن است ثابت و یا متغیر باشد. آسان تجارت سعی کرده تا نرخ کارمزد مناسبی را برای مشتریان عرضه کند. به علاوه تعیین نرخ ارز رقابتی سبب کاهش هزینه‌های متقاضیان خدمت می‌شود.

دیگر مزیت استفاده از آسان تجارت، شناخت کامل قوانین انتقال ارز به چین است. کشور چین محدودیت‌های زیادی برای دریافت تعیین کرده است. برای انتقال پول به این کشور نیاز است که تمامی قوانین آن شناخته شوند و انتقال بر این اساس صورت گیرد. آسان تجارت با شناخت قوانین از روش مناسب و ارز مناسب برای انتقال استفاده می‌کند.

موسسه آسان تجارت بیش از 10 سال سابقه در انتقال حواله و یوان به کشور چین دارد. همین تجریه این موسسه را به شرکتی ایمن، حرفه‌ای و قدرتمند برای نقل و انتقال بین‌المللی پول تبدیل کرده است. مشاوران آسان تجارت به صورت رایگان آماده ارائه مشاوره به متقاضیان ارسال یوان به چین هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : آسان تجارت
ژیوار
سفریار آریا
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان