قیمت اتریوم را در چه سایتی جست و جو کنیم؟

بازار رمزارزها متشکل از تعداد زیادی ارز دیجیتال است. برخی از آن‌ها مانند بیت کوین و اتریوم مخاطبان بیشتری دارند. این روزها دو رمزارز مذکور از لحاظ قیمتی بهبود داشته و روند صعودی دارند. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 17 دلار کاهش داشته و به مرز 2 هزار و 087 دلار رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اتریوم یک ارز دیجیتال و شبکه‌ای غیرمتمرکز است که با نام اختصاری ETH شناخته می‌شود. در واقع اتریوم واحد پولی شبکه و راهی برای پرداخت هزینه‌ها و کارمزدها است. افراد زیادی نسبت به آینده اتریوم امیدوار هستند و روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری می‌کنند. خرید اتریوم در ایران کار دشواری نیست و باید از طریق وبسایت‌های معتبر نسبت به آن اقدام کرد.

سیر قیمت اتریوم

نخستین بار اتریوم با قیمت 0.3 دلار در سال 2014 پیش فروش شد. افرادی که در سال 2014 با قیمت 0.3 دلار اتریوم خریداری کردند، در صورتی که آن رمزارز را نگه داشته باشند، هم اکنون دارایی اتریوم آن‌ها بالغ بر 624 هزار درصد رشد کرده است. اتریوم نیز مانند هر ارز دیجیتال دیگری در زمان‌های رونق، صعود قیمتی خوبی را تجربه می‌کند. بررسی سوابق تاریخی اتریوم نشان می‌دهد که بیشترین قیمت این رمزارز مربوط به نوزدهم آبان ماه 1400 است. قیمت اتریوم در این تاریخ به مرز 4 هزار و 700 دلاری رسید.

در کل به خاطر رشد قابل توجه نرخ دلار، قیمت اتریوم به چند صد میلیون تومان رسیده است. چند سال قبل یک واحد این ارز دیجیتال با پرداخت 2 هزار تومان و تبدیل به دلار قابل خریداری بود. اما اکنون با توجه به نرخ کنونی این رمزارز و نرخ دلار، برای خرید یک واحد کامل اتریوم باید مقدار زیادی هزینه کرد. در صورتی که نرخ دلار را 50 هزار تومان در نظر بگیریم، با توجه به قیمت کنونی یک واحد اتریوم، باید 106 ميليون و 972 هزار تومان پول پرداخت.

راز آسمان پایتخت

اتریوم-کاماپرس

بهترین کیف پول‌ها برای خرید اتریوم کدامند؟

کیف پول‌های مختلفی اتریوم را پذیرفته‌اند. در صورتی که به خرید این ارز دیجیتال علاقه دارید، بهتر است بدانید که کیف پول‌های نرم افزاری اتریوم رایگان هستند. معامله گران با نصب این کیف پول‌ها روی سیستم موبایل یا کامپیوتر شخصی خود، به راحتی امکان نگهداری این رمزارز را خواهند داشت.

کیف پول‌های مختلفی برای اتریوم وجود دارند اما برخی از آن‌ها معروف‌تر هستند. کیف پول تراست والت، مای اتروالت، متامسک، اکسودوس، لجر، ترزور و فانتوم برای نگهداری اتریوم شناخته شده هستند.

بهترین سایت داخلی برای مشاهده قیمت اتریوم

در صورتی که ساکن ایران هستید و قصد خرید اتریوم را دارید بهتر است از طریق وبسایت‌های معتبر داخلی به این کار بپردازید. در حال حاضر صرافی ارز دیجیتال همتاپی بستر مناسبی را برای آگاهی از قیمت اتریوم و خرید و فروش این ارز دیجیتال فراهم کرده است.

به منظور خرید اتریوم در سایت همتاپی بهتر است ابتدا در این بخش ثبت نام کرده و فرآیند احراز هویت را طی کنند. سپس نوبت به شارژ حساب تومانی می‌رسد و پس از آن با شیوه‌های در نظر گرفته شده امکان خرید سریع اتریوم وجود خواهد داشت. دو روش بازار معاملاتی و خرید مستقیم برای معامله اتریوم وجود دارد که کاربران صرافی ارز دیجیتال همتا پی امکان استفاده از آن را دارند.

معامله گران این وبسایت می‌توانند اتریوم را با مناسب‌ترین قیمت بازار و بدون پرداخت یک ریال کارمزد خرید و فروش کنند. در صورت بروز مشکل در معامله اتریوم، تیم پشتیبانی این مجموعه به صورت شبانه روزی همراه مشتریان خواهند بود تا ایرادات رفع شود. این مجموعه علاوه بر پشتیبانی قوی، پنل‌های امنیتی مناسبی دارد و به همین دلیل مورد توجه معامله گران ایرانی زیادی قرار گرفته است.

انتهای پیام

مرتبط با : همتاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز