خودنمایی مغرورانه بی ام و سری 7 مدل 2023 (ویدیو)

بی ام و سری 7 که لوکس ترین و پیشرفته ترین سدان و پرچمدار محصولات کمپانی بی ام و به شمار می آید از سال 2023 وارد نسل کاملاً جدیدی شده ولی فرمول کلی آن تغییری نکرده است. این بار نیز موتوری قدرتمند، هندلینگی فوق العاده و تجهیزات بسیار پیشرفته دست به دست هم داده اند تا خودرویی شیک و عملکرد بالا روانه بازار کنند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که بی ام و سری 7 مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بی ام و سری 7 در سال 2023 به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته است و از کابینی مجهزتر، فناوری های پیشرفته تر و بدنه ای حجیم تر بهره می برد. این سدان پرچمدار در دو مدل 740i و 760i xDrive در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

مدل 740i به صورت استاندارد به یک موتور شش سیلندر 3.0 لیتری توربو مجهز است که 375 اسب بخار نیرو تولید می کند. این موتور در کنار یک سیستم هیبریدی 48 ولتی قرار می گیرد و نیروی آن ها فقط به چرخ های عقب منتقل می شود.

راز آسمان پایتخت

تأمین نیروی پیشران مدل 760i xDrive بر عهده یک موتور هشت سیلندر 4.4 لیتری و 535 اسب بخاری گذاشته شده است. این موتور نیز از یک سیستم هیبریدی 48 ولتی بهره می برد و نیروی موتور به هر چهار چرخ منتقل می شود. کمپانی سازنده شتاب صفر تا صد این مدل را 4.2 ثانیه اعلام کرده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز